+ Reply to Thread
Results 1 to 10 of 10

Thread: اقتراح : نريد عمل قائمة شرف للاعضاء المحترمين

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    Reem Tarek is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    2520 USD
    Thanks
    10,041
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1

new اقتراح : نريد عمل قائمة شرف للاعضاء المحترمين

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخواني الكرام اعضاء و مشرفة المنتدى الكرام اهلا وسهلا بكم

اتمنى تكونوا بخير
    اقترح على المشرفين إقامة قائمة شرفية شهرية لافضل الاعضاء كل شهر مثلاً ..و جائزة لأفضل عضو يقدم محتوى رائع و لتكن بونص مثلا معين

و ذلك يكون من المشرفين و ليس له علاقة بجوائز المسابقات
    و الهدف من ذلك تشجييع الاعضاء على إقامة جودة و محتوى رائع يليق بالمنتدى بعيداً عن التحايل و قلة الذوق الى انتشرت بكثرة جدآ الفترة الأخيرة

فى ناس هنا فى المنتدى فعلاً تستحق التكريم و الإشادة و كل ردودهم مفيدة و جميلة بجد و الله
    و رغم اغرائات التحايل و رام أنهم يقدروا ينسخوا زى أعضاء كتير ، لكن فى أعضاء هنا محترمة جدآ و تحس فعلاً غرضهم إفادة الاعضاء مش عايز اذكر اسماء عشان ربما انسى حد و لكن يا ريت نطبق الفكرة دى و تكون فى جائزة فخرية بتقييم المشرفين و الاعضاء معا و لها جائزة ليس لها علاقة بالمسابقات الخاصة بالشركة

و اشكركم و بالتوفيق للجميع يارب العالمين
    و هتبقى شمس ضحكتنا تنور ظلمة مشاعركم

2. The Following 7 Users Say Thank You to Reem Tarek For This Useful Post:

Unregistered (1), ???????(09-17-2020), Maro3030(09-17-2020), RAHIME DZ(09-17-2020), rooooor1(09-17-2020), salijiji0(09-17-2020), sherif hussein(09-17-2020)

3. #2 Collapse post
    moisaid is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    730 USD
    Thanks
    3,037
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    أهلا يا طيب
    اذا لم نتحصل على بونص شهر 8 بأكمله و لا حتى على اي اسبوع من شهر 9 فكيف سنتحصل مكافئات أخرى
    و الغريب في الأمر و لا احد أجابنا و ضح لنا أين المشكل و ما الخلل
    لماذا لم اتحصل على بونص شهر 8 راسلنا المشرفين و لم يجيبنا لا على الخاص و لا على الموضوع الذي وضعت أتسائل فيه عن عدم وضع البونص لي
    يبدو لي أن المشرفين لا يهمهم الأمر لأنهم يستفيدون من جهودنا
    المهم خير ان شاء الله للجميع
    بالتوفيق و السداد

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. #3 Collapse post
    Reem Tarek is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    2520 USD
    Thanks
    10,041
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    انا لا يأتينى بونص تداول مطلقاً و أيضاً من افضل الأجوبة و لكنى لا اعمل مشاركات كثيرة بها
    و لكن للأمانة يصل لى بونص مسابقة أفضل محتوى بصورة أسبوعية و احيانا كل ١٠ ايام .. لكنه يصل

لا استطيع افادتك فى هذا الموضوع فيفضل أن يجيب عليك عضو ممن يشترك فى مسابقة أفضل الأجوبة بصورة دورية و أيضاً فى اقسام البونص العادية حتى يفيدك

بالتوفيق اخى و أن شاء الله تتحل المشكلة

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

5. #4 Collapse post
    saadashraf14 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    9 USD
    Thanks
    873
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    اقتراح جيد فعندما يكون هناك جائزه او تكريم للناس اللى شعاله بشكل كويس هايكون ليه فوائد للجانبين المنتدى والشخص صاحب الجائزه فبالنسبة للمنتدى فموضوع الجائزه هايزيد من الموضوعات والمنافسه على عمل مشاركات وردود بشكل جيد ورائع وبالنسبه للشخص صاحب الجائزه فهى هاتكون حافز له تخليه يبدع اكتر ويختار مواضيع ومشاركات عاليه الجوده وهايحاول يحسن من نفسه اكتر واكتر فالفكرة جيده وتطبيقها هايتوقف على المشرفين على المنتدى.

6. The Following 3 Users Say Thank You to saadashraf14 For This Useful Post:

Unregistered (3)

7. #5 Collapse post
    Mohamed9883 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    12
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا لا استطيع الالتزام حرفيا باداره راس المال التي تقول لا تخاطر باكثر من 5% من حسابك وذلك لان حسابي بسيط جدا ولكن هذا لا يمنع في الاعتدال عند اختيار اللوت المناسب المخاطره المطلقه ولكني اعتبر ان المخاطره المحسوبه هي الحل الامثل حفاظا علي الحساب

8. #6 Collapse post
    DrMaged is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    1584 USD
    Thanks
    20,482
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    هو السؤال الحقيقه قايمة شرف لمين بالظبط ؟ , كنتى قولتى انى من ضمن الاعضاء دول وبتحبى تقراى ردودى بس السؤال هنا اما ناس حراميه وعمالين يخبطوا فى بعض
    وكل واحد بيجيله بال 200 وال 300 دولار والمفروض الاسبوع ده جالى 5 سنت على 50 رد لا فيهم نسخ ولا فيهم اى مشكله لان مبحبش ولا بعرف انى انسخ فقايمة
    شرف واعضاء محترمين فين ومين بالظبط, انا قليل ونادرا اوى اما بتكلم فى حكاية البونص بس الموضوع وصل لدرجة ان الواحد بقى بيتحرق دمه يعنى انا بقالى سنه
    تقريبا او اكتر مفيش حاجه تذكر بتوصلى فهل انا مثلا بشحت او المنتدى بيجبى عليا عشان ياخد منى شغل مبسوط ويرميلى 5 سنت ونفس الكلام الاسبوع اللى فات جالى
    دولار على اكتر من 40 رد يعنى حتى مش محصل اجر كتابة رد واحد من ال 50 رد يعنى حتى لو مفيش محاسبه على لايك كان عالاقل بونص الردود هييجى اعلى من كده

فانا مش عارف يعنى تمام المفروض الواحد يمشى شمال ولا ايه المطلوب بالظبط ومحدش يقولى ان فيه ناس بتتمسك او ان اللى ماشى شمال مبيكسبش , لا حد بيتمسك بدليل
    وجود ناس حراميه ونصابه واتقدم فيهم 500 شكوى ومازالوا موجودين ومستمرين وبيجيلهم اعلى بونص ممكن فيعنى اذا كانت سياسة المنتدى بتشجع الكلام ده يعنى ياريت
    اعلان ده بشكل صريح اصل الواحد مش داخل بيشحت يعنى وغالبا اخرى هنا هيكون اخر الاسبوع اللى هيبدا

9. #7 Collapse post
    moisaid is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    730 USD
    Thanks
    3,037
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by DrMaged
    هو السؤال الحقيقه قايمة شرف لمين بالظبط ؟ , كنتى قولتى انى من ضمن الاعضاء دول وبتحبى تقراى ردودى بس السؤال هنا اما ناس حراميه وعمالين يخبطوا فى بعض
    وكل واحد بيجيله بال 200 وال 300 دولار والمفروض الاسبوع ده جالى 5 سنت على 50 رد لا فيهم نسخ ولا فيهم اى مشكله لان مبحبش ولا بعرف انى انسخ فقايمة
    شرف واعضاء محترمين فين ومين بالظبط, انا قليل ونادرا اوى اما بتكلم فى حكاية البونص بس الموضوع وصل لدرجة ان الواحد بقى بيتحرق دمه يعنى انا بقالى سنه
    تقريبا او اكتر مفيش حاجه تذكر بتوصلى فهل انا مثلا بشحت او المنتدى بيجبى عليا عشان ياخد منى شغل مبسوط ويرميلى 5 سنت ونفس الكلام الاسبوع اللى فات جالى
    دولار على اكتر من 40 رد يعنى حتى مش محصل اجر كتابة رد واحد من ال 50 رد يعنى حتى لو مفيش محاسبه على لايك كان عالاقل بونص الردود هييجى اعلى من كده

فانا مش عارف يعنى تمام المفروض الواحد يمشى شمال ولا ايه المطلوب بالظبط ومحدش يقولى ان فيه ناس بتتمسك او ان اللى ماشى شمال مبيكسبش , لا حد بيتمسك بدليل
    وجود ناس حراميه ونصابه واتقدم فيهم 500 شكوى ومازالوا موجودين ومستمرين وبيجيلهم اعلى بونص ممكن فيعنى اذا كانت سياسة المنتدى بتشجع الكلام ده يعنى ياريت
    اعلان ده بشكل صريح اصل الواحد مش داخل بيشحت يعنى وغالبا اخرى هنا هيكون اخر الاسبوع اللى هيبدا

أهلا يا طيب فعلا أصبح الأمر لا يطاق تجتهد و في الأخير لا تحصل على شيء أنا العداد واقف من آخر دولارين لشهر 7
    و مقارنة بمشاركاتي و البونص الذي تحصلت ععليه فرق شاسع
    و راسلنا المشرفين و لا أحد رد و فتحنا موضوع حتى نفهم الأمور كيف تسير و لا أحد رد
    المهم خير ان شاء الله

10. #8 Collapse post
    Reem Tarek is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    2520 USD
    Thanks
    10,041
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    اعضاء مثل

RAHIME DZ
    Mido el-shabrawy
    DrMaged
    Doaa Sary
    naif 111

و فى ناس كويسة كتير بس دول الى اتذكرهم دلوقتى

و غيرهم الكثير من المحترمين الى فعلا بيقدموا محتوى رائع و انا شخصياً بحب اقرأ اى رد يجى لحد فيهم قدامى

لما دول ميكسبوش فى المسابقات .. امال مين الى يكسب ؟

11. الاعضاء التاليين يشكرون Reem Tarek علي هذه المشاركة المفيدة

RAHIME DZ(09-20-2020)

12. #9 Collapse post
    Ahmedabaas is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    258
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Reem Tarek
    اعضاء مثل

RAHIME DZ
    Mido el-shabrawy
    DrMaged
    Doaa Sary
    naif 111

و غيرهم الكثير من المحترمين الى فعلا بيقدموا محتوى رائع و انا شخصياً بحب اقرأ اى رد يجى لحد فيهم قدامى

الناس الغشاشة بس هي الي بتكسب ريحي دماغك وقال ايه قائمة شرف للاعضاء المحترمين ههههههههههههههههههه سلميلي علي الاحترام

13. #10 Collapse post
    RAHIME DZ is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    967 USD
    Thanks
    4,523
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    Quote Originally Posted by Reem Tarek
    اعضاء مثل

RAHIME DZ
    Mido el-shabrawy
    DrMaged
    Doaa Sary
    naif 111

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    شكراً لك أخي الكريم على شهادتك و شهامتك فعلا تستاهل كل خير و الف مبروك و انت من الأشخاص الدي أشهد عليك قدام كل الاعضاء انك لا تتلاعب و تعمل بجد و عملك ممتاز و كنت فعلا تستاهل مراتب متقدمة في مسابقة
    الحمد لله كلامي كان صحيح و أثبت بالدليل و ذلك باعلان بقائمتي الفائزين من طرف مشرف المنتدى الاستاد بدر أن الشركة تعطي جوائز المسابقة و هادا أكبر دليل على أن الوضع بخير و الشركة بخير و المنتدى ايضا و قلت في موضوع نتبادل النصائح حتى الكل يستفاد و خاصة الأشخاص لبحوزتهم سنتات و حساباتهم في وضع خطر كيف نجي و نكسب و كيف يعمل الأشخاص التي تاخد أكبر بونص و اكبر جائزة و تفيد الجميع الكسب و يكون التنافس محترم على الكسب الحلال
    و لكن....بصريح العبارة وصلنا إلى التنافس مسيء للمنتدى و لمحتواه و هادا الامر سيزيد تعقد لما الكل يصير يتحايل و بعمل أي شيء إلا من التزم بالأمر و كان عمله شريف و محترم
    لدا أنصحكم بالتزام و اكبر دليل على قولي أن مال حرام نار و عمرك لراح تنفع به مهما طال الزمن لا يوجد اسهل منه و اكن هدا يكون حسب قوة ايمانك
    شهادتك اخي أكبر من أي جائزة و أموال و الحمد لله هناك فعلا أعضاء محترمين و سهل عليهم يتحايلو و لكن هدفهم الاسم النظيف و العمل المحترم
    شكرا لك و اتمنى أتمنى الاتزام حتى لا تأكل حق غيرك و انت لا تشعر

توقع العقبات لكن لا تسمح لها بمنعك من التقدم, لأن خلف كل عزيمة هناك دافع و بقوة الدافع تقوى العزيمة.

ورشة استراتيجية الترند المكسور

+ Reply to Thread