Closed Thread
Page 1 of 119 1 2 3 11 51 101 ...
Results 1 to 10 of 1186

Thread: هل ممكن ان تترك الفوركس في يوم من الايام

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    magic777 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    5041 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

هل ممكن ان تترك الفوركس في يوم من الايام

بسم الله الرحمن الرحيم

اكثر المتاجريين دخلوا مجال الفوركس لتحقيق نسبه ارباح محدده بمبلغ معين كالمليون
    وبعضهم دخل لتحقيق ربح مستمر وشبه ثابت من الفوركس
    فمن انت فيهم ؟
    وهل ممكن ان تترك الفوركس اذا حققت نسبه ربح عاليه تستطيع ان تكمل بها حياتك بدون الفوركس؟

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #2 Collapse post
    kingman is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1599 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    بالطبع ممكن ان اتركه فى وقت لاحق لكن الله واعلم متى فعموما نحن نعتبر فى اول الطريق والمشوار لسه طويل على مايتحقق الهداف لكن عموما حاليا كل مااهدف له هو عكل دخل شهرى مناسب كل شهر من الفوركس واتمنى من ربى التوفيق وان استمر فى تحقيق الاهداف بالتوالى بفضل الله وانا عموما مش بشوف سوق الفوركس كنعمة وانما ممكن يكون قريب من النقمة ههههههه

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #3 Collapse post
    forexBOSS is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    99 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    فى الواقع انا مولع بالفوركس جدا و مهما وصلت لمبلغ كبير هفضل اشتغل فيها لانى حبيت الفوركس جدا و انا بصراحه مش بفكر فى موضوع انى اوصل لمليون اومبلغ كبير اوى انا كل الى عايزه مرتب شهرى متوسط و مش مهم الخساره المهم انى اتعلم منها و اعتقد انى سوف لن اترك الفوركس الا فى حاله انى مت :d
    اداره راس المال هى نبض حسابك فان توقف مات حسابك

4. #4 Collapse post
    Mohamed90 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    607 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم
    اخي اذا وصل الشخص لهذه المرحلة و اصبح مستتمر و حقق الكثير من الفليل اعتقد انه يبكمل لانه اصبح السوق سهل الفهم علية
    و اذا كسب السخص الكثر الافضل يستثمرهم في مشروع حقيقي يراه امام عينية اذا حاب يبتعد عن لفوركس

السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

الشجاعة ليست غياب اليأس، وإنما القدرة على المضي قدماً رغم اليأس
    من يموت يائساً عاش حياته بأكملها دون جدوى

5. #5 Collapse post
    amar90
    Guest
    Quote Originally Posted by forexBOSS
    فى الواقع انا مولع بالفوركس جدا و مهما وصلت لمبلغ كبير هفضل اشتغل فيها لانى حبيت الفوركس جدا و انا بصراحه مش بفكر فى موضوع انى اوصل لمليون اومبلغ كبير اوى انا كل الى عايزه مرتب شهرى متوسط و مش مهم الخساره المهم انى اتعلم منها و اعتقد انى سوف لن اترك الفوركس الا فى حاله انى مت :d
    اتمنى لك يااخى حياة سعيدة وارباح جيدة وعمر مديد ان شاء الله
    انا شخصية ممكن اترك الفوركس اذا كان لدى اعمال اخرى اهم منة

Claim this post to be qualified

6. #6 Collapse post
    nader is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    496 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    بكل صراحة من الصعب بما كان ان تترك سوقا مفتوحة مثل الفوركس عندما تعلم بوجودها وتحديدا عندما تبدأ بالتعلم ووضع بعض الاستراتيجيات
    وتبدئ في جني بعض الارباح وحتى لو وجدت الخسائر فلا احد في اعتقادي يستطيع ان يترك الفوركس بسهولة
    شخصيا ما ابحث عنه في الفوركس في الوقت الراهن هو التعلم وتحقيق بعض الارباح كي تكون وقودا ومحفزا لبدل المزيد من الجهد
    لانني اؤمن بالاستثمار البعيد المدى .وهنا الاستثمار الحقيقي هو مراكمة التجارب والخبرات حتى تحين الفرصة
    شكرا على الموضوع

7. #7 Collapse post
    magic777 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    5041 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Mohamed90
    السلام عليكم
    اخي اذا وصل الشخص لهذه المرحلة و اصبح مستتمر و حقق الكثير من الفليل اعتقد انه يبكمل لانه اصبح السوق سهل الفهم علية
    و اذا كسب السخص الكثر الافضل يستثمرهم في مشروع حقيقي يراه امام عينية اذا حاب يبتعد عن لفوركس
    طيب وايه المانع بعد ما وصل للمكسب الكبير انه يفتح مشروع حقيقي
    وفي نفس الوقت يتاجر في الفوركس بصفقات سوينج يعتبرها كفوائد ارباح مثل ما يحصل عليها من البنوك
    خاصه انه سوف يكون وصل لمرحله الاحتراف والخبره وفهم اسرار هذا المجال
    اعتقد انه صعب يترك مجال بلغ فيه هذه المرحله

8. #8 Collapse post
    magic777 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    5041 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by nader
    بكل صراحة من الصعب بما كان ان تترك سوقا مفتوحة مثل الفوركس عندما تعلم بوجودها وتحديدا عندما تبدأ بالتعلم ووضع بعض الاستراتيجيات
    وتبدئ في جني بعض الارباح وحتى لو وجدت الخسائر فلا احد في اعتقادي يستطيع ان يترك الفوركس بسهولة
    شخصيا ما ابحث عنه في الفوركس في الوقت الراهن هو التعلم وتحقيق بعض الارباح كي تكون وقودا ومحفزا لبدل المزيد من الجهد
    لانني اؤمن بالاستثمار البعيد المدى .وهنا الاستثمار الحقيقي هو مراكمة التجارب والخبرات حتى تحين الفرصة
    شكرا على الموضوع
    اتفق معك وده رأي فعلا
    اكون تعبت في مجال واجتهد علشان اوصل فيه لمرحله الاحتراف والخبره والارباح المستمره الجيده
    حتى لو كسبت مبالغ كبيره لن اترك المجال لان لم اعمل واجتهد للوصول لهذه الخبره ثم ابحث عن مجال اخر ممكن ان لا استطيع ان اصل فيه لما وصلت في الفوركس

9. #9 Collapse post
    كريم is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    276 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اكيد ممكن يجيلك يوم من الأيام و تترك الفوركس خاصة اذا تعبك في التقلبات و خاصة مثلا اذا حصلت ازمة عالمية فلازم يجيلك يوم و تزهق

و الطفش لكن كل ما تشتغل في الفوركس بيجيلك حركة ادمان سبحان الله و كل ما تتركه ترجعله مش عارف ليه

و الله ولي التوفيق و النجاح و صلى اللهم على سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم

10. #10 Collapse post
    kingman is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1599 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Mohamed90
    السلام عليكم
    وانا بفضل ايضا هذه الطريقة بأن ينشأ مشروع ناجح يفيد به مجتمعه ونفسه بالأموال التى حققها فبرغم الفوركس انها بها اموال طائلة لكن للأسف لن يكون مردود على المجتمع منه والمردود الأيجابى هيكون لما المستثمر فى الفوركس ينقل امواله منه للمجتمع انا بحب الفكر ده وبتمنى ان ربى يوفقنى واحقق راس مال جيد كى اطبق ذلك سواء استمريت او بعدت عن الفوركس

Closed Thread
Page 1 of 119 1 2 3 11 51 101 ...

Subscribe to this Thread (5)

Tags for this Thread