+ Reply to Thread
Results 1 to 2 of 2

Thread: الفوركس زي الصيد

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    ahmedafify is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

الفوركس زي الصيد

الفوركس زي الصيد بالظبط حب المهنه لتتقنها التعليم هو الأداه المستخدمه في الصيد صبرك لتهجم
    علي فريستك في الوقت الحاسم و ايضا لتخرج بالوقت الحاسم بها بسلام قبل ان يأكلها السوق منك الفوركس
    صعب جدا لايكفي انك تستطيع التحليل فقط مجموعة عوامل مع بعض ادارة راس مال وإدارة المخاطر مع انضباط
    والتزام وتزبيط النفسية الطمع أكبر عدو سوق الفوركس كمضاربه مش سهل لدرجة انك تكسب منه في يوم او شهر
    او حتي سنه الكلام ده مش هيعجب بعض الناس بس دي الحقيقه التعليم ثم الممارسه و التدريب و الاجتهاد هوه
    الطريق الصحيح بهذا المجال الفوركس علم تدريبي بحت الإحصائيات العالميه بتقول ان النسبه الخاسره في المجال
    تفوق 80% للمتداولين اخر احصائيه قرأتها و انا بقول ان النسبه دي اقل من الحقيقه فالنسبه الخاسره اكبر من
    ذلك في العالم العربي بالأخص ده مش احباط بس اعرف انك لازم لو عاوز تبدأ في اي مجال و عمل سواء فوركس
    او غيره فأنت لازم تدرسه قبل ما تصرف عليه نقودك و ليست العكس المجال ممتاز و لكن مش مناسب للجميع
    عاوز وقت و متابعه و قبل الكلام ده دراسه جيده عاوز رأس مال و تكون جاهز لخسارته و بالأخص ان لم تكن علي
    درايه كبيره بما تفعل و متابع جيدا لما تفعله ايضا عاوز وقت منتظم ذي اي شغلانه

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 7 Users Say Thank You to ahmedafify For This Useful Post:

Unregistered (7)

3. #2 Collapse post
    ndaaforex is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    39
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    بالفعل اخى الكريم الصبر مهم وتشبية الصبر بالفوركس بالصيد امر طبيعى وشبية للصيد بالفعل
    الصبر مهم بالفوركس وعدم الاستعجال تصبر قبل ماتدخل صفقه لازم تحللها اولا وتنتظر اشارة دخول مينفعش احلل زوج وادخل من اى مكان لازم اعرف امتى ادخل الصفقه من مكان صحيح امتى اخرج باالتوقيت الصحيح
    امتى مفيش فرص اصلا واصبر لتانى يوم ومستعجلش

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. The Following 4 Users Say Thank You to ndaaforex For This Useful Post:

Unregistered (4)

+ Reply to Thread