Closed Thread
Page 3 of 6 1 2 3 4 5 ...
Results 21 to 30 of 54

Thread: رداً على إتهامات الإدارة بخصوص إستخدامى أكثر حساب فى المنتدى

• Thread Tools
  1. #21 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by ana1990
    الحق يقال اخي العضوين مختلفين و عارف كده من اول يوم ممكن ييكونوا اتصرفوا بغباء لما دخلوا من عضويات بعض او استخدموا حساب الليبرتي لكن كلنا وثقين انهم اتنين مختلفين الاهم من كده حضرتك بتقول هم بيعتمدوا على الهيدج جميل دي مسئولية الشركه مش المنتدى ؟ الشركه بتراجع العمليات المنتدى بيراجع الردود بس كده كل واحد ليه دوره ؟ مينفعش المنتدى يدخل في دور الشركه

هو الكلام الى انت اقتبسته واضح ولا مش واضح؟
    تم الاستعانه بالمثال فقط لاثبات كذب العضو...يهدج بقى مش يهدج دى مش شغلنا
    وبعدين انت يعنى بتقول ده شخصين...واكل معاهم عيش وملح يعنى؟

Think Smart

2. #22 Collapse post
    ana1990
    Guest
    Quote Originally Posted by Smart

هو الكلام الى انت اقتبسته واضح ولا مش واضح؟
    تم الاستعانه بالمثال فقط لاثبات كذب العضو...يهدج بقى مش يهدج دى مش شغلنا
    وبعدين انت يعنى بتقول ده شخصين...واكل معاهم عيش وملح يعنى؟

للمره التانيه بقولك انا عارف انا كاتب ايه حضرتك بتقول كلمة صديقي متنفعش ماشي انا قولت رايي في الموضوع و الساكت عن الحق شيطان اخرس انا تعاملت معاهم في برامج نت و اعرف انهم اثنين حضرتك عايزني اسكت عن شهادة الحق اللي انا اعرفها دي حاجه تانيه
    واكل معاهم عيش وملح يعنى؟
    لا لا مش محتاجه اكل مجرد كنت بكلم الاثنين في نفس الوقت في الرسائل الخاصه صدقني دي حاجه شبه مستحيله حتى لو كان عنده كمبيوترين في لبيت واحد هو عليه و الثاني عليه اخوه هتبقى مستحيله برده انا عندي اكتر من كومبيوترين في نفس لبيت و مبفتحش اكتر من حساب واحد في نفس الوقت

بص انا هرد عليك الرد الاخير ماشي انا كنت عايز اتناقش بس طريقتك ضايقتني عموما المواضيع كلها مفتوحه للنقاش و انا حتى مدخلتش اتهم انا دخلت كشاهد كون شهادتي مش عاجبه اي من الطرفين ده مش زنبي (و مش معناه ان ده يبرر لك طريقة الكلام بس انا مفوتها عادي) انا عندي شهادة حق بقولها و بمشي اكتر من كده لا دخلت مره و اقترحت فكرة النقاش المباشر اللي هي في رايي افضل حل (لان العضوين هيكونوا معاك اونلاين ساعتها و انت بنفسك هتقدر تحدد هم واحد ولا اتنين) برده اعتقد انها معجبتش حضرتك لانك مردتش عليها انا كلامي كله كان واضح و مغلطتش فيه غلطه رجع انت كلامك و شوف فيه كام غلطه؟

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #23 Collapse post
    mohamed eldamnhorey is offline
    فنــــان فوركس مصــــر Array
    Accrued Payments
    918 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ايه يارجاله المشكله دى هتفضل كده ولا ايه

مش هنعرف نوصل لحل ياجماعه ؟

عايزين ننهى بقا المواضيع دى ونقفل المواضيع بقا ونشوف مصالحنا بقا وشغلنا ياجماعه

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. #24 Collapse post
    ana1990
    Guest
    Quote Originally Posted by mohamed eldamnhorey
    ايه يارجاله المشكله دى هتفضل كده ولا ايه

