موضوع مغلق
صفحة 1 من 11 1 2 3 ...
النتائج 1 إلى 10 من 104

الموضوع: سؤال على البنك اليبرتى

1. #1 اطو البريد
    ahmed saleh غير متواجد حالياً
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    311 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 15 رات في 11 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0

instant سؤال على البنك اليبرتى

انا كنت عايز اعرف يا ريت حد من الاعضاء بجوبنى
    عن المدة الى بتتاخد فى تحويل الفلوس عشان هما كاتبين من ساعة لحد 7 ساعات وانا الفلوس لحد دلوقتى موصلتش ولا هى بتاخد اكتر من كدة
    I love forex ahmed saleh

2. #2 اطو البريد
    derfcase غير متواجد حالياً
    عضو ماسى Array
    المدفوعات المستحقة
    399 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 17 رات في 13 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0

اخي الكريم
    ahmed saleh
    هل تقصد بتحويل اموال الليبرتي - سحب الاموال من الشركة ام ايداع الاموال بالشركة ؟

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

3. #3 اطو البريد
    zahran غير متواجد حالياً
    عضو ماسى Array
    المدفوعات المستحقة
    300 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 24 رات في 19 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    بص بيا باشا انتظر اليوم ربما يكون هناك حدث خلل فى النظام او ان يكون هذا التاخير ناتج عن انك قمت بعدم اتباع التعليمات الصحيحه او كتابه الايميل صحيح
    انتظر اليوم لا تتعجل وان شاء الله فلوسك توصلك كلها

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

4. #4 اطو البريد
    safiforex غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    2196 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 37 رات في 29 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    اظن على ام اعتقد انك بتعني تحويل الشركة على الحساب البنكي ففي هذه الحالة اخي الكريم هم فعلا لهم مدة 7 ساعات لكي يصل الارباح ، و لكن من الاحسن اخي ان يكون طلب السحب في اوقات عملهم فانا اقوم بطلب السحب في وقت العمل و بيطون السحب اتعمل في خلال ساعات قليلة

هديتي لكم يمناسبة شهر رمضان الكربم

https://forex-arabic.com/showthread....7%D9%86-%D8%8C

5. #5 اطو البريد
    fx-man غير متواجد حالياً
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    151 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 3 رات في 3 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    السحب على ليبرتى بيحتاج 7 ساعات عمل تقريبا من تقريبا من 9صباحا لحد 4 مساءا مش متأكد ولو طلبت سحب فى وقت متأخر النهاردة ممكن يتأخر لبكرا
    لوالسحب اتأخر اكتر من كدا كلم الدعم الفنى وهما هيبلغوك لو فى مشكلة عندهم .

6. #6 اطو البريد
    madoxegy غير متواجد حالياً
    عضو ماسى Array
    المدفوعات المستحقة
    371 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 5 رات في 5 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    لا تستعجل يا اخى ان شاء الله ستصل الاموال

7. #7 اطو البريد
    amrmorasamir غير متواجد حالياً
    عضو ذهبى Array
    المدفوعات المستحقة
    232 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 6 رات في 6 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    بص الايداع بيكون فورى على ليبرتى اما السحب بيكون فى خلال 24 ساعه تقريبا من بنك ليبرتى وانا بسحب منها على طول على البنك ده

8. #8 اطو البريد
    pimo غير متواجد حالياً
    عضو ذهبى Array
    المدفوعات المستحقة
    260 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 8 رات في 5 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    اذا كنت تتاجر مع انستا فوركس لا تقلق علي اموالك لان السحب حسب تجربتي مع الشركة يستغرق اقل من 24 ساعة تقريبا خلال ايام عمل انا قمت بالسحب اكثر من مرة علي بنك الرتباي وماستر كارت بيونير ولم تستغرق اكثر من 24 ساعة

9. #9 اطو البريد
    zahran غير متواجد حالياً
    عضو ماسى Array
    المدفوعات المستحقة
    300 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 24 رات في 19 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pimo
    اذا كنت تتاجر مع انستا فوركس لا تقلق علي اموالك لان السحب حسب تجربتي مع الشركة يستغرق اقل من 24 ساعة تقريبا خلال ايام عمل انا قمت بالسحب اكثر من مرة علي بنك الرتباي وماستر كارت بيونير ولم تستغرق اكثر من 24 ساعة
    واضح من كلامك ياباشا انك اتعاملت قبل كدا فى السحب على الماستر كارد
    انا عايز افهم الموضوع دا بيتم ازاى
    انا دلوقتى عندى حساب فى البنك الاهلى المصرى وطالعلى ماستر كارد اللى بسحب بيه من الاى تى ام .. دلوقتى انا ممكن ادخل على موقع شركه انستا واكتب رقم الماستر بتاعى والفلوس هتتحولى؟؟؟

10. #10 اطو البريد
    safiforex غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    2196 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 37 رات في 29 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zahran
    واضح من كلامك ياباشا انك اتعاملت قبل كدا فى السحب على الماستر كارد
    انا عايز افهم الموضوع دا بيتم ازاى
    انا دلوقتى عندى حساب فى البنك الاهلى المصرى وطالعلى ماستر كارد اللى بسحب بيه من الاى تى ام .. دلوقتى انا ممكن ادخل على موقع شركه انستا واكتب رقم الماستر بتاعى والفلوس هتتحولى؟؟؟
    بالنسبة لموضوع الماسترد كارد هذا اخي الكريم فهي بطاقة ماسترد بييونير بتطلبها من الشركة انستا
    و هي مجاية في الطلب و ستصلك الى مقر سكناك في حوالي 20 يوما ، و ستفعلها من بيونيير ،
    و بهذا فان سيصبح بامكانك السحب عليها من الشركة و تقوم بصرف من اي شباك اواتوماتيكي

هديتي لكم يمناسبة شهر رمضان الكربم

https://forex-arabic.com/showthread....7%D9%86-%D8%8C

موضوع مغلق
صفحة 1 من 11 1 2 3 ...