Closed Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ...
Results 1 to 10 of 38

Thread: كلو يدخل فوووووورا مهم للجميع ادارة واعضاء ومشرفين للرقى بالمنتدى ^^

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    Hell Rozar is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    129 USD
    Thanks
    1
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

important كلو يدخل فوووووورا مهم للجميع ادارة واعضاء ومشرفين للرقى بالمنتدى ^^

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا حبيت احط الموضوع دا لكل الاعضاء هنا علشان اللى مش بيعرف يعمل موضوع ممكن يخدو كوبى بس يغير روابط الرفير اللى فى الصورة والروابط العادية ويحطها فى اى منتدى يعرفها ويبعتها لصحابه ولو فية اى اضافة يا ريت تحطوها

وعاوز رائيكم بصراحة يا شباب

طبعا فية ناس بتسال ازاى هندخل عالم الفوركس من غير راس مال

بس الاول انا عارف ان فية ناس كتير منكم نفسها تدخل الفوركس ونفسها تدخل المجال دا

ففية منتدى وفر علينا الكلام دا كلو قالك هتسجل فيه والرد اللى هتحطو هتاخد علية 20 سنت وفية خصية الرفير كمان دعوة الاصدقاء طيب ازاى

التسجيل فى المنتدى كالتسجيل فى اى منتدى اخر فلا تقلقو

طبعا فية ناس هتقول هحط اى رد بشكرا مثلا وكدة فلا دا ممنوع الردود اللى هتحطها هتبقى كالتالى

ردود فى محتوى الموضوع الموجود وهو كالتالى مثلا موضوع بيتكلم هو مثلا الزوجين من العملة يبقى تحاول انك تشارك براى جديد وبرد جديد فى الموضوع
    دا رابط الاشتراك

http://forex-masr.com/forum.php?referrerid=521

اسعار الردود

رد عادى = 20 سنتا

رد رفير = 10 سنتا

الدفع عند كل اول شهر فى شركة انستا

طيب تمام اوى بس فية حاجة بردو ما ينفعشى انك تجيب ردود من منتديات اخرى كوبى بسط هنا ما ينفعشى
    بس ينفع انك انت تعدل عليها وتفسهرها اكتر وتبقى بتاعتك يا سيدى وبكدة هتبقى انت تمام وهتبدى تفهم معايا

دلوقتى انت عاوز تتعلم تمام انا هحطلك كتاب اهو

http://www.restfile.com/upv126ybtuj7..._arab.pdf.html

حملو وعلى فكرة والله اى حد يشترك فى الفوركس والمجال دا فية ناس بتقول دا للناس الخارقة فى الذكاء بس انا بقولك لا دا لكولو والله

دا رابط الاشتراك فى الموقع اشترك وادخل معانا مستنى اية الفرصة دلوقتى قدامك واعرف ان دى فرصتك والله الفورصة الكويسة ما بتجيش للانسان غير مرة فى الحياة

والسلام عليكم ورحمه الله تقبلو تحياتى

للاعضاء هنا يا شباب يا ريت كل واحد ينقل الموضوع كاااااااامل مع تغير رابط الرفير الخاص بية للرقى بالمنتدى واللى عندو اضافه يا ريت يحطها

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #2 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779

شكرا ياغالى
    بارك الله فيك
    وان شاء الله الاخوه جميعا تستفيد

Think Smart

3. #3 Collapse post
    2x1 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1314 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    مشكور ياغالي ربنا يباركلك

علي حبك لمساعدة اخوانك هنا

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. #4 Collapse post
    Hell Rozar is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    129 USD
    Thanks
    1
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Smart

شكرا ياغالى
    بارك الله فيك
    وان شاء الله الاخوه جميعا تستفيد

Quote Originally Posted by 2x1
    مشكور ياغالي ربنا يباركلك

علي حبك لمساعدة اخوانك هنا
    شكرا يا شباب والله انا عاوز اساعد الجميع يحصلو على رفيرات وكمان المنتدى يكبر ويبقى مشهور جدا علشان الخبرات والمنفعة للجميع

5. #5 Collapse post
    lover boy is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Hell Rozar
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا حبيت احط الموضوع دا لكل الاعضاء هنا علشان اللى مش بيعرف يعمل موضوع ممكن يخدو كوبى بس يغير روابط الرفير اللى فى الصورة والروابط العادية ويحطها فى اى منتدى يعرفها ويبعتها لصحابه ولو فية اى اضافة يا ريت تحطوها

وعاوز رائيكم بصراحة يا شباب

طبعا فية ناس بتسال ازاى هندخل عالم الفوركس من غير راس مال

بس الاول انا عارف ان فية ناس كتير منكم نفسها تدخل الفوركس ونفسها تدخل المجال دا

ففية منتدى وفر علينا الكلام دا كلو قالك هتسجل فيه والرد اللى هتحطو هتاخد علية 20 سنت وفية خصية الرفير كمان دعوة الاصدقاء طيب ازاى

التسجيل فى المنتدى كالتسجيل فى اى منتدى اخر فلا تقلقو

طبعا فية ناس هتقول هحط اى رد بشكرا مثلا وكدة فلا دا ممنوع الردود اللى هتحطها هتبقى كالتالى

ردود فى محتوى الموضوع الموجود وهو كالتالى مثلا موضوع بيتكلم هو مثلا الزوجين من العملة يبقى تحاول انك تشارك براى جديد وبرد جديد فى الموضوع
    دا رابط الاشتراك

اسعار الردود

رد عادى = 20 سنتا

رد رفير = 10 سنتا

الدفع عند كل اول شهر فى شركة انستا

طيب تمام اوى بس فية حاجة بردو ما ينفعشى انك تجيب ردود من منتديات اخرى كوبى بسط هنا ما ينفعشى
    بس ينفع انك انت تعدل عليها وتفسهرها اكتر وتبقى بتاعتك يا سيدى وبكدة هتبقى انت تمام وهتبدى تفهم معايا

دلوقتى انت عاوز تتعلم تمام انا هحطلك كتاب اهو

http://www.restfile.com/upv126ybtuj7..._arab.pdf.html

حملو وعلى فكرة والله اى حد يشترك فى الفوركس والمجال دا فية ناس بتقول دا للناس الخارقة فى الذكاء بس انا بقولك لا دا لكولو والله

دا رابط الاشتراك فى الموقع اشترك وادخل معانا مستنى اية الفرصة دلوقتى قدامك واعرف ان دى فرصتك والله الفورصة الكويسة ما بتجيش للانسان غير مرة فى الحياة

والسلام عليكم ورحمه الله تقبلو تحياتى

للاعضاء هنا يا شباب يا ريت كل واحد ينقل الموضوع كاااااااامل مع تغير رابط الرفير الخاص بية للرقى بالمنتدى واللى عندو اضافه يا ريت يحطها
    اكيد طبعا حاجة جامدة جدا انا هخدو كوبى واغير الروابط واحطها فى مواقع تانية مع تغيير الرفير شكرا يا Hell Rozar
    مع انى جديد بس هحاول اجيب اعضاء

6. #6 Collapse post
    hardjob is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    422 USD
    Thanks
    0
    فكرة مميزة
    واسف على انقطاعي بسبب الامتحانات
    المرجو الدعاء

7. #7 Collapse post
    Hell Rozar is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    129 USD
    Thanks
    1
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by hardjob
    فكرة مميزة
    واسف على انقطاعي بسبب الامتحانات
    المرجو الدعاء
    ولا يهمك اسال الله ان يوفقك فى الدراسة تقبل تحياتى وان شاء الله تخلص وتبقى معانا علطول

8. #8 Collapse post
    cutlink is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    59 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    فكره ممتازه جدا وانا هاخدها واغير رابط الرفيل وانشره فى جميع المنتديات ان شاء الله

9. #9 Collapse post
    goldenhero is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    0
    مشكور اخى على الموضوع دا بس هو الروابط موجودة فى الصور كمان اقدر اشلها واحط مكانها

10. #10 Collapse post
    Hell Rozar is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    129 USD
    Thanks
    1
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by cutlink
    فكره ممتازه جدا وانا هاخدها واغير رابط الرفيل وانشره فى جميع المنتديات ان شاء الله
    انشرها يا اخى ولك جزيل الشكر علشان نرتقى بمنتدانا

Quote Originally Posted by goldenhero
    مشكور اخى على الموضوع دا بس هو الروابط موجودة فى الصور كمان اقدر اشلها واحط مكانها
    اة يا اخى هتلاقى الروابط فى الصور ممكن تحذف الروابط وتضيف الروابط بتاعتك فى الصور وتبعت الموضوع للناس فى مواقع اخرى

Closed Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ...