+ Reply to Thread
Page 4 of 4 ... 2 3 4
Results 31 to 31 of 31

Thread: سؤال:هل هناك استراتيجيه سهله وقويه للمبتدئين ؟

• Thread Tools
  1. #31 Collapse post
    mohib1020 is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    93 USD
    Thanks
    9
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

سؤال:هل هناك استراتيجيه سهله وقويه للمبتدئين ؟

انا عايز استراتيجيه تكون سهله وبسيطه وقويه في نفس الوقت ومش محتاجه متابعه طول الوقت وانا عارف انا اي حد شغال في المجال وبيكسب ليه استراتيجيه اتمني تفيدونا وشكرا
    ومش عايز الكلام بتاع اقعد شوف اليوتيوب واقعد اتعلم عشان انا عملت كل دا عندك استراتيجيه سهله وكويسه قول معندكش متقعدش تكتب اي كلام وخلاص عشان البونص

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. الاعجابات (الشكر) تحت المشاركة الاولي لا يعتد بها في توزيع الجوائز
  3. #32 Collapse post
    basem83 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1514 USD
    Thanks
    4,918
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    This post was written as part of the payout program for content, in which anyone can participate and earn through their authoring talent.
    من وجهه نظري ان الاستراتيجية التي تتبعها هى مجرد وسيلة فقط لتنفيذ الصفقات اواهم الاستراتيجيات هي التحليل الفني ويقتصر دور الاستراتيجية التي تطبقها فقط على التنفيذ و ليس على ايجاد الفرص الجيدة التى سوف تتداول عليها وان اصعب شئ جربتة فى التداول وهو وجود الفرص التي تستحق ان تغامر بالدخول بها و اسهل شئ فى التداول هو اختيار الاستراتيجية التى ستشتغل بها هذه الصفقة وذلك لكثرة الاستراتيجيات المتاحة وعندما تفهم الفرق بين الامرين يجب عليك ان تتعلم التحليل الفنى باى مدرسة انت مقتنع بها و انت سوف تجد الطريقة والاسلوب الذي سوف تنفذ بها صفقاك خلال وقت التداول ولذلك لا يتوجب عليك ان تتسرع فى التداول طالما لازال لديك شكوك في طرق التدول وعليك ان تتمكن من ادواتك واتمني التوفيق لك ولجميع الاعضاء
    ان اعجبك المحتوي ادعمني بلايك شكرا لك

4. For the posts posted after 01.02.21 the likes will be displayed after 28.02.21.
+ Reply to Thread
Page 4 of 4 ... 2 3 4