مش هنعرف نوصل لحل ياجماعه ؟

عايزين ننهى بقا المواضيع دى ونقفل المواضيع بقا ونشوف مصالحنا بقا وشغلنا ياجماعه
    و الله انا قبلك بس واضح ان الاخ سمارت مش مبسوط مني مش عارف ليه انا رايي المناقشه المباشره حضرتك رايك ايه ؟ بمعنى الثلاث اعضء قدام بعض كل واحد يقول اللي عنده و 3 حكام حتى لو من بره لمنتدى يقولوا رايهم و اللي ليه الاغلبيه هو صاحب الحق بدل ما نظلم الاداره او نظلم الاعضاء

5. #25 Collapse post
    Accrued Payments
    918 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    و الله انا قبلك بس واضح ان الاخ سمارت مش مبسوط مني مش عارف ليه انا رايي المناقشه المباشره حضرتك رايك ايه ؟ بمعنى الثلاث اعضء قدام بعض كل واحد يقول اللي عنده و 3 حكام حتى لو من بره لمنتدى يقولوا رايهم و اللي ليه الاغلبيه هو صاحب الحق بدل ما نظلم الاداره او نظلم الاعضاء
    وانا مع الحق

ولا اخشى فى الحق لومة لائم

الحمد لله رب العالمين

6. #26 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    للمره التانيه بقولك انا عارف انا كاتب ايه حضرتك بتقول كلمة صديقي متنفعش ماشي انا قولت رايي في الموضوع و الساكت عن الحق شيطان اخرس انا تعاملت معاهم في برامج نت و اعرف انهم اثنين حضرتك عايزني اسكت عن شهادة الحق اللي انا اعرفها دي حاجه تانيه

لا لا مش محتاجه اكل مجرد كنت بكلم الاثنين في نفس الوقت في الرسائل الخاصه صدقني دي حاجه شبه مستحيله حتى لو كان عنده كمبيوترين في لبيت واحد هو عليه و الثاني عليه اخوه هتبقى مستحيله برده انا عندي اكتر من كومبيوترين في نفس لبيت و مبفتحش اكتر من حساب واحد في نفس الوقت

بص انا هرد عليك الرد الاخير ماشي انا كنت عايز اتناقش بس طريقتك ضايقتني عموما المواضيع كلها مفتوحه للنقاش و انا حتى مدخلتش اتهم انا دخلت كشاهد كون شهادتي مش عاجبه اي من الطرفين ده مش زنبي (و مش معناه ان ده يبرر لك طريقة الكلام بس انا مفوتها عادي) انا عندي شهادة حق بقولها و بمشي اكتر من كده لا دخلت مره و اقترحت فكرة النقاش المباشر اللي هي في رايي افضل حل (لان العضوين هيكونوا معاك اونلاين ساعتها و انت بنفسك هتقدر تحدد هم واحد ولا اتنين) برده اعتقد انها معجبتش حضرتك لانك مردتش عليها انا كلامي كله كان واضح و مغلطتش فيه غلطه رجع انت كلامك و شوف فيه كام غلطه؟

انا مش عايزك تعديلى حاجه ياباشا
    الغريبه انك ماعلقتش على كذب العضو الواضح فى المثال
    انت شايف ان كذب العضو واضح من الاثبات ولا لا؟ طبعا مش هتجاوب بس الموضوع واضح لجميع الاعضاء
    انت فقط ركزت ان شغل الشركه شىء وشغل المنتدى شىء اخر
    مع العلم ان اغلب الادارين هم دعم لشركه يعنى الموضوع يخصهم :)
    (لان العضوين هيكونوا معاك اونلاين ساعتها و انت بنفسك هتقدر تحدد هم واحد ولا اتنين)
    بخصوص اقتراحك ده
    عادى جدا يقدر يجب واحد صحبه ويتكلم معانا على اساس انه ايمن او موحه
    ده الى ممكن يعمله عادى جدا ولا انت شايف ان ده مستحيل يحصل لانك عارف العضو كويس؟
    الاداره اثبتت ان العضو دخل بنفس الاى بى للحسابين
    الاداره اثبتت ان العضو يكذب (بالدليل) انت بقى مش مقتنع بالدليل دى بتعتك
    واسف لو ردى زعلك
    بالتوفيق لك

