Closed Thread
Page 3 of 5 1 2 3 4 5
Results 21 to 30 of 43

Thread: رد الادارة على اتهامات الاخ الذى تم ايقافه

• Thread Tools
  1. #21 Collapse post
    ForexMoha is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ربنا ما يجيب عصبية يا أخى وأنا أعترف تماماً إنى لو لقيت ردود بنفس الأى بى إذاً كده الأمر مش مجرد فتح عضويتين على نفس الجهاز فقط ومن حقى إيقاف العضويتين بدون نقاش ... وعليه أنا تحمل المسؤولية وراضى بإيقاف العضوية وربنا يرحمنا من الغباوة لإنى قولتله مفيش مشكله إن العضويتين يتفتحوا من الأى بى نفسه إنما بلاش تحط أى ردود لكن الظاهر هو نسى
    وفعلاً بما إن حضرتك محذفتش البونص يبقى حكمت بالعدل وطبقاً للقانون ولا غبار على على ذلك وأنا أؤكد للمرة الثانية أننا نتحمل المسؤولية كاملة والمنتدى برىء تماماً من أى تعسف ضدى وضد أيمن .
    أتمنى بصراحة إنك إعادة التفكير تكون فى صالحنا وإحنا إخوات إن شاء الله وبدون أى مصالح تربطنا وحتى لو لم نحصل على فرصة أخرى يكفينى إنتهاء المشاحنة وتفهم كل طرف ظروف الأخر .

Quote Originally Posted by Forex Masr
    بس فيه نصيحة بخصوص البونص فى حالة استلامك للبونص وعملت فكرة مشروعك اللى هى تدبيل حساب وتصفير التانى وتحويل البونص لفلوس حقيقية....الشركة يابنى والله سواء هى او اى شركة مبتحبش كده وبتسعى انها تكشف الطرق دى وصدقنى انت لو مكان صاحب الشركة وقفشت واحد بيعمل الطريقة دى بصراحة مش هتسيبه يعنى خلاصة الكلام اللى مترضهوش لنفسك مترضهوش لغيرك انا بكلمك ذى اخوك دلوقتى
    مش هكدب عليك وهكلمك بصراحه , فكرة المشروع من البدايه هى الهيدج وضرب الحسابات , أنا قبل مشروعى فى مشاركه أرباح الريفيرال كنت بشترى حسابات البونص بتاعت إنستا وفى الغالب كنت بتاجر بيها لكن أحياناً كنت بستخدم الهيدج بين الحسابات لإستخارج البونص وتفادى قرف المتاجرة والمخاطرة , لكن بعد ما حصلت المشكل معايا فى إنستا وخصمت الشركه البونصات القديمه من إيداعى عرفت إن الحوار فى شركه إنستا إنتهى وأبقى غبى لو عملت حكاية الهيدج دى فيها تانى , مع العلم إن كل حساب بيتفتح من محافظة مخلفة يعنى حسابى من القاهرة وحساب صديقى من محافظة أخرى ومع ذلك إكتشفت الشركه أمرنا لذلك أنا كنت عزمت إيقاف العرض أو تسليمه لأى شخص يديره لإن إعتمادى كله كان على الهيدج للدفع للأعضاء بدون مخاطرة المتاجرة وبما أن الإستراتيجيه لن تنجح معى فى المستقبل خصوصاً من إنستا قررت الإستغناء عن المشروع وهذا الدليل فى ردودى منذ شهرين تقريباً http://www.bramjnet.com/vb3/showthre...409594&page=19

...وللأمانة لو أنا عندى شركه فوركس وفيها عروض بونص بصراحة أبقى حمار لو قبلت بطريقة متاجرة يدخل فيها البونص بالأسلوب ده واللى هعمله هو إصدار قوانين تحمينى بس رجاءاً تفهم وجهة نظرى فى المشكلة اللى حصلت لى مع إنستا وهى إنى طبعاً بعمل الإيداع وأنا على يقين إنى أقصى ما يمكن أن تفعله الشركه هو إلغاء البونص فقط لا غير كما حدث معى عدة مرات من قبل لكن هذه المرة للأسف تم إلغاء البونص أثناء وجود أموالى الخاصة وهو مما أدى إلى خسارتها فى هذا الخصم .
    وشهادة حق بخصوص الشركه أنها حتى الأن لا غبار عليها ولم أرى منذ نشأتها عام 2008 أن عضو فيها إشتكى من سرقة أمواله أو إحتيال الشركه عليه و خلاصة المشكله تتلخص فى البونص على الإيداع والأفضل الإبتعاد عنه أثناء المتاجرة ..

