+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5

 

Thread: بونص الجودة الهزيل

  • Thread Tools
    1. #1 Collapse post
      salijiji0 is online now
      خبير فوركس مصر Array
      Join Date
      May 2018
      Location
      NAS
      Posts
      9,723
      Accrued Payments
      5274 USD
      Thanks
      12,556
      Thanked 51,258 Times in 7,893 Posts
      SubscribeSubscribe
      subscribed 8

      instant بونص الجودة الهزيل

      مساء الخير للجميع

      و لو ان هذا المنتدى لا ياتي منه اي خير للاسف

      نحن نتعب و نركز مرتين في اليوم لنعطي ردا او موضوعا منسقا و جيدا و حصريا و في الاخير ياتيك بونص اسبوعي 7 او 10 دولار

      ما هذا ايها القائمون على المنتدى . ان كان هذا هو بونص الجودة فبلاش منه اصلا

      نضيع وقتنا في الكتابة و الجهد و في الاخير تضحكوا علينا .

      هل يعقل يا جماعة ان المتداول العربي يشيب راسه في الكتابة و يضيع مصاريف كهرباء و نت و في الاخير ميجيلوش حتى ثمن تلك المصاريف؟؟

      عشرة دولار ماذا افعل بها..؟؟ و الله انا هذا لمنكر

      إن أعجبك المحتوى فضلا وليس أمرا إدعمني بلايك ولك جزيل الشكر

    2. The Following 2 Users Say Thank You to salijiji0 For This Useful Post:

      ahdepo (07-21-2021),Unregistered (1)

    3. #2 Collapse post
      ahdepo is offline
      عضو نشيط Array
      Join Date
      Oct 2020
      Posts
      287
      Accrued Payments
      0 USD
      Thanks
      23
      Thanked 464 Times in 165 Posts
      SubscribeSubscribe
      subscribed 0
      بص ياغالي طول مفيش حد يطالب بحقك ويوصل شكواك وصوتك لن يكون هناك اي خير من تلك المنتدي والرد هيكون واحد بس وهو اصل احنا كاداره ملناش دعوه بالبونص وتوزيعه عشان كدا الواحد مش بيتكلم

      Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.


    4. الاعضاء التاليين يشكرون ahdepo علي هذه المشاركة المفيدة

      CounselorMahmoud (07-22-2021)

    5. #3 Collapse post
      ilyas omari is offline
      خبير فوركس مصر Array
      Join Date
      Oct 2016
      Posts
      3,277
      Accrued Payments
      990 USD
      Thanks
      918
      Thanked 3,800 Times in 1,640 Posts
      SubscribeSubscribe
      subscribed 0
      كما يقول المثل : جاو يكحلوها عماوها

      Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.


    6. #4 Collapse post
      snnaky is offline
      خبير فوركس مصر Array
      Join Date
      Dec 2013
      Location
      مصر
      قابلت الضيوف
      31 (ضيف فوركس مصر)
      Posts
      32,725
      Accrued Payments
      5263 USD
      Thanks
      796
      Thanked 3,180 Times in 1,724 Posts
      SubscribeSubscribe
      subscribed 1
      السلام عليكم ورحمة الله وكل عام وانتم بخير السادة والأخوات اعضاء المنتدى
      موضوع البونص بصراحة امر هزلى الى ابعد الحدود
      نعم اتفق معكم فى انة بونص هزلى والعائد لايكفى مصروف شاب يومى وليس اسبوعى
      لماذا البونص هزلى
      لأن المطلوب اكبر بكتير من العائد
      مطلوب مقال لايقل عن 250 كلمة مش حرف خد بالك
      مطلوب يكون المقال او الموضوع بدون نسخ يعنى شبة حصرى طبعا على عينى وراسى
      مطلوب انة يكون منسق طبعا كلام جميل مقدرش اقول حاجة عنة
      مطلوب يكون محدد ب3 مواضيع فقط يوميا ياسلام عنينا
      مطلوب بعد كل دة انة ينتظر الموافقة والكارت الأخضر معاكم ودة حقكم
      فين بقى حق الناس بعد ما نفذت كل الشروط دى ؟؟؟ صفر وصفر كبير كمان
      طيب الناس نفذت كل الشروط يعنى مافيش اى حجة زى زمان ان المواضيع على غير المستوى وان الناس مش عارف بتعمل اية مع بعض بدليل ان كل واحد اخد بونص الجودة تمت الموافقة على موضوعاتة اساسا

      طبعا انا لا الوم السادة المشرفين او الأدارة ولا اتفقك مع من يلومهم ودة لسبب بسيط جدا جدا
      هما منفذين وليسوا اصحاب قرار
      اتفق فى انهم ممكن يوصلوا صوتنا اة لكن يبقى التغيير بعيد عن ارادتهم
      ومش عارف بصراحة الاقى اى حاجة اقول بيها البونص لية هزيل كدة
      هل مع الوقت يتحسن ؟ الله اعلم

      Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.


    7. #5 Collapse post
      CounselorMahmoud is offline
      عضو محترف Array
      Join Date
      Apr 2021
      Location
      الجزائر
      Posts
      330
      Accrued Payments
      0 USD
      Thanks
      46
      Thanked 244 Times in 165 Posts
      SubscribeSubscribe
      subscribed 0
      مازال العبث يسيطر علي المنتدى و الضحك علي الأعضاء و عدم احترام حقوق الاعضاء بونص الجودة قليل جداااااا ١٥ موضوع يساوي ١٠ دولار حرام عدم تناسب بين الجهد و الشغل و التعب و المقابل

      Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.


    + Reply to Thread

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts