Closed Thread
Page 1 of 2 1 2
Results 1 to 10 of 12

Thread: يرجي دخول الادارة واستاذ سمارت للاهمية

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518

important يرجي دخول الادارة واستاذ سمارت للاهمية

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اعضاء منتدانا الغالي بعد التحية والتقدير

ادارة المنتدي استاذ سمارت

منذ وصول بونص الشهر الي فات الي جميع الاعضاء وطبعا الاغلبية جالهم بونص ضعيف والي اتقفله حسابه والي مجالوش بونص مسابقات والسبب انا هقوله قدام الناس كلها علشان محدش يعمل مفتح بعد كده ومحدش يرجع يزعل مني

قامت بعض الاعضاء المريضة نفسيا والي شاغلين دماغهم بارزاق ناس تانية عمل تقيمات سلبية لبعض الاعضاء وشتايم وده لا يليق بهذا المنتدي ولانهم ناس جبانة وانا اسف علي اللفظ
    داخلين بحسابات وهمية وليس حساباتهم الحقيقة خوفا من كشفهم واصلا لانهم ماشين غلط وخايفين حد يبلغ عليهم
    وده اول سبب لغلق حساباتهم الحسابات الوهمية الي شاغلين منها شكر لحالهم ايام المسابقة لانها مكنتش بتتشاف طبعا لاكن الحال الان تغير

نيجي بقي للموضوع المهم والناس الي بتبلغ علي الاعضاء ظلم وهما اصلا كل مشاركاتهم غلط والنهاردة هيتم نزول موضوع مخصص لجميع الاعضاء المخالفة وياريت الادارة تخش تراجعهم وهيبقي قدام الناس كلها علشان هي الي تحكم في الي بيحصل ده وياريت حد يقولي ايه رايه في الكلام ده

دي تقيمات لاحد الاعضاء المريضة منذ وصول البونص الشهري وايضا بيبلغ غلط
    Name:  2.jpg
Views: 109
Size:  13.1 KB
    Name:  1.jpg
Views: 110
Size:  59.7 KB

وده مثال لاحد الحسابات الوهمية والمسجلة من 2018 عدد الشكر 3,597 عدد المشاركات 3
    Name:  3.jpg
Views: 109
Size:  78.1 KB

ويرجع يقولك الحساب بيتقفل ليه ده سبب من الاسباب لسة الباقي

كده الموضوع بقي قدام الناس كلها لو انت بقي شجاع ومش مخالف خش رد بحسابك الاصلي وياريت الاعضاء تقولنا رايها

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 3 Users Say Thank You to amrelkomy For This Useful Post:

ali mekaey(05-28-2020), fafa280384(05-28-2020), RAHIME DZ(05-27-2020)

3. #2 Collapse post
    HAMOOODD1 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

Talking

اه والله عندك حق وانا بضم صوتي لصوتك ان الاداره تحقق في حسابه وفي حسابك كمان
    ليييه؟
    طبعا انت من ساعة فك الحظر على حسابك وانت نازل نسخ في كل مكان وده لوحده سبب لانك تاخذ حضر نهائي بس
    خلينا بقى نبص على المشاركات بتاعتك دي وخلينا نشوف العضويات اللي عاملة شكر عليها

حنلاقيها كلها نفس العضويات وفيها عضويات معملتش ولا بوست بس شغاله شكر على بوستاتك والجروب اللي معاك

https://forex-arabic.com/showthread....8#post11485568

https://forex-arabic.com/showthread....4#post11485564

https://forex-arabic.com/showthread....4#post11485564

وزي ما احنا شايفين اللايكات هيا هيا نفس الناس نفست الترتيب ونفس العدد

نيجي بقى لحساب تاني الحساب ده عامل 200 بوست 80 منها فى الشهر ده يبقى واخد اكتر من 700 دولار على اقل من150 بوست ازاي؟

forexalexx

سيبك بقى من بوستاته دي زباله بتاع ترجمة جوجل انما اللي حنشوفه هو اللايك على مشاركاته فى مسابقة المراجعات واللي اسمك يا افندي من بين الاسماء اللي بتشكر فيه مع جروب اغلب الحسابات فيه شغاله
    شكر بسس وبص سبحان الله حتى هنا نفس الاسماء مش بس كدا نشوف التواريخ حنلاقي ان الواحد يدخل بالعضوية وياخدله لفه على كل المواضيع يعمل عليها لايك ويطلع ويخش بالعضوية التانيه وهكزا طبعا هي حروب ناس عاملين حسابات كتيره والحساب ده واخد 3500 لايك على 180 بوست وياريت البوستات ليه قيمه دي ملهاش اي معنى

https://forex-arabic.com/showthread....2#post11475132

https://forex-arabic.com/showthread....2#post11474632

https://forex-arabic.com/showthread....7#post11474537

https://forex-arabic.com/showthread....6#post11475116

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. الاعضاء التاليين يشكرون HAMOOODD1 علي هذه المشاركة المفيدة

ali mekaey(05-28-2020)

5. #3 Collapse post
    HAMOOODD1 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by amrelkomy
    نيجي بقي للموضوع المهم والناس الي بتبلغ علي الاعضاء ظلم
    لسى حاسس بالظلم بقى ؟؟ ده لو انت تعرف حاجة عن الظلم كنت عرفت ان الظلم ان في ناس بتشتغل صح من غير لف ولا دوران وانت واللي زيك اللي شغالين نسخ لسى في المنتدى ومخدتوش حظر نهائي ده الظلم

6. #4 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    Quote Originally Posted by HAMOOODD1
    لسى حاسس بالظلم بقى ؟؟ ده لو انت تعرف حاجة عن الظلم كنت عرفت ان الظلم ان في ناس بتشتغل صح من غير لف ولا دوران وانت واللي زيك اللي شغالين نسخ لسى في المنتدى ومخدتوش حظر نهائي ده الظلم
    اولا الناس دي كلها اعضاء في المنتدي ومن زمان ولو عندك اثبات انهم جروب هات لينك الجروب دي حاجة الحاجة التانية لما حضرتك شغال سليم من غير لف ودوران داخل بحساب وهمي ليه لسة عامله ادخل بحسابك الحقيقي وتعالي نشوف مين الي شغال صح ومين الي شغال غلط يامريض

7. الاعضاء التاليين يشكرون amrelkomy علي هذه المشاركة المفيدة

ali mekaey(05-28-2020)

8. #5 Collapse post
    RAHIME DZ is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    967 USD
    Thanks
    4,523
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    اخي الكريم عيد مبارك و كل عام وانتم بخير الرأي الأول و الأخير لإدارة المنتدى للحسم في الموضوع المخالفات
    الشهر قرب يخلص و العمل مستني و يجب التركيز على تحسين عملنا حتى نتحصل على النتيجة المرضية
    و نصيحتي هي الابتعاد عن كل المخالفات التي تضر بالمنتدى خاصة و نحن هنا لتحسين الصورة و إعطاء الأفضل
    لذا ارجو من كل الاعضاء ان يعملو بدون إساءة لأحد لأن كلنا من هادا المنتدى من وراء الشاشة لا نعرف ظروف بعضنا البعض و هدفنا الاسترزاق أولا حتى ربنا يباركلنا فيه
    أعلم جيدا انه لا يغير الله من قوم حتى يغير ما في أنفسهم لذا فتحسين الصورة و حتى الحوارات تكون في مستوى مرموق و مستوى محترم و نعطي صورة جميلة عن دعمنا و تكاتفتنا كما حدثنا ديننا الحنيف
    كل واحد فينا معرض للخطأ فعلا و لكن نعرف جيدا شروط و المخالفات هي لتضر اكيد بنسبة 1000% يجب أن نبتعد عنها تماما لأنه ممكن ان يغلق المنتدى من الأساس بسبب كثرة المخالفات
    لذا فاعتبر نفسي من القدامى في المنتدى و لكن ظروف أبعد ني عليه طيلة سبعة سنوات و الله على ما أقوله شهيد لأننا كنا كالاخوة و نستمد المعلومات مع أكثر واحد يأتيه بونص جيد كنا نتعلم منه و خاصة في الأعوام الأولى حيث كانت الخبرة منعدمة تماما و لكن كانت منافسة قوية هدفها نبيل و أغلب لكان و في تلك السنوات شاهدين على ما أقوله
    لذا كانت الإستمرارية و خصوصاً انا لما عدت بعد ذلك الغياب و تمنيت عودة الكل صراحة
    لذا ارجو من سيادتكم أن نبتعد عن كل مايسيء للمنتدى و نحترم كل شخص معنا و نبادل المعلومات القيمة و نترك الأمور الإدارية للإدارة و الشركة هي فقط من تحكم و تكافىء و تعاقب و أي شخص عنده اعتراض في موضوع أو مشكلة ينقي كلمات تليق بالمنتدى بأسلوب بعيد عن الكره و الحسد و الشتم ليصل كل حق لصاحبه
    تقبلو مروري موفقين

9. The Following 4 Users Say Thank You to RAHIME DZ For This Useful Post:

amrelkomy(05-27-2020), fafa280384(05-28-2020), ouss2020(05-29-2020), tohamy4(05-27-2020)

10. #6 Collapse post
    HAMOOODD1 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by amrelkomy
    اولا الناس دي كلها اعضاء في المنتدي ومن زمان ولو عندك اثبات انهم جروب هات لينك الجروب دي حاجة الحاجة التانية لما حضرتك شغال سليم من غير لف ودوران داخل بحساب وهمي ليه لسة عامله ادخل بحسابك الحقيقي وتعالي نشوف مين الي شغال صح ومين الي شغال غلط يامريض

حاضر خد بقى العضويات اللي بتقول قديمه دي بقى عضويات شغالة شكر بس ومش محتاجه دليل عشان اثبت انك شغال في جروب لما الايكات على مواضيعك دي تبقى نفسك العدد من نفس الناس والتواريخ تبقى زي ما انت فاشل فى انك تشتغل بأمانه زي الناس فانت فاشل كمان فى النصب ومفضوح

المريض بقى اللي يبقى عممال ينصب فى المنتدى وشايف نفسه انو مظلوم عاوز لينكات ردودك المنسوخه كمان ؟؟ ولا مظلوم يا عيني

11. #7 Collapse post
    HAMOOODD1 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ركزلي بقى على ان العضويات دي مسجله في نفس اليوم وعلى اخر ظهور يا فالح

بسسسسسسسسس كدا يا مؤمن :)

12. #8 Collapse post
    neobuxkiro is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    3,920
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اخي المشرف سمارت اتفضل حقق في ردود هذا العضو البغيض الذي ينسخ كل الردود و هو لسه راجع من عقوبة اسبوع
    نرجوا ان تتخذ فيه الاجراء النهائي و هو طرده من المنتدى بشكل نهائي لانه نساخ بامتياز

الموضوع الاول
    https://forex-arabic.com/showthread....7#post11512127

موقع النسخ
    http://www.arab**.net/vb/threads/%D9...35/#post-57980

الموضوع الثاني
    https://forex-arabic.com/showthread....1#post11512121

موقع النسخ
    https://www.arabicbroker.com/forum/s...d.php?p=518706

الموضوع الثالث
    https://forex-arabic.com/showthread....7#post11512117

موقع النسخ
    https://www.independentarabia.com/node/37626

و هناك اكثر من موضوع فكل مواضيعه مرتبطة بالنسخ فنتمنى من المشرف المحترم ان يقوم بما يلزم لكي يعرف هذا الشخص و امثاله ان الادارة
    شغالة و لا تنام

هذا العضو يا اعضاء المنتدى هو انسان مقيت و متسلق و اناني و لا يحب الخير لاحد هنا و عن تجربة و لا يستحيي و لا يحشم حتى من نفسه
    و من خلال تجربتي القصيرة معه فهو انسان لئيم

نعوذ بالله منه و الصورة اللي حاططها على بروفايلو تشرح نوعيته فهو من طينة الشياطين نعوذ بالله منه و من امثاله

13. #9 Collapse post
    forexalexx is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    1102 USD
    Thanks
    3,302
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    ليه التهجم وليه تقول زبالة دي حاجة تخص الإدارة وعمتا انا مضرتش حضرتك في حاجة يا سيدي انا ربنا كرمني وجالي دولارات علي الكم الصغير الحمد لله بس اقسم بالله ال ٧٠٠ دولار كلهم ماخدتش منهم دولار واحد كلهم مارجن كول من كتر قر الناس بس الحمد لله ربنا كريم ان شاء الله تتعوض وربنا اكيد حاسس بظروفنا وهيعوضنا خصوصا ان مفيش شغل الفترة دي نهائي فده أملنا الوحيد المعيشة وطبعا بالنسبة للايك اللي بيعمل لايك لحد طبعا مشكور عليه لانه كدة بيعمل خير في اللي اتعمله وعمتا بلاش تهجم في الناس وخليك في حالك وبلاش شتيمة لان ده مخالف للاخلاق
    اخي الكريم اشكرني اذا اعجبك موضوعي او ردي بالتاكيد سافعل المثل

14. The Following 6 Users Say Thank You to forexalexx For This Useful Post:

Unregistered (4), mohammedSaid3(05-30-2020), thefog_00(05-29-2020)

15. #10 Collapse post
    DrMaged is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    1584 USD
    Thanks
    20,482
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا مجاليش تقييم سئ الشهر اللى فات ومع ذلك جالى بونص اقل ما يقال عنه انى لو بشحت كان احتمال ييجى بونص افضل
    من كده وان كنت بتفق معاك على ان فيه ناس انا معرفش تركيبتها ايه بالظبط ونفس الناس دول كانوا السبب انهم يلبسونى فى الاداره قبل كده واتعمل فيلم كبير
    من لا شئ على الرغم من فضايحهم المعروفه للجميع واللى هما نفسهم عارفينها بينهم وبين بعض ومع ذلك ولا ربع اجراء اتاخد ضدهم , انا عمرى ما اتكلمت
    فى بونص او غير بونص يمكن ديه اول مره اتكلم فيها لكن اما الاقى ارقام فلكيه لناس يعنى مش عارف اقول ايه بالظبط وانا يعتبر واخد بونص على عدد
    الردود اللى انا عاملها واللى مش منسوخ ولا منقول منها حرف ده الصراحه مش لاقى ليه تفسير محدد لدرجة انى والله قرفت ولسه لحد اللحظه مكتبتش
    ولا مشاركه عشان مليش نفس فانت هتقعد تتكلم وتقول وتعيد ومفيش حاجه هتتغير

16. The Following 3 Users Say Thank You to DrMaged For This Useful Post:

amrelkomy(05-28-2020), fafa280384(05-28-2020), forexalexx(05-28-2020)

Closed Thread
Page 1 of 2 1 2