بخصوص أرباح أعضاء المشروع فأنا لن أطلب منهم التنازل عن حقوقهم أبداً فى حالة إستلامى لهذه الأرباح وسيتم الدفع للجميع إن شاء الله حتى وإن إضطررت لحساب كل ردودهم عضو عضو , ولو أمكن إذا سمحت الإدارة بفتح العضوية لمدة 5 دقايق لجلب الإحصاء فقط أو حتى يتطوع المشرف أبو قلب طيب سمارت ويصورلى قائمة الريفيرال فى حسابى وحساب أيمن .

مرة أخرى بخصوص طريقة الهيدج وتصفير الحسابات لإستخراج البونص . أنا عارف إن الإدارة هنا لسة عندها شك إنى هستخدم الطريقة دى تانى وأنا أتحدى الجميع إنى إن شاء الله تعالى مش هستخدمها تانى وأدى رقم حسابى وباسورد الزوار عشان الإدارة تراقب الحساب فى أى وقت كما تشاء ولو حصل وحاولنا نستخدم الهيدج بين حسابتنا , أبلغوا عنا الشركه فوراً

ده حسابى :
    Trading account number (login): 5092448
    Investor password: leVEx255
    Server: 173.192.99.66:443

وهخلى أيمن هو كمان يجيب حسابه أمام الجميع شان تبقى العملية مكشوفة ومحدش فينا يخالف القوانين مرة أخرى .

شكراً
    Last edited by ForexMoha; 07-02-2012 at 16:41.

2. #22 Collapse post
    mohamed eldamnhorey is offline
    فنــــان فوركس مصــــر Array
    Accrued Payments
    918 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ان شاء الله المشكله تنحل وكل واخد ياخد حقه

والادارة والله ناس محترمه ولا ترضى باى مشاكل

فوركس مصر ده من الناس المحترمه المعدوده على الاصابع بجد

واكيد هيساعدكم

بس التزمووو بقا وبلاااش اى مخالفه بقصد او بغير قصد الله يكرمكم

ان شاء الله خير وربنا يكرمكم جميعاً يارجاله

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #23 Collapse post
    Forex Masr is offline
    Administrator Array
    1,978
    Accrued Payments
    947 USD
    Thanks
    388
    بص يابوحميد
    انا هعمل معاك صفقة بس مش فى الفوركس
    مبدئيا انا مسامح
    عضوياتكم هترجع بمشيئة الله تانى بين ايديكم ذى الاول وهحذف كل المواضيع الخاصة بالمشاكل بس على شرط والكلام ده موجهه برضوا للاخ ايمن
    كل واحد فيكم يتكرم ويعمل الاتى بعد اذنكم عشان المشكلة تكون انتهت بنسبة 100% سواء هنا او فى المنتدى التانى
    فتح موضوع بداخل منتدى فوركس مصر يبرئ ذمة الادارة من اى اتهامات مثل النصب فى الريفيرالز والكلام ده
    فتح موضوع مشابه فى المنتدى الاخر بنفس الفكرة ويبرئ ذمة الادارة من اى اتهامات ايضا

حضرتك يامحمد هتفتح موضوعين واحد هنا والتانى فى المنتدى الاخر وايمن نفس القصة هيفتح بردوا موضوعين على نفس الشكل
    يعنى اربع مواضيع اتنين لكل واحد فيكم بعد اذنكم عشان الفضايح اللى حصلت سواء هنا او هناك تنتهى ونرجع لنقطة الصفر تانى وصفحة جديدة باذن الله

ولعلمك انا بعترف انى كنت واخد عنك فكرة وحشة جدااا وبصراحة انت شكلك انسان محترم جدا ومش مشكلة لو انت غلط فى حاجة او انا غلط فى حاجة كل الناس معرضه انها تغلط احنا مش ملائكة
    ودى وتقديرى ليكم انتوا الاتنين

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. #24 Collapse post
    Accrued Payments
    918 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Forex Masr
    بص يابوحميد
    انا هعمل معاك صفقة بس مش فى الفوركس
    مبدئيا انا مسامح
    عضوياتكم هترجع بمشيئة الله تانى بين ايديكم ذى الاول وهحذف كل المواضيع الخاصة بالمشاكل بس على شرط والكلام ده موجهه برضوا للاخ ايمن
    كل واحد فيكم يتكرم ويعمل الاتى بعد اذنكم عشان المشكلة تكون انتهت بنسبة 100% سواء هنا او فى المنتدى التانى
    فتح موضوع بداخل منتدى فوركس مصر يبرئ ذمة الادارة من اى اتهامات مثل النصب فى الريفيرالز والكلام ده
    فتح موضوع مشابه فى المنتدى الاخر بنفس الفكرة ويبرئ ذمة الادارة من اى اتهامات ايضا

حضرتك يامحمد هتفتح موضوعين واحد هنا والتانى فى المنتدى الاخر وايمن نفس القصة هيفتح بردوا موضوعين على نفس الشكل
    يعنى اربع مواضيع اتنين لكل واحد فيكم بعد اذنكم عشان الفضايح اللى حصلت سواء هنا او هناك تنتهى ونرجع لنقطة الصفر تانى وصفحة جديدة باذن الله

ولعلمك انا بعترف انى كنت واخد عنك فكرة وحشة جدااا وبصراحة انت شكلك انسان محترم جدا ومش مشكلة لو انت غلط فى حاجة او انا غلط فى حاجة كل الناس معرضه انها تغلط احنا مش ملائكة
    ودى وتقديرى ليكم انتوا الاتنين
    والله انت عداك العيب ياعم فوركس مصر

انت بصراحه انسان قمه قمه فى الزوق ومش بتحب الظلم ابداً

والله العظيم يااحمد باشا

الواد مستر موحا والواد ايمووون دووول طبيبن ومحترمين

بس ياله بقا حظهم جه كده

بس ان شاء الله مفيش اى اخطاء تكرر تانى

الله كريم

5. #25 Collapse post
    elking is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    268 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ارجو رد من الاخ ايمن
    هل بعد رجوع عضويتك مرة اخرى
    هل ستعمل مرة اخرى فى الفوركس بعدما قولت انه حرام
    وانك توبت الى الله من هذا العمل
    فاريد جواب الان بعدما قالوا ان عضويتكم سترجع مرة اخرى
    هل ستستمر فى العمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

6. #26 Collapse post
    Accrued Payments
    918 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by elking
    ارجو رد من الاخ ايمن
    اه صحيح عايزين رد من الاخ ايموووووووووون

هههههههههههههههههه

االلى حسسنا اللى بيشتغلووو فى سوق الفوركس كلهم كفار

ههههههههههههههههه

الله يخرب دماغك يا ايمون
    هههههههههه

7. #27 Collapse post
    mrhoda is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    478 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by elking
    ارجو رد من الاخ ايمن
    ياعم ايمن ده راجل مازاااااااااااااااااااااا اح
    مزااااااااااااح ياولد مزاااااااااح
    عادى روقوا بقى جت على ايمن ماهو عادل امام كان خاربها

8. #28 Collapse post
    you is wrong is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

باختصار الف شكر للادارة على هذا العمل الطيب واعتذر للادارة على كل كلمه صدرت مني بغير حق في وجه الادارة

وساقوم بعمل المطلوب مننا الا وهو فتح موضوع هنا وهناك

شكرا مرة اخرى

9. #29 Collapse post
    mrhoda is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    478 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by you is wrong
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

باختصار الف شكر للادارة على هذا العمل الطيب واعتذر للادارة على كل كلمه صدرت مني بغير حق في وجه الادارة

وساقوم بعمل المطلوب مننا الا وهو فتح موضوع هنا وهناك

شكرا مرة اخرى

ومتنساش تفتح موضوع وتعتذرلى فيه على كوباية الشاى اللى معزمتنيش عليها

10. #30 Collapse post
    you is wrong is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mrhoda

ومتنساش تفتح موضوع وتعتذرلى فيه على كوباية الشاى اللى معزمتنيش عليها
    ههههههههههههه اه نسيت ليك ياعم ازازة بيبسي على حسابك مش شاي بس بس جهز المصطبه والشله بتاعتنا

هي جاهزة ولا لسه ؟؟؟

Closed Thread
Page 3 of 5 1 2 3 4 5