Closed Thread
Page 6 of 6 ... 4 5 6
Results 51 to 54 of 54

Thread: رداً على إتهامات الإدارة بخصوص إستخدامى أكثر حساب فى المنتدى

• Thread Tools
  1. #51 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by elking
    معاك حق يا اخى سمارت هو فعلا نوع من المساومة يا اما ترجعوا حسابنا بالفلوس يا اما ننشر حوار ان الشركة اسلوبها مش زى باقى الشركات بس على رايك كله عالفاضى لاننا هنفضل شغالين فى الشركة على طول ان شاء الله ومش فارق معايا انا شخصيا الكلام لان كل الامور ماشية تمام الحمد لله

---------- Post added at 07:33 PM ---------- Previous post was at 07:29 PM ----------

ارجو من الاخ سمارت ان يغلق هذا الموضوع هو الاخر لان مفيش جديد فى الموضوع واحنا مصدقين الشركة ومتضامنين معاها لان موقفها صح وبتحافظ على فلوسها
    انا من حقى انى اغلق الموضوع
    لانهم خلاص عرضو ادلتهم وانتهى الحوار
    بس انا سايب الموضوع النهارده يمكن عندهم جديد واكون عملت الى عليه واغلق الموضوع وضميرى مستريح
    Think Smart

2. #52 Collapse post
    you is wrong is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    من الممكن ان اقول ان هذا انتصار لي

لانكم اغلقتم موضوعي بحجه ان مفيش جديد ولم تعطوني فرصه لاكمال الحوار

ناتي للردود

ههههههههههههههههههه

انت فاضل تقول الدخول على النت من اساسه حرااام
    ههههههههههههههه

اقولك على حاجه من الاخر انت معتقد انه حرااااام ياريس ليه بتشتغل فيه الله يكرمك اطرق المجال ومتشتغلش فيه علشان فلوسه حراام بالنسبه لك

لكن بصراحه انا معتقد انه حلال والحمد لله رب العالمين قلبى مرتاح وعلشان كده هفضل شغال

لكن انت عارف انه حرااام ههههههههههههههههه لا اله الا الله سبحانك انى كنت من الظالمين
    هههههههههههههههههه ما انا كنت هكتب كده في الرد بس قلت اما انتوا تسالوني الاول انت ليه شغال فيه طالما حرام

اقلك انا ياسيدي ليه شغال فيه

اولا هل يمكنك ان تخبرني ما معنى التوبه ؟؟؟؟

اوضحلك اكتر انا اما اعمل حاجه حرام واحب اتوب لابد وان اقوم باسترجاع الحقوق الى اصحابها بمعني لو احببت سرقه حساب يهودي به مليون دولار على سبيل المثال فلكي اتوب من هذه الجريمه لابد وان اقوم باسترجاع هذا المبلغ المسروق قبل التوبه لتحققيق شروط التوبه

وصلت ؟؟؟؟؟

اموال الفوركس استخدمها في الاشياء العامه كشحن رصيد الموبايل شراء حسابات فيس بوك بها الالاف الاعضاء
    شراء مواقع ودومينات ............ الخ

اشياء استطيع الاستغناء عنها اذا احببت ترك المجال والعمل في مجال اخر

واريد ان اخبرك انني اريد الزواج اليوم قبل الغد واستطيع فعل ذالك عن طريق اموال الفوركس ولكن لا ارضى بذالك

انتظر الى ان يمن الله عليا بوظيفه حلال ثم اترك هذا المجال

على كل حال هذا ليس موضوعنا حتى لا نخرج عن صلب الموضوع فالحديث عن هذا الموضوع يطول
    وبعدين نسيت اقولك معلومة لما انت شايف ان الفوركس حرام بتشتغل فيه ليه
    وقبلت انك تعمل الموضوع ده ليه
    لما هو حرام
    ؟
    تم الرد في الاقتباس السابق

لكن الى مش عادى بقى انك حرمت الفوركس ...لا ده انت مش حرمته بس
    ده انت قولت عليه ربا وهو اشد انواع الذنوب ...وعلى الرغم من ذلك تتاجر
    طيب ده شىء مقنع؟
    تم الرد

اخى انا مش فاهم ايه كل الكلام الغريب ده ال انت عمال تقوله مانت معترف اهه انكوا عملتوا الموضوع ده من جهازين مختلفين والهيدج مش حرام حلال ولكن فى نقطة ال انتوا عملتوه ده مش هيدج ده خداع انكوا تمرجنوا حساب وتدبلوا حساب تانى
    انا لم اعترف بشىء انا قلت ان صديقي محمد كان له شريك في هذا العمل وانا اعرف من هو لكن مش انا
    ثانيا انا وضحت كل شىء في ردي الاخير في موضوعي المغلق ارجو ان تقرأ الموضوع بتركيز انا اتحدث عن الهيدج في استغلال البونص وليس الهيدج بشكل عام

ناتي الى العنصر الاخير وهي الخاتمه

تم التوضيع في موضوعي وموضوع الاخ محمد بان المشرفين عجزوا عن الاتيان بدليل اننا شخص واحد
    هذا اول انتصار لنا

تم التوضيح بان الطريقه التي استخدمها الاخ محمد في استغلال البونص ليست مخالفه للشركه
    من الناحيتين

الاولى ان الشركه لا تتضرر من ذالك
    الثانيه انه ليست هناك قوانين تحرم ذالك واذا استخدم شخصين هذه الطريقه فهي مباحه وليست هناك مشكله في ذالك لان البونص على كل ايداع وحق لكل العملاء

الذي يقرا موضوعي بتركيز يرى اننا بريئون من التهم الموجهه الينا

من ناحيه استخدام اكثر من معرف
    ومن ناحيه استغلال البونص في الهيدج التي استخدمها الاخ محمد
    ومن نواحي اخرى كثيرة ..... الخ

واخيرا حق المنتدى علينا ان تراجع الردود الاسبام ورقابه المخالفات التي يرتكبها الاعضاء فقط لاغير
    وليس لها علاقه بما يحدث بيننا وبين الشركه فهذه مسئوليه الشركه

والحمد لله طلعنا براءه هههههههههههه

انا لا اريد اي شىء سوى ان ادافع عن نفسي وارد على كل الكلمات البذيئه التي استخدمت في حقنا انا وزميلي مستر موحا

ومجيئي الى هنا كان بخصوص الدفاااااااااااع عن سمعتنا فقط لا غير وان شاء الله هبدأ صفحه جديده بهذه العضويه الحاليه

والحمد لله انتصرنا

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #53 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by you is wrong
    من الممكن ان اقول ان هذا انتصار لي

لانكم اغلقتم موضوعي بحجه ان مفيش جديد ولم تعطوني فرصه لاكمال الحوار

ناتي للردود

هههههههههههههههههه ما انا كنت هكتب كده في الرد بس قلت اما انتوا تسالوني الاول انت ليه شغال فيه طالما حرام

اقلك انا ياسيدي ليه شغال فيه

اولا هل يمكنك ان تخبرني ما معنى التوبه ؟؟؟؟

اوضحلك اكتر انا اما اعمل حاجه حرام واحب اتوب لابد وان اقوم باسترجاع الحقوق الى اصحابها بمعني لو احببت سرقه حساب يهودي به مليون دولار على سبيل المثال فلكي اتوب من هذه الجريمه لابد وان اقوم باسترجاع هذا المبلغ المسروق قبل التوبه لتحققيق شروط التوبه

وصلت ؟؟؟؟؟

اموال الفوركس استخدمها في الاشياء العامه كشحن رصيد الموبايل شراء حسابات فيس بوك بها الالاف الاعضاء
    شراء مواقع ودومينات ............ الخ

اشياء استطيع الاستغناء عنها اذا احببت ترك المجال والعمل في مجال اخر

واريد ان اخبرك انني اريد الزواج اليوم قبل الغد واستطيع فعل ذالك عن طريق اموال الفوركس ولكن لا ارضى بذالك

انتظر الى ان يمن الله عليا بوظيفه حلال ثم اترك هذا المجال

على كل حال هذا ليس موضوعنا حتى لا نخرج عن صلب الموضوع فالحديث عن هذا الموضوع يطول

تم الرد في الاقتباس السابق

تم الرد

انا لم اعترف بشىء انا قلت ان صديقي محمد كان له شريك في هذا العمل وانا اعرف من هو لكن مش انا
    ثانيا انا وضحت كل شىء في ردي الاخير في موضوعي المغلق ارجو ان تقرأ الموضوع بتركيز انا اتحدث عن الهيدج في استغلال البونص وليس الهيدج بشكل عام

ناتي الى العنصر الاخير وهي الخاتمه

تم التوضيع في موضوعي وموضوع الاخ محمد بان المشرفين عجزوا عن الاتيان بدليل اننا شخص واحد
    هذا اول انتصار لنا

تم التوضيح بان الطريقه التي استخدمها الاخ محمد في استغلال البونص ليست مخالفه للشركه
    من الناحيتين

الاولى ان الشركه لا تتضرر من ذالك
    الثانيه انه ليست هناك قوانين تحرم ذالك واذا استخدم شخصين هذه الطريقه فهي مباحه وليست هناك مشكله في ذالك لان البونص على كل ايداع وحق لكل العملاء

الذي يقرا موضوعي بتركيز يرى اننا بريئون من التهم الموجهه الينا

من ناحيه استخدام اكثر من معرف
    ومن ناحيه استغلال البونص في الهيدج التي استخدمها الاخ محمد
    ومن نواحي اخرى كثيرة ..... الخ

واخيرا حق المنتدى علينا ان تراجع الردود الاسبام ورقابه المخالفات التي يرتكبها الاعضاء فقط لاغير
    وليس لها علاقه بما يحدث بيننا وبين الشركه فهذه مسئوليه الشركه

والحمد لله طلعنا براءه هههههههههههه

انا لا اريد اي شىء سوى ان ادافع عن نفسي وارد على كل الكلمات البذيئه التي استخدمت في حقنا انا وزميلي مستر موحا

ومجيئي الى هنا كان بخصوص الدفاااااااااااع عن سمعتنا فقط لا غير وان شاء الله هبدأ صفحه جديده بهذه العضويه الحاليه

والحمد لله انتصرنا

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    استغفر الله
    الحرام حرام ولا تفعل مثل بنى اسرائيل حينما حرم الله عليهم الصيد يوم السبت
    فحاولو انهم يلفو ويدورو عشان يتهربو من الحرام
    طالما عارف ان الفوركس حرام بالنسبه ليك لا يمكن استخدام امواله فى اى شىء
    بخصوص الادله انكم شخص واحد فهى واضحه للجميع
    بخصوص انك انتصرت
    فالف مبروك
    يغلق بقى الموضوع وانتم منتصرين
    ويبقى انا عملت معاكم السليمه
    وسبتكم تثبتو وجهه نظركم بحريه تامه
    بالتوفيق لك
    Think Smart

4. #54 Collapse post
    Forex Masr is offline
    Administrator Array
    1,978
    Accrued Payments
    947 USD
    Thanks
    388
    Quote Originally Posted by mohamed eldamnhorey

ايمووووون فتح عضوية مستر موحا

اذن ايمووون غلطان زى اسمارت ما قال

مع العلم انه مكتبش حاجه خالص بعضوية مستر موحا

بس كان بيبص بس على الريفيرال

والادارة بقا بصت ليها انه ايبى واحد و2 عضويه يبقا مخالف سواء كتب مشاركات او فتح بس كده

بس ممكن الادارة تعدى المشكله دى لسبب واحد بس

ان ايمووون مكتبش مشاركات او عمل حاجه بعضوية مستر موحا غير انه بص على الريفيرال

علشان كده سمارت مصمم انهم غلطانين وبيتكلم فى كده ياجماعه

ياريت الرؤية تكون وضحت
    ايه رأى الادارة

الاستاذ اللهو الخفى صاحب المشكلة
    استخدم اي بى واحد للرد من عضويتين................الموضوع منتهى حتى منغير الاثبات ده كمان
    يعنى الاتنين او الواحد ده الله يمخولوا ذى ماهو مخول الخلق معاه وشتت الكل وضيع وقتى مخالف مخالف مخالف بالتلاتة
    ها هو اثبات اخر يوضح ان رقم معرف واحد,يعنى ايبى واحد يعنى IP,يعنى جهاز كمبيوتر واحد يعنى كيبورود واحد يعنى كوباية شاى واحدة مش كوبايتين على مااظن تم استخدام كل ذلك فى كتابة الردود لعضويتين وهم
    mrmoha
    aymon
    والكلام ده معناه ان احتمال انه يكون شخص واحد بنسبة 90% لان مفيش حاجة فى الكون اسمها 100%
    هذا الشخص حتى لو مظلوم هو من وضع نفسه فى هذا المأزق والادارة ليس من المنطق ان تعترف بنسبة 10% انهم شخصين
    وخلوا بالكم ان قرار الايقاف ده معترف بيه فى كل الدنيا وفى كل المنتديات مش عندنا وبس
    الصورة بتوضح ان المربعات الحمراء بتاعت العضوية "موحة" فيها اسمه ورقم الايبى اللى هو 41.236.244.180 هو هو نفس رقم الايبى للعضوية الاخرى التى تدعى "ايمون" والموضح بداخل المربعات باللون الازرق
    ولو بعض الاعضاء لسة مش متأكدين من كلام الادارة ياريت يرشحوا عضو وانا هخلية مشرف لمدة دقيقة يدخل يشوف الاي بى بنفسه وبجد بجد حسبى الله ونعم الوكيل على مضيعة الوقت اللى احنا فيها ديه
    وعلى كوباية الشاى اللى بردت ومشربتهاش

كفاية بقى عايزين نشوف شغلنا
    والله احنا ماظلمناه والموضوع مش موضوع ريفيرالز والله الموضوع كله "مخالفة قواعد ادارية" ولسوء حظه كان لديه عدد من الريفيرالز
    وللعلم العضويتين لديهم رفيرالز
    هم/هو من ظلم نفسه ووضع نفسه فى هذا الوضع سواء ان كان شخص او اثنين
    وياريت كل واحد من الاعضاء يضع نفسه مكان الادارة بعد مايشوف الصورة اللى فوق
    هيقول ده شخص ولا اتنين؟؟؟؟!
    الموضوع خلص.....
    الادراة

Name:  88888.jpg
Views: 221
Size:  86.3 KB
    Attached Images    

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

Closed Thread
Page 6 of 6 ... 4 5 6