Closed Thread
Page 1 of 2 1 2
Results 1 to 10 of 13

Thread: ياريت حد من المشرفين يرد عليا انا ليه مجاليش جوايز من الجوله ال11

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    Mahm is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    965 USD
    Thanks
    72
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

ياريت حد من المشرفين يرد عليا انا ليه مجاليش جوايز من الجوله ال11

انا شغال في مسابقه الموسوعه من بدايه شهر 4 ومن اول الجوله ال11 انا ليه ميجليش جائزة زي بقيت الاعضاء انا اتصدمت النهارده لما شوفت اعلان النتائج ان فيه عضويات واقفه من نهايه شهر 3 ولم تشارك باي مشاركه وحده داخل المنتدي في شهر 4 ومع ذلك جالهم جوايز وانا اللي اشتغلت مجاليش سنت واحد ياريت حد من المشرفين يعرفني ليه مش اكتر؟
    انا مش بطالب غير بحقي فقط؟
    دي العضويات الي وصلها جوايز ولم تشارك

ودي روابط اخر مشاركات العضويات
    https://forex-arabic.com/search.php?searchid=4986045

https://forex-arabic.com/search.php?searchid=4986051

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. الاعضاء التاليين يشكرون Mahm علي هذه المشاركة المفيدة

karsatayna(11-18-2020)

3. #2 Collapse post
    ashraf aly is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1457 USD
    Thanks
    518
    SubscribeSubscribe
    subscribed 5
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    في الحقيقه ما حدث ظلم كبير وننتظر توضيح من الإدارة انت تتحدث اخى عن عضويتين لم يشاركوا وانا اقول لك هناك عضويات كثيرة تتعدى 6 عضويات لم يشاركوا نهائيا فانا اشارك فى المسابقة باستمرار واعرف الاعضاء الذين يشاركون والعضويات التى ذكرتها لم ارى لهم اى مشاركات فعندما وصل لى بونص 24 دولار كنت اعتقد انه عن الجولة العاشرة فقط وانتظرت حتى إعلان النتائج نحن نريد العدل فقط ولا يظلم احد اشعر بإحباط شديد فى الحقيقة ولا اعرف كيف يتم توزيع الجوائز هل توزع للذين لا يشاركون!

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. الاعضاء التاليين يشكرون ashraf aly علي هذه المشاركة المفيدة

karsatayna(11-18-2020)

5. #3 Collapse post
    mogamal is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    2503 USD
    Thanks
    5,099
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    السلام عليكم ورحمه الله وربركاته

لقد اشتركت في المسابقه لشهر ابريل ولقد قمت بعملت تقريبا 165 رد ولكن تفاجات ان حسابي لم يكون مع من فازوا في المسابقه
    ارجو من اداره المنتدي التوضيح

تقبل مروري

6. الاعضاء التاليين يشكرون mogamal علي هذه المشاركة المفيدة

karsatayna(11-18-2020)

7. #4 Collapse post
    popov is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    334 USD
    Thanks
    218
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    وضيف ليهم shaheer
    وانا شاركت ولا جالى سنت وكتير اعرفهم كدا اين العدل

8. الاعضاء التاليين يشكرون popov علي هذه المشاركة المفيدة

karsatayna(11-18-2020)

9. #5 Collapse post
    Asmaa29 is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    1,008
    بصراحة المنتدى باز و رايح للهاوية و اذا استمر على هاته الحالة , راه تقفله شركة انستا
    لان الظلم كثر كثير و لا يوجد من يجيب او يوضح اللي بيحصل

انا ارى ان الحل هو جمع عدد كبير من الاعضاء و تقديم شكاوي للشركة حول ما يجري في المنتدى و في اقرب وقت

10. The Following 2 Users Say Thank You to Asmaa29 For This Useful Post:

kareemmahmoud(05-28-2020), karsatayna(11-18-2020)

11. #6 Collapse post
    Mahm is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    965 USD
    Thanks
    72
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by ashraf aly
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    في الحقيقه ما حدث ظلم كبير وننتظر توضيح من الإدارة انت تتحدث اخى عن عضويتين لم يشاركوا وانا اقول لك هناك عضويات كثيرة تتعدى 6 عضويات لم يشاركوا نهائيا فانا اشارك فى المسابقة باستمرار واعرف الاعضاء الذين يشاركون والعضويات التى ذكرتها لم ارى لهم اى مشاركات فعندما وصل لى بونص 24 دولار كنت اعتقد انه عن الجولة العاشرة فقط وانتظرت حتى إعلان النتائج نحن نريد العدل فقط ولا يظلم احد اشعر بإحباط شديد فى الحقيقة ولا اعرف كيف يتم توزيع الجوائز هل توزع للذين لا يشاركون!
    انا كنت مفكر دول بس اللي جالهم بالغلط لكن واضح ان في عضويات كتير كده
    حرام بجد يعني الواحد يطلع عينو طول الشهر وفي الاخر يحصل خطاء زي دا يضيع مجهود النااس

12. الاعضاء التاليين يشكرون Mahm علي هذه المشاركة المفيدة

karsatayna(11-18-2020)

13. #7 Collapse post
    Mahm is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    965 USD
    Thanks
    72
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mogamal
    السلام عليكم ورحمه الله وربركاته

لقد اشتركت في المسابقه لشهر ابريل ولقد قمت بعملت تقريبا 165 رد ولكن تفاجات ان حسابي لم يكون مع من فازوا في المسابقه
    ارجو من اداره المنتدي التوضيح

تقبل مروري
    اخي الفاضل انا ذيك بظبط شارتك من اول الجوله 11 ولم يصلني اي شئ كنت مفكر ان اللي اتوزع علي الاعضاء الجوله ال11 فقط لكن من الواضح ان في عضويات كتير اتظلمت زي

14. الاعضاء التاليين يشكرون Mahm علي هذه المشاركة المفيدة

karsatayna(11-18-2020)

15. #8 Collapse post
    Mahm is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    965 USD
    Thanks
    72
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by popov
    وضيف ليهم shaheer
    وانا شاركت ولا جالى سنت وكتير اعرفهم كدا اين العدل
    معلش احنا منتظرين حد من المشرفين يرد علينا يقولنا احنا مجالناش جوايز ليه؟

16. الاعضاء التاليين يشكرون Mahm علي هذه المشاركة المفيدة

karsatayna(11-18-2020)

17. #9 Collapse post
    Mahm is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    965 USD
    Thanks
    72
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by tohamy4
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مرحبا اخي العزيز

أولا اتمنى لك كل التوفيق والنجاح أن شاء الله تعالى

ثانياً اخى على ما اعتقد ان الاداره ما تراه مناسب من الورود ما يستحق
    واتمنى لك المرة القادمة أرباح أكبر أن شاء الله تعالى

على فكرة أنا كتابت ف الجولة العاشرة حولى 20 ولم استلم ولم يتم ذكر أسمى

وايضا ف الجولة الحادية عشرة كتبت حولى اكثر من 300 رد وايضا لم يذكر أسمى

يمكن ليس لى نصيب فى الجولاتين ولذلك اتمنى لك كل التوفيق اخى وتتعوض. أن شاء الله تعالى في الجولة القادمة

وان شاء الله تعالى يتم التعويض جميع الأخوة

الحمد لله رب العالمين رضي بى أى حاجة حساب اتمرجن ثانى مرة بعد استلام البونص

يمكن ليس لنا نصيب وأن شاء الله تعالى انا واثق أن إدارة المنتدى سوف تعوض جميع الأخوة والأخوات
    لذلك يحب علينا أن نلمتس العذر لإدارة المنتدى
    وتتعرض ان شاء الله تعالى خيرا للجميع
    اشكرك ع ردك واتمني لك التوفيق ايضا
    ولكن يعني ايه الاداره ما تراه مناسب من الورود ما يستحق..؟ مفهمتش
    هل من المعقول يعني ان عضويات وقفه ومش شغاله ويوصلها جوايز والناس الي تعبانه طول الشهر ميوصلهاش سنت واحد هل دا يعقل يعني؟؟

18. الاعضاء التاليين يشكرون Mahm علي هذه المشاركة المفيدة

karsatayna(11-18-2020)

19. #10 Collapse post
    Mahm is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    965 USD
    Thanks
    72
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Asmaa29
    بصراحة المنتدى باز و رايح للهاوية و اذا استمر على هاته الحالة , راه تقفله شركة انستا
    لان الظلم كثر كثير و لا يوجد من يجيب او يوضح اللي بيحصل

انا ارى ان الحل هو جمع عدد كبير من الاعضاء و تقديم شكاوي للشركة حول ما يجري في المنتدى و في اقرب وقت
    معلش احنا مننظرين حد من المشرفين يرد علينا يقول الاعضاء دي مجلهاش جوايز ليه لان من الواضح ان في عدد كبير من الأعضاء كده

20. الاعضاء التاليين يشكرون Mahm علي هذه المشاركة المفيدة

karsatayna(11-18-2020)

Closed Thread
Page 1 of 2 1 2