Closed Thread
Page 14 of 205 ... 4 12 13 14 15 16 24 64 114 ...
Results 131 to 140 of 2044

Thread: ما مدى خبرتك فى الفوركس ومنذ متى وانت تعمل فى الفوركس؟

• Thread Tools
  1. #131 Collapse post
    mage is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    370 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by hisoka
    انا مضى على فترة تسجيلى بوم ..ولكن اكتسبت الخبره من صديقى الذى مضى على تسجيله
    اكثر من عام ..واقوم ايضا بالتطلع الى المنتديات و متابعت الكورسات للرقى بمستواى
    جميل جدا انك يكون لك صديق تتعلم منه الفوركس وهناك الكثير تعلموا الفوركس بمفردهم وهذا ما يجعل البعض لا يمكنه ان يعرف الطريقة المميزة التى من خلالها يتقن السوق ويتعامل معه بمفدره وجيد انك تستعين بالمنتديات فهىا لصديق التانى ك

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #132 Collapse post
    hesham1046 is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    404 USD
    Thanks
    5
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا بشتغل فى الفوركس من سنة 2008 بس بصراحة قعدت سنة كنت بخسر خسارة كبيرة بس خبرتى الاساسية وربحى من دون ولا خسارة كانت من سنة 2010
    يعنى خبرة سناتين
    انا حضرت اليورو والدولار لما كان 1.8200
    ودلوقتى بقا 1.2470 شوف انتا بقا
    ههههههههههههه

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #133 Collapse post
    KOGI is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    470 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mage
    جميل جدا انك يكون لك صديق تتعلم منه الفوركس وهناك الكثير تعلموا الفوركس بمفردهم وهذا ما يجعل البعض لا يمكنه ان يعرف الطريقة المميزة التى من خلالها يتقن السوق ويتعامل معه بمفدره وجيد انك تستعين بالمنتديات فهىا لصديق التانى ك
    فعلا المنتدى هوالصديق التانى لكن الواحد كان يتمنى لو يلاقى المساعده من صديقه بدل من المنتدى انا كان ليا ناس صحابى فى الفوركس كانو بيرفضوا تماما انهم يقولو كلمه لحد وكانه سر حربى مش عارف ليه

4. #134 Collapse post
    xtomorrow is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    187 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    خبرتي في الفوركس تتجاوز الاربع سنوات
    وطبعا كنت اتلقى الدروس من الكتب ومن بعض المنتديات
    ايضا كنت اتتبع مسيرة بعض رموز الفوركس

5. #135 Collapse post
    Mostafa Mando is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    510 USD
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by xtomorrow
    خبرتي في الفوركس تتجاوز الاربع سنوات
    وطبعا كنت اتلقى الدروس من الكتب ومن بعض المنتديات
    ايضا كنت اتتبع مسيرة بعض رموز الفوركس
    ماشاء الله عليك يا اخي هل يمكن فقط ان تضع نصائح والاستراتيجيات التي تبعها

وطريقة متاجرتك واسلوبك في سب الارباح يعني بتسحبها كلها ولا لأ بدأت برأس مال اد ايه

كدا يعني لمساعدة الاعضاء المبتدئين في المنتدى ولكي تعم الفائدة على الجميع

6. #136 Collapse post
    sa sa is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    152 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by hesham1046
    انا بشتغل فى الفوركس من سنة 2008 بس بصراحة قعدت سنة كنت بخسر خسارة كبيرة بس خبرتى الاساسية وربحى من دون ولا خسارة كانت من سنة 2010
    يعنى خبرة سناتين
    ههههههههههههه
    امش مهم انت بدات من امتي المهم انت بقيت تحقق الربح من امتي وهل تستطيع الاستمرا في تحقيق الربح جيد والمستمر ام لا ,المهم الاستمراريه والعمل بجهد اكبر للحصول علي ماتسعي اليه

7. #137 Collapse post
    islamselmy is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    50 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا بقالى شهور فى الفوركس و اكتشبت خبرتى بتدعيم من صديقى
    خلانى افتح حساب على الديمو و جربت انى اتاجر عليه و بدات اعرف اسماء ومحتويات البرنامج و بدات اقرا فى مواقع عن الفوركس و بدات اشوف فديوهات مصورة و بجد اجمل مجال ممكن تشتغل فيه و ليه مستقبل كويس جدا و على قد ما بتهتم بيه على قد ما يكون مربح جدا

---------- Post added at 10:20 AM ---------- Previous post was at 10:18 AM ----------

Quote Originally Posted by hesham1046
    يعنى خبرة سناتين
    ههههههههههههه

ههههههههه ماشاء الله دة عمر تانى بس ياريتك تشاركنا بخبراتك و قولنا على الطريق الافضل علشان نكون تُجار محترفين زيك
    عملت ايه فى بدايه حياتك مع الفوركس ياريت تشاركنا النقط اللى غلطت فيها علشان محدش يقع فيها و ازاى قدرت تطور من نفسك منتظر ردك
    Patience is the key to solving all the difficulties

8. #138 Collapse post
    king is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    135 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا من مده كبيره جدا اعمل فى مجال الفوركس تعلمة فى البدايه هذا المجال على يد شخص محترف فى المجال ثم قمت بالتعلم بشكل اكبر عن طريق المقالات الهامه
    الموجوده على الانترنت عن التداول فى سوق الفوركس ومنذ سنوات دخلة السوق وكان حجم الخساره فى البدايه اكبر من الربح بالنسبه لى
    ولكن معا الوقت واكتساب الخبره الاكبر اصبح حجم الربح المكتسب لى اكبر بكثير من الخساره

9. #139 Collapse post
    islamselmy is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    50 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by hisoka
    انا مضى على فترة تسجيلى بوم ..ولكن اكتسبت الخبره من صديقى الذى مضى على تسجيله
    اكثر من عام ..واقوم ايضا بالتطلع الى المنتديات و متابعت الكورسات للرقى بمستواى
    نفس اللى حصل معايا ساعة مابدات بدء صديقى انه يعلمنى اساسيات الفوركس و كيفيه التعامل معة و بقا معايا خطوة بخطوة و كان بيجى لى البيت علشان يفهمنى اعمل ايه و ابقى محترف فوركس ازاى و كان بينبهنى على الغلطات اللى كان بيقع فيها
    بجد شىء كويس جدا ان يكون ليك صديق يتابعك لان الفوركس مجال واسع جدا

---------- Post added at 10:26 AM ---------- Previous post was at 10:23 AM ----------

Quote Originally Posted by king
    انا من مده كبيره جدا اعمل فى مجال الفوركس تعلمة فى البدايه هذا المجال على يد شخص محترف فى المجال ثم قمت بالتعلم بشكل اكبر عن طريق المقالات الهامه
    الموجوده على الانترنت عن التداول فى سوق الفوركس ومنذ سنوات دخلة السوق وكان حجم الخساره فى البدايه اكبر من الربح بالنسبه لى
    ولكن معا الوقت واكتساب الخبره الاكبر اصبح حجم الربح المكتسب لى اكبر بكثير من الخساره
    اتمنى ان الكل يبقى ربحة اكبر من خسارته لانها بتبقى مشكله ان الخسارة بتبقى مرة اوى هههههههه تحس بشعور غريب اوى بس ياريت تشاركنا باستراتيجيتك و تقول لينا على خطة عملك اثناء التجارة
    Patience is the key to solving all the difficulties

10. #140 Collapse post
    saad is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    175 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا خبريى يمكن اكتر من 4 سنوات لكن فى فترة انا كنت تركت الفوركس ورجعتله تانى الفترة دى يمكن اكتر من سنتين
    طول الفترة الى تركت الفوركس فيها كنت بتابع من بعيد وفى الخر ققرت انى اعود الى الفوركس مرة اخرى وده من شهور بس وربنا يسهل ان شاء الله

Closed Thread
Page 14 of 205 ... 4 12 13 14 15 16 24 64 114 ...

Subscribe to this Thread (14)

Tags for this Thread