+ Reply to Thread
Results 1 to 3 of 3

Thread: للسادة المشرفين ارجوا الرد لان حضراتكم اكتر حد فاهم

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    Elrayes is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    170 USD
    Thanks
    1
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

discussion للسادة المشرفين ارجوا الرد لان حضراتكم اكتر حد فاهم

اولا انا كنت شغال في المنتدي هنا زمان اووي بالاكونت دا و بعد كدا انتقلت للمنتدي الاجنبي و اعدت فيه فترة طويلة و كنت علي طول بخسر
    بس كانت رحلة جميله لاني اتعلمت كتير جدا ولكن اخر مره الشهر اللي فات وصلني البونص و دخلت عدة صفقات في يومين حققت منها 100 دولار

و طلبت سحبهم مره واحده و حسابي اتقفل للاسف و الرد كان اني بغش و عندي كذا حساب في المنتدي الاجنبي الاساسي و المنتدي الهندي
    بس المفروض لو كان عندي كذا حساب كنت اتعرض للحظر من البداية مش بعد شغل طويل في جمع البونص و بعد فرحتي بالارباح يتقفل

مش مشكله ربنا يعوض علينا بس انا سؤالي ان بعد رجوعي للمنتدي العربي هل لو اشتغلت و جمعت بونص و عملت ارباح في الشركة بردو حسابي هيتوقف
    المشكله اني عندي كذا حساب في الشركة نفسها بنفس الاسم

واحد منهم كان قديم و محتاج اعوض فيه 45 دولار تقريبا و هرجع استخدمع تاني بس مش عاوز اتعرض للحظر اعمل ايه

و هل دي غلطة مني اني اطلب سحب 100 دولار مره واحده لاني كنت ساحب من حسابات تانيه مره حاجه و تلاتين دولار و مره حاجه و اربعين دولار تقريبا

معلش عاوز نصيحة من المشرفين عشان ابدا اشتغل صح بقي
    Last edited by Elrayes; 09-19-2014 at 22:01.

• الـــشـــراء مـــن الـــقــيــعــان و الـــبــيــع مــن الــقــمــم •
    • لا تذهب للسعر دع السعر ياتى اليك فان اتاك السعر اذن فانت فى الطريق الصحيح و اذا لم يأتيك اذا فالسعر ابتعد و زالت عنك الخسارة او رزق لم يقدره الله لك •
    • ادارة رأس المال هو اكسير الحياه...هو نبض قلب حسابك فاذا توقف مات حسابك •

2. #2 Collapse post
    eragon is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    216 USD
    Thanks
    126
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اعتقد ان حضرتك هتطلب من الادمين غلق العضويات في المنتديات الاخري , الهندي والنيجيري والانجليزي
    وهتربط حساب الشركة بالمنتدي هنا ..
    عموما لما المشرف smart او mrdark يكونو موجودين هيقدرو يفيــدوك ان شاء الله

3. #3 Collapse post
    mrdark is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    325 USD
    Thanks
    7
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Elrayes
    اولا انا كنت شغال في المنتدي هنا زمان اووي بالاكونت دا و بعد كدا انتقلت للمنتدي الاجنبي و اعدت فيه فترة طويلة و كنت علي طول بخسر
    بس كانت رحلة جميله لاني اتعلمت كتير جدا ولكن اخر مره الشهر اللي فات وصلني البونص و دخلت عدة صفقات في يومين حققت منها 100 دولار

و طلبت سحبهم مره واحده و حسابي اتقفل للاسف و الرد كان اني بغش و عندي كذا حساب في المنتدي الاجنبي الاساسي و المنتدي الهندي
    بس المفروض لو كان عندي كذا حساب كنت اتعرض للحظر من البداية مش بعد شغل طويل في جمع البونص و بعد فرحتي بالارباح يتقفل

مش مشكله ربنا يعوض علينا بس انا سؤالي ان بعد رجوعي للمنتدي العربي هل لو اشتغلت و جمعت بونص و عملت ارباح في الشركة بردو حسابي هيتوقف
    المشكله اني عندي كذا حساب في الشركة نفسها بنفس الاسم

واحد منهم كان قديم و محتاج اعوض فيه 45 دولار تقريبا و هرجع استخدمع تاني بس مش عاوز اتعرض للحظر اعمل ايه

و هل دي غلطة مني اني اطلب سحب 100 دولار مره واحده لاني كنت ساحب من حسابات تانيه مره حاجه و تلاتين دولار و مره حاجه و اربعين دولار تقريبا

معلش عاوز نصيحة من المشرفين عشان ابدا اشتغل صح بقي
    أخي الكريم اغلق عضوياتك في كل المنتديات والتزم بواحد فقط اللي راح تعمل عليه وكمان يستحسن ان تفتح حساب جديد بشركة إنستافوركس وتربطه مع المنتدى اللي راح تستمر معه
    مع تحياتي, مندوب شركة إنستافوركس

4. الاعضاء التاليين يشكرون mrdark علي هذه المشاركة المفيدة

Smart(09-21-2014)

+ Reply to Thread