+ Reply to Thread
Page 16 of 18 ... 6 14 15 16 17 18
Results 151 to 160 of 174

Thread: بخصوص نزول البونص لبعض الاعضاء فى المنتدى عن شهر 8 برجاء استاذ سمارت حل المشكلة لنا

• Thread Tools
  1. #151 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by salijiji0
    اخي سمارت الحمد لله تم ارسال بونص لي بالامس

بعد طول غياب و الحمد لله تم الاستلام عشية البارحة فلا داعي للازعاج و شكرا لك
    طيب تمام الف مبروك ياغالى

فى حد تانى استلم ؟
    Think Smart

2. الاعضاء التاليين يشكرون Smart علي هذه المشاركة المفيدة

salijiji0(09-18-2018)

3. #152 Collapse post
    Shimashima is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    201 USD
    Thanks
    1,534
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Smart
    ياجماعة اى شخص اسمه ليس فى هذه القائمة ولم يستلم بونص
    يكتب اسمه هنا
    هو انا دخلت كتبتلك اسمى ومشكلتى وان كسبت فى الجايه وموصلنيش لا البونص ولا الجايزة تقوم تدخل تعملى فى البروفايل انى بغش عشان بعتلك تحل مشكله اقسم بالله انا ما عملت اى شئ فيه غش واسمى اصلا مش ف قايمه اللى انت منزلها وحرمتهم من البونص المدير الناجح هو اللى يجيب حق الناس اللى معاه مش يبهدلهم اصلا لا انت ولا منتداك تسوى شئ من غيرنا اشربه بقي المنتدى هنسيبه لحد ما يتقفل عشان مفيش عليه اقبال واوعدك انى هعمل حمله لحد ما اقفلهولك وانت شخصيا يجيلك جواب من الشركه انك غشاش
    Last edited by Smart; 09-18-2018 at 14:11.

4. #153 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by Shimashima
    هو انا دخلت كتبتلك اسمى ومشكلتى وان كسبت فى الجايه وموصلنيش لا البونص ولا الجايزة تقوم تدخل تعملى فى البروفايل انى بغش عشان بعتلك تحل مشكله اقسم بالله انا ما عملت اى شئ فيه غش واسمى اصلا مش ف قايمه اللى انت منزلها وحرمتهم من البونص المدير الناجح هو اللى يجيب حق الناس اللى معاه مش يبهدلهم اصلا لا انت ولا منتداك تسوى شئ من غيرنا اشربه بقي المنتدى هنسيبه لحد ما يتقفل عشان مفيش عليه اقبال واوعدك انى هعمل حمله لحد ما اقفلهولك وانت شخصيا يجيلك جواب من الشركه انك غشاش
    تم حذف العبارات المسيئة من تعليقك
    انا مش فاهم بروفايل ايه اللى حضرتك بتتكلمى عليه ده انا ماعنديش صلاحيات اغير من بروفايلك او اعمل انك بتغشى
    وطالما اسمك مش فى القائمة يبقى كان الافضل انك تدخلى تقولى كده عشان ارسل اسمك مثل بقيه الاعضاء

لو تقدرى تعملى حاجة من التهديد الضعيف الفارغ ده اتفضلى اعمليها يافندم ... ربنا يعطيكى ويعطينا طوله العمر

افهم من كلام حضرتك ليس لكى رغبة فى الاحتفاظ بحسابك بالمنتدى تمام كده ؟
    Think Smart

5. #154 Collapse post
    mayo2345 is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    905 USD
    Thanks
    17,058
    طيب تمام الف مبروك ياغالى

فى حد تانى استلم ؟
    يعنى الواحد مكنش حابب يتكلم بس خلاص بقى العضو الى داخل تباركله ومهتم اوى تجبله البونص يعنى متعبتوش نفسكوا مثلا وشفتوا ان ردوده كلها سبام فى المنتدى كله حتى كان بيزعجنى بردوده وردود ليس لها معنى ولا اى حاجه وممكن بنفسك تتاكد من كدا يعنى الشركه والمنتدى دلوقتى بيشكر الى بينسخ والناس الى بتتعب فى الردود والتحليل تتحرم بحجه التبادل تبادل ايه حضرتك انا قولتلك ادخل عضويتى وراجعها يدوى تبادل ايه اما اشارك باقسام فى المنتدى واشارك فى التحليل والاقى موضوع ويعجبنى مشاركات حتى لو عجبتنى كلها وعملتلها شكر ولا اى حاجه انا فى الاجنبى وبعمل لاى ردود تعجبنى شكر حتى لو الموضوع كله ولا اتحظرت ولا بيحصل حاجه والمشرفين هناك صاحيين اما حد بيعمل غلط بيتعمل ليه انذار حتى لو وصلت للحظر بس المشرفين والاداره هى الى بتعمل كدا والشركه هى بس الى بتدفع البونص لكن عندنا اداره نايمه واما حصل من 3 شهور حوار مع اعضاء بالمنتدى على كلامكوا ان الشركه بلغتكوا ان الاسماء دى هتتحر من البونص واما الناس سالت قولتوا اصل ناس بلغت انهم بيتبادلوا مع بعض وتم حرمانهم اما حصل الشهر ده والعدد اتغير وقعد كذا ساعه ورجع تانى زى مكان المنتدى مكنش يعرف حاجه نهائى ان فى عدد موصلش بونص ومعرفتوش غير اما اتعمل موضوع والى موصلوش كتب فين بقى الاداره الى عايزن نحترمها اذا كانوا انتوا مش بتحترموا الاعضاء الفرق بين المنتدى العربى وباقى المنتديات ان كان ام تى او الهندى او النيجرى او الباكستانى احسن منه بمراحل مش علشان بونص علشان ناس بتعرف تحترم الاعضاء وبتحترم عقليتهم مش بتعاملهم على انهم بيشتحوا منهم عيب كدا بجد ده انا اول واحده اما طلبت الاسماء قعدت مرتين اجبلك الاسماء مره روابط ومره العضويات علشان تودى القائمه زى مطلبت اتارى ده فيلم انتوا عاملينه بتجمع الاسماء علشان تيجى تقول اهى القائمه اهى الشركه بعتتها يسلام ولو فى قائمه مكنتوا تعملوها من الاول مستنين اجمعلكوا الاسماء انا فى المنتدى دا من اول مبدء بس يؤسفنى اقلك حاليا المنتدى بقى اقل منتدى فى 5 منتديات بتوع انستا وقريب جدا هينتهى والسبب الاداره الفاشله فشل ذريع

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

6. الاعضاء التاليين يشكرون mayo2345 علي هذه المشاركة المفيدة

Shimashima(09-18-2018)

7. #155 Collapse post
    DR-olf is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    777 USD
    Thanks
    4,453
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    حبيبى انا ضابط مهندس يعنى مش محتاج ولا بونص ولا غير الحمد لله ربنا فتحها عليا من وسع كل الحكايه انى بضيع وقت مش اكتر يعنى لعبه بالنسبالى فاهم ولا ايه لانى اصل لو عاوز اعمل فى اى منتد هعمل مش بمزاجك انت مش صاحب الشركه وبعدين انا ممكن اشرحلك النظام الى انت شغال بيه اصلا وانا اصلا مش محتاج انى اشتغل فى المنتدا الواحد كان بيشجع الناس مش اكتر والله لو لاحظت انا الى بمرجن الحساب كل مره

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

8. الاعضاء التاليين يشكرون DR-olf علي هذه المشاركة المفيدة

Shimashima(09-18-2018)

9. #156 Collapse post
    kariim18 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    4 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    962 USD
    Thanks
    11,148
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    شفت امس بالحساب مالقيت البونص وصل واسمي لم يكن في القائمة

kariim18

10. #157 Collapse post
    ahmedhamdy22017 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    411 USD
    Thanks
    6,429
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mayo2345
    يعنى الواحد مكنش حابب يتكلم بس خلاص بقى العضو الى داخل تباركله ومهتم اوى تجبله البونص يعنى متعبتوش نفسكوا مثلا وشفتوا ان ردوده كلها سبام فى المنتدى كله حتى كان بيزعجنى بردوده وردود ليس لها معنى ولا اى حاجه وممكن بنفسك تتاكد من كدا يعنى الشركه والمنتدى دلوقتى بيشكر الى بينسخ والناس الى بتتعب فى الردود والتحليل تتحرم بحجه التبادل تبادل ايه حضرتك انا قولتلك ادخل عضويتى وراجعها يدوى تبادل ايه اما اشارك باقسام فى المنتدى واشارك فى التحليل والاقى موضوع ويعجبنى مشاركات حتى لو عجبتنى كلها وعملتلها شكر ولا اى حاجه انا فى الاجنبى وبعمل لاى ردود تعجبنى شكر حتى لو الموضوع كله ولا اتحظرت ولا بيحصل حاجه والمشرفين هناك صاحيين اما حد بيعمل غلط بيتعمل ليه انذار حتى لو وصلت للحظر بس المشرفين والاداره هى الى بتعمل كدا والشركه هى بس الى بتدفع البونص لكن عندنا اداره نايمه واما حصل من 3 شهور حوار مع اعضاء بالمنتدى على كلامكوا ان الشركه بلغتكوا ان الاسماء دى هتتحر من البونص واما الناس سالت قولتوا اصل ناس بلغت انهم بيتبادلوا مع بعض وتم حرمانهم اما حصل الشهر ده والعدد اتغير وقعد كذا ساعه ورجع تانى زى مكان المنتدى مكنش يعرف حاجه نهائى ان فى عدد موصلش بونص ومعرفتوش غير اما اتعمل موضوع والى موصلوش كتب فين بقى الاداره الى عايزن نحترمها اذا كانوا انتوا مش بتحترموا الاعضاء الفرق بين المنتدى العربى وباقى المنتديات ان كان ام تى او الهندى او النيجرى او الباكستانى احسن منه بمراحل مش علشان بونص علشان ناس بتعرف تحترم الاعضاء وبتحترم عقليتهم مش بتعاملهم على انهم بيشتحوا منهم عيب كدا بجد ده انا اول واحده اما طلبت الاسماء قعدت مرتين اجبلك الاسماء مره روابط ومره العضويات علشان تودى القائمه زى مطلبت اتارى ده فيلم انتوا عاملينه بتجمع الاسماء علشان تيجى تقول اهى القائمه اهى الشركه بعتتها يسلام ولو فى قائمه مكنتوا تعملوها من الاول مستنين اجمعلكوا الاسماء انا فى المنتدى دا من اول مبدء بس يؤسفنى اقلك حاليا المنتدى بقى اقل منتدى فى 5 منتديات بتوع انستا وقريب جدا هينتهى والسبب الاداره الفاشله فشل ذريع
    فعلا سمارت بيقول ان الشركة لن تسمح بالتلاعب وهو داخل يبارك لعضو مشاركاته كلها سبام للاسف اداء الادارة في هذا المنتدى سئ جدا فيه اعضاء محترمين بيتعبو ويقدمو تحليلات ويتحرمو من البونص بينما ناس تانية مشاركاتها سبام وسمارت سعيد وبيباركله ع البونص فيه اعضاء كتير عايزين يرفعو المنتدى ولكن عندي احساس ان المشرف سمارت عايز يوقعه ولازم الشركة تاخد لبالها من تصرفاته فورا قبل ما يتسبب في انهيار المنتدى

11. The Following 2 Users Say Thank You to ahmedhamdy22017 For This Useful Post:

Shimashima(09-18-2018)

12. #158 Collapse post
    naga is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    431
    لم يتم اعطائي البونص اخى االكريم naga

13. #159 Collapse post
    Shimashima is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    201 USD
    Thanks
    1,534
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    تم حذف العبارات المسيئة من تعليقك
    انا مش فاهم بروفايل ايه اللى حضرتك بتتكلمى عليه ده انا ماعنديش صلاحيات اغير من بروفايلك او اعمل انك بتغشى
    وطالما اسمك مش فى القائمة يبقى كان الافضل انك تدخلى تقولى كده عشان ارسل اسمك مثل بقيه الاعضاء

لو تقدرى تعملى حاجة من التهديد الضعيف الفارغ ده اتفضلى اعمليها يافندم ... ربنا يعطيكى ويعطينا طوله العمر

افهم من كلام حضرتك ليس لكى رغبة فى الاحتفاظ بحسابك بالمنتدى تمام كده ؟
    هههههه يعنى هى كلمه فاشل اللى مزعلاك قوى كدة وبتقول عليها عبارات مسيئه انت لو مش فاشل مكنتش زعلت منها كدة وبدل ما انت مهتم بتعليق بينتقدك كنت دخلت رديت لما كتبتلك بدل البوست اتنين وتلاته بقولك انى مختش بونص الشهر ولا جايزة المسابقه لو انت فعلا ناجح وشغلك سليم مكنتش دخلت عدلك فى كومنت ولا لعبت فى بروفايلات عشان تاخد البونص بتاعهم وعلى فكرة دا مش رأى فردى وبكره تشوف اخره فشلك ومساعدتك للاعضاء اللى بينشرو ردود سبام واللى هما اكيد تبعك

14. #160 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by Shimashima
    هههههه يعنى هى كلمه فاشل اللى مزعلاك قوى كدة وبتقول عليها عبارات مسيئه انت لو مش فاشل مكنتش زعلت منها كدة وبدل ما انت مهتم بتعليق بينتقدك كنت دخلت رديت لما كتبتلك بدل البوست اتنين وتلاته بقولك انى مختش بونص الشهر ولا جايزة المسابقه لو انت فعلا ناجح وشغلك سليم مكنتش دخلت عدلك فى كومنت ولا لعبت فى بروفايلات عشان تاخد البونص بتاعهم وعلى فكرة دا مش رأى فردى وبكره تشوف اخره فشلك ومساعدتك للاعضاء اللى بينشرو ردود سبام واللى هما اكيد تبعك
    لعبت فى بروفايلات واخد البونص بتعكم ايه العقل ده
    طيب واضح كده ان المناقشة هتكون غير عقلانيه طفوليه
    Think Smart

+ Reply to Thread
Page 16 of 18 ... 6 14 15 16 17 18