Think Smart

7. #27 Collapse post
    ana1990
    Guest
    الغريبه انك ماعلقتش على كذب العضو الواضح فى المثال
    للمره اللي مش عارف رقمها انا شاهد و لست حكم
    طبعا مش هتجاوب بس الموضوع واضح لجميع الاعضاء
    غريبه مع انك عارف اني هجاوب
    انت فقط ركزت ان شغل الشركه شىء وشغل المنتدى شىء اخر
    مع العلم ان اغلب الادارين هم دعم لشركه يعنى الموضوع يخصهم
    وعد مني هضيف المعلومه دي عندي بس يا ريت تبقى توضحها لكل الناس علشان لو حد غيري حب يناقشك في الموضوع
    عادى جدا يقدر يجب واحد صحبه ويتكلم معانا على اساس انه ايمن او موحه
    اكيد اخي و انا ابقى عبيط لو حضرتك فهمت كلامي كده انا قصدي انكم في المناقشه كل واحد هيطلع الدلائل اللي عنده و بكده انت (او المحكمين بقى لانك طرف) هتقدروا تعرفوا مين اللي الحق معاه
    الاداره اثبتت ان العضو دخل بنفس الاى بى للحسابين
    الاداره اثبتت ان العضو يكذب (بالدليل) انت بقى مش مقتنع بالدليل دى بتعتك
    للمره اللي لو كنت فاكر رقمها فوق كنت كتبته تحت انا شاهد و لست حكم
    واسف لو ردى زعلك
    بالتوفيق لك
    ماشي يا عم برده فلوس الدنيا متساويش خسارة انسان انا مش زعلان بس ابقى خلي بالك المرات الجايه

8. #28 Collapse post
    powerz is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    الادارم قوانينها واضحة وضوح الشمس. ممنوع منعا تاما فتح حسابين من نفس الأيبى. المنتدى اكتشف ان شخصين دخلو من نفس الأيبي يعني الادارة عندها الحق في طرد العضوين معا وان كانوا فعلا عضوين مستقلين وليس عضو واحد.

9. #29 Collapse post
    Accrued Payments
    918 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ايمووووون فتح عضوية مستر موحا

اذن ايمووون غلطان زى اسمارت ما قال

مع العلم انه مكتبش حاجه خالص بعضوية مستر موحا

بس كان بيبص بس على الريفيرال

والادارة بقا بصت ليها انه ايبى واحد و2 عضويه يبقا مخالف سواء كتب مشاركات او فتح بس كده

بس ممكن الادارة تعدى المشكله دى لسبب واحد بس

ان ايمووون مكتبش مشاركات او عمل حاجه بعضوية مستر موحا غير انه بص على الريفيرال

علشان كده سمارت مصمم انهم غلطانين وبيتكلم فى كده ياجماعه

ياريت الرؤية تكون وضحت
    ايه رأى الادارة

Last edited by mohamed eldamnhorey; 07-01-2012 at 16:47.

10. #30 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by powerz
    الادارم قوانينها واضحة وضوح الشمس. ممنوع منعا تاما فتح حسابين من نفس الأيبى. المنتدى اكتشف ان شخصين دخلو من نفس الأيبي يعني الادارة عندها الحق في طرد العضوين معا وان كانوا فعلا عضوين مستقلين وليس عضو واحد.
    Quote Originally Posted by mohamed eldamnhorey
    ايمووووون فتح عضوية مستر موحا

اذن ايمووون غلطان

مع العلم انه مكتبش حاجه خالص بعضوية مستر موحا

بس كان بيبص بس على الريفيرال

والادارة بقا بصت ليها انه ايبى واحد و2 عضويه يبقا مخالف سواء كتب مشاركات او فتح بس كده

بس ممكن الادارة تعدى المشكله دى لسبب واحد بس

ان ايمووون مكتبش مشاركات او عمل حاجه بعضوية مستر موحا غير انه بص على الريفيرال

علشان كده سمارت مصمم انهم غلطانين وبيتكلم فى كده ياجماعه

ياريت الرؤية تكون وضحت
    ايه رأى الادارة

يعنى انت يااخ محمد شايف ان الغلط فى كتب او ماكتبش
    بص يامحمد اقسم بالله العظيم لن يضرنا شىء ان يستلم كل عضو شهريا 1.000 دولار
    وليس فقط 500 دولار ولكن احنا بنطبق القوانين وكل من خالف قوانين المنتدى وحمله البونص لا يلوم الا نفسه
    يارب تكون المعلومه وصلت

Think Smart

Closed Thread
Page 3 of 6 1 2 3 4 5 ...