+ Reply to Thread
Results 1 to 3 of 3

Thread: ملك التريدات العكسيه

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    ssoussouss is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    209 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

explaination ملك التريدات العكسيه

ذهب المضارب صباح الى الجلسه قبل الجميع وجلس امام الشاشه والتف حوله الاصدقاء وقالوه له ايه الاخبار اليوم فرد وقال النهاردة يوم زى الفل وانا طول اليوم امبارح قاعد على المنتدى وبقراء للاستاذ احمد العطيفى والدكتوره جيجى والدكتور شريف وعرفت باننا ممكن نعمل تريده فى الحليج زى الفل اليوم باذن الله نعوض الخساره عشان الناس دى بتفهم جدا وانا متابعه – المهم بدات الجلسه وبداء الحليج شغال والمضارب عمال ينظر الى الشاشه وبيقول اشترى امته اشترى امته المهم قال ابس على الطلبات كده والعروض بس ام شاف الطلبات ضعف العروض قال لنفسه كد تماما السهم هيطير بس لما اشوف بقا التفاصيل للطلبات زى ما قال العطيفى وشريف المهم شاف التفاصيل فى الطلبات لقا طلبات رهيبه للحليج عند 10.50 وطابات عند 10.51 وطلبات عند 10.52 كميات كبيره والسهم بينفذ 10.56 والعروض فقال نصبر شويه المهم لقه السهم بينفذ تانى 10.57 و10.58 قال لا بقا كده تماما شكله هيطير قام جرى زى الصاروخ للسمسار وقاله هات لى 9000 حليج ما ركت واحجزهم عشان هنبيع اليوم وعلطول طار مع المضارب كل الاخوه لانهم شافوه بيجرى فى القاعه للسمسار وعرفوه بان الحليج هيطير وزى الصاروخ كل واحد فيهم 9000 سهم ماركت وكانوه 5 اصحاب وبعد دقائق لقوه الموجوده عند 10.50 بتختفى وعند 10.51 بتختفى والبيع شغال ووصل السهم الى 10.45 ما شاء الله المهم عدت ساعه والسهم شغال تحت شويه والكل عمال ياكل فى صوابع ايده ويبص للمضارب وهوه يقول اصبروه السهم هيطير المهم ساعه وره ساعه ووجد السمسار بيقوله ايه الاخبار احنا لازم نبيع فقالوه طب ثوانى المهم المضارب مخدش باله بان الطلبات كانت مرصوصه زى الