+ Reply to Thread
Page 2 of 6 1 2 3 4 ...
Results 11 to 20 of 54

Thread: 5 أسماء الفائزين في مسابقة "أفضل محتوى" الجولة

• Thread Tools
  1. #11 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19
    Quote Originally Posted by Reem Tarek
    و طبعاً خلاص مش محتاجين نقول شيئ مضحك تواجد أعضاء هزليين بيقدموا مستوى هزلى فى قائمة الفائزين ... قولت قبل كده رغم تواجدى فى قائمة الفائزين بصورة مستمرة الحمدلله و لكن تواجدى فى وسط مجموعة من المحتالين دا يقلل منى و لا يزيدنى شرفا ... بسهولة شديدة ممكن حضرتك استاذ بدر تطلع على حسابات ال ١٠ فائزين هتلاقى ٦ على الاقل منهم محتالين سواء فى اللايكات او فى حسابات بيمتلكها نفس الشخص فوق .. او بيجيبوا من مواقع تانية ..و اى عضو ممكن يراجع و يتأكد برضو ... عيب جداً و إهدار لجهد و حقوق ناس بتجتهد هنا فى المنتدى

رغم انى من الفائزين لكن الظلم وحش
    و انا على استعداد لارجاع اى مبلغ أخذته لو تم اثبات أنى بتحايل ... بعد مراجعة الالف مشاركة الأخيرة لي مش مشاركة و لا اتنين .. الحمدلله بقدم محتوى بتقى ربنا فيه و الحساب قدامكم يعنى انا مش بخبى حاجة

فى أعضاء بتتعب و بتستثمر وقتها و مجهودها و الناس دى بتاكل حقها و يزعلوا لما حد يبلغ عنهم و يقعدوا يصوتوا ... طاب يعنى انت عايزها نسكت و نسيب الناس تتظلم عادى ؟ ... حتى ياخى لو المنتدى ظلمك قبل كده ... و انت بتتحايل اعتقاداً منك انك كده هتنتقم ... انت بتاكل حق زمايلك فى المنتدى و اعرف ناس هنا محتاجين فلوس و بشدة و ضاقت بهم الدنيا حرفياً

و عايزنا نسكت عنك ازاى طيب فهمنى ؟

بلاش نبرر التحايل بمنطق غبى .. و كل واحد لو التزم الدنيا هتظبط معانا كلنا ... انا نفسى اعترفت قدام الجميع انى كنت بتحايل زمان بدون فهم و بطلت من فترة طويلة و الحمدلله من ساعتها ربنا كرمنى بالمسابقة دى بكتب فيها و ربنا بيرزق

لكن انك تفتكر نفسك ناصح و تتبادل لايكات و تلاقى نفس عدد اللايكات على كل مشاركاتك يبقى دا اسمه غباء و ظلم

نطلب المراجعة أمام الجميع

وبعدين انتى عاملة فيها بتالفى المراجعات اللى بتكتبيها

كلها نسخ واضح ومش عايزين نتكلم وقولنا كل واحد يشتغل فى حالة

بس من الواضح ان الاحترام مش بيجيب نتيجه

مش عارف انتى عايزة ايه علطول باصه لغيرك كل ردودك نسخ فى قسم المراجعات ولو عايزة اجيبهالك وانزلهالك اجيبهملك كلهم

مش فاهم وقبل كده نايف اشتكى عليا ووقفنى اسبوع وعملى مشاكل وعضو تانى نزله مشاركات قديمه فى شهر 6 الماضى عامل لنفسه 163 لايك

وعلى فكرة شغلك كله غلط فى غلط

شكل الاحترام معاكم للاسف بيتفهم غلط

جالك 770 دولار من النسخ الواضح فى كل مشاركاتك

وعمللتى موضوع قبل كده على شركة تكس ميل وهذا ممنوع تماما انك تكتبى على اى شركة غير شركة انيستا وممكن تتوقفى على المشاركة دى تماما لان دة اكبر غلطة تتعمل وهى الدعاية لشركة منافسة

تحبى انزلك كل مشاركاتك المنسووخة

عاما اعمللى اللى انتى عايزاه وبراحتك خالص بس مترجعيش تزعللى

وكل واحد شغال هنا عارف اخطاءه ايه وبيعمل ايه بس اقسم بالله العظيم المرة القادمة ما هسيب حقى

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #12 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19
    This post was written as part of the payout program for content, in which anyone can participate and earn through their authoring talent.
    الاخوة المشرفين من فضلكم

ارجو مراجعه هذة المشاركة للعضو ريم طارق

هذا مخالف جدا لقوانين شكرة انيستا فوركس وهى الدعاية لشركة منافسة فى نفس المجال

الاخت بتذكر ان شركة تكس ميل من اكبر الشركات فى السوق وتذكر مميزاتها ووهذا مخالف لتعليمات الشركة

ارجو اتخاذ اللازم فى هذا الامر وومحاسبتها

Name:  2.png
Views: 58
Size:  122.7 KB

وعلى فكرة المشاركة دى اخدت عليها بونص لاتستحقه من الشركة

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #13 Collapse post
    RAHIME DZ is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    967 USD
    Thanks
    4,523
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    This post was written as part of the payout program for content, in which anyone can participate and earn through their authoring talent.
    Quote Originally Posted by toyota
    وبعدين انتى عاملة فيها بتالفى المراجعات اللى بتكتبيهاكلها نسخ واضح ومش عايزين نتكلم وقولنا كل واحد يشتغل فى حالةللامانة مواضيع ريم ليست منسوخة ابدا ادا كنت طالعت و قرات مواضيعها باسلوبها الغني عن التعريف و ليس لها اي موضوع منسوخو نعلم جيدا ان من قوانين المسابقة النسخ لا يتجاوز 50 في المئة يعني فقط المعلومات و الارقام ليس موضوع كامل للامانة اخي اشهد كوني عضو من اعضاء المنتدى على نزاهة الاخت ريمName:  Screenshot_64.png
Views: 79
Size:  3.9 KBبس من الواضح ان الاحترام مش بيجيب نتيجهمش عارف انتى عايزة ايه علطول باصه لغيرك كل ردودك نسخ فى قسم المراجعات ولو عايزة اجيبهالك وانزلهالك اجيبهملك كلهممش فاهم وقبل كده نايف اشتكى عليا ووقفنى اسبوع وعملى مشاكل وعضو تانى نزله مشاركات قديمه فى شهر 6 الماضى عامل لنفسه 163 لايكوعلى فكرة شغلك كله غلط فى غلط شكل الاحترام معاكم للاسف بيتفهم غلط جالك 770 دولار من النسخ الواضح فى كل مشاركاتكوعمللتى موضوع قبل كده على شركة تكس ميل وهذا ممنوع تماما انك تكتبى على اى شركة غير شركة انيستا وممكن تتوقفى على المشاركة دى تماما لان دة اكبر غلطة تتعمل وهى الدعاية لشركة منافسةتحبى انزلك كل مشاركاتك المنسووخةعاما اعمللى اللى انتى عايزاه وبراحتك خالص بس مترجعيش تزعللى وكل واحد شغال هنا عارف اخطاءه ايه وبيعمل ايه بس اقسم بالله العظيم المرة القادمة ما هسيب حقى
    للامانة فقط للامانة و اشهد على كلامي ان الاستادة ريم لا تنسخ المواضيع ان طالعتها جيدا و ركزت مع مواضيعها تعلم دلك ان لها اسلوب خاص في سرد مواضيعها و مشاركاتها و اي نسخ لارقام او معالم او معلومات خاصة هي داخلة في قوانين المشاركة في المسابقة و هادا طبيعي اننا نجهل بعض التفاصيل التي تزيد من قيمة الموضوع و لكن ليس بالنسخ الغير معقولو الف مبروك لكل الفائزين

Name:  Screenshot_64.png
Views: 79
Size:  3.9 KB

توقع العقبات لكن لا تسمح لها بمنعك من التقدم, لأن خلف كل عزيمة هناك دافع و بقوة الدافع تقوى العزيمة.

ورشة استراتيجية الترند المكسور

4. #14 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19

مشاركات اخرى للعضو ريم طارق

واضح جدا النسخ من مواقع واخدت عليهم بونص فى شهر 8 لا تستحقه

Name:  1.png
Views: 60
Size:  86.0 KBName:  3.png
Views: 59
Size:  82.1 KB

5. #15 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19
    Quote Originally Posted by RAHIME DZ
    للامانة فقط للامانة و اشهد على كلامي ان الاستادة ريم لا تنسخ المواضيع ان طالعتها جيدا و ركزت مع مواضيعها تعلم دلك ان لها اسلوب خاص في سرد مواضيعها و مشاركاتها و اي نسخ لارقام او معالم او معلومات خاصة هي داخلة في قوانين المشاركة في المسابقة و هادا طبيعي اننا نجهل بعض التفاصيل التي تزيد من قيمة الموضوع و لكن ليس بالنسخ الغير معقولو الف مبروك لكل الفائزين

Attachment 93427

يعنى انت مش شايف النسخ الواضح والممنوع

وشايف الدعاية لشركة اخرى شغاله فى نفس المجال

بصراحه انا احييك جدا على صراحتك ووضحك وامانتك العاليه

انت فعلا انسان محترم جداجدا جدا وملكش اى مصلحه ولا حاجه مع الاخت ريم

6. #16 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19
    على ما يبدو ان لغه التفاهم والحوار لا تنفع مع احد

والواحد جرب العمل فى هدو واحترام وبدون مشاكل مع اى عضو

بس للاسف انتوا عايزين كده

ووالله العظيم انا سكت كتير جدا من زمان وشايف مخالفات كتيرة جدا جدا من الجميع

بس خلاص فاض الكيل

العين بالعين والسن بالسن والبادى اظلم

7. #17 Collapse post
    RAHIME DZ is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    967 USD
    Thanks
    4,523
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    يعنى انت مش شايف النسخ الواضح والممنوع

وشايف الدعاية لشركة اخرى شغاله فى نفس المجال

بصراحه انا احييك جدا على صراحتك ووضحك وامانتك العاليه

انت فعلا انسان محترم جداجدا جدا وملكش اى مصلحه ولا حاجه مع الاخت ريم

شكرا لك اخي الكريم و لا توجد لي مصلحة مع اي احد فقط نحن اخوة في الله و شهادة شفتها بعيني لا استطيع اقولك و الله العظيم لا استطيع ان اشوفها و اسكت فقط مسالة انا اعرفها لا استطيع كتمها في داخلي و هي كلمة حق اقولها
    و للامانة انت ايضا لك مشاركات جيدة و ممتازة على الموسوعة لدلك قلت الف مبروك لكل الفائزين و انت منهم
    الحقيقة توجد اشخاص لم يكسبو الا سنتات و كما دكرت ارجو الافادة بنصائحكم و تجربتكم في العمل حتى يستفاد الجميع

توقع العقبات لكن لا تسمح لها بمنعك من التقدم, لأن خلف كل عزيمة هناك دافع و بقوة الدافع تقوى العزيمة.

ورشة استراتيجية الترند المكسور

8. #18 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19
    Quote Originally Posted by RAHIME DZ
    شكرا لك اخي الكريم و لا توجد لي مصلحة مع اي احد فقط نحن اخوة في الله و شهادة شفتها بعيني لا استطيع اقولك و الله العظيم لا استطيع ان اشوفها و اسكت فقط مسالة انا اعرفها لا استطيع كتمها في داخلي و هي كلمة حق اقولها
    و للامانة انت ايضا لك مشاركات جيدة و ممتازة على الموسوعة لدلك قلت الف مبروك لكل الفائزين و انت منهم
    الحقيقة توجد اشخاص لم يكسبو الا سنتات و كما دكرت ارجو الافادة بنصائحكم و تجربتكم في العمل حتى يستفاد الجميع

يا اخى الكريم اعمل مشاركات كتيرة فى القسم

واعمل دعايه للمشاركات بتاعتك من خلال مواقع التوواصل الاجتماعى

الامر بسيط للغايه والكل ممكن يعمل كده ويكسب عادى

يا اخى والله العظيم انا نفسي الكل يستفيد من المنتدى والفوركس وياريت الناس تقلد طرق الشغل المختلفه

انا حاليا بعمل مشاركات فى قسم المراجعات بتاخد منى وقت كبير جدا ومجهود كبير ايضا وبنزل صور كتيرة جدا فى الموضوعات بتاخد وقت كبير

والمفروض المنتدى بيستفاد من كده والشركة ايضا علشان كده بتدفع للناس من خلال محركات البحث

انا نفسي انزل شرح كتير للناس فى التداول والصفقات ولكن للاسف الواحد كل مرة نفسه بتسد من المشاكل المستمرة

انا عامل مثلا 150 مراجعه مختلفه بتاخد من وقتى كل يوم 3 ساعات

لو كل واحد تعب فى المنتدى اكيد هيلاقى

9. الاعضاء التاليين يشكرون toyota علي هذه المشاركة المفيدة

RAHIME DZ(09-20-2020)

10. #19 Collapse post
    naif111 is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    1111 USD
    Thanks
    6,695
    SubscribeSubscribe
    subscribed 5
    هذا مخالف جدا لقوانين شكرة انيستا فوركس وهى الدعاية لشركة منافسة فى نفس المجال

واضح جدا النسخ من مواقع
    انا عامل مثلا 150 مراجعه مختلفه بتاخد من وقتى كل يوم 3 ساعات<br /><br />لو كل واحد تعب فى المنتدى اكيد هيلاقى

الله يعينك واضح انك تتعب جدا جدا
    إِنَّ اللَّهَ وَمَلائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا

11. الاعضاء التاليين يشكرون naif111 علي هذه المشاركة المفيدة

Unregistered (1)

12. #20 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19
    Quote Originally Posted by naif111

الله يعينك واضح انك تتعب جدا جدا

دى شركة تامين مش شركة منافسه للفوركس

بس حاضر يا اخ نايف

انا مكنتش عايز اتكلم عليك

اتفضل

من الواضح انك اذكى مننا كلنا فعلا برافووو عليك

بتتحايل بطريقة فوق الرائعه

بتبعد خالص عن الوش و المشاكل برافوووو عليك

انت غشاش بدرجة امتياز بتعمل لنفسك ليكات بعيد خالص وفى شهور قديمه علشان محدش يحس بيك

وبما انك دكتور عالمى فبتاخد ليكات غير مسجله 23-24 لايك سبحان الله كلهم كده زى بعض فعلا انت اسطورة ورائع واكيد بتاخد بونص تداول رهيب نظرا لكفاءتك العاليه والشركات العالمية عايز تاخدك عندها لخبرتك الكبيرة فى التداول والتحليل

طبعا غش واضح يا سادة وليكات كتيرة غير قانونية ارجو تدخل الادارة فى هذة المهزلة بجد

Name:  1.png
Views: 80
Size:  50.0 KB

Name:  3.png
Views: 78
Size:  25.2 KB

Name:  4.png
Views: 77
Size:  25.7 KB

Name:  7.png
Views: 80
Size:  50.7 KB

Name:  8.png
Views: 76
Size:  30.7 KB

+ Reply to Thread
Page 2 of 6 1 2 3 4 ...

Subscribe to this Thread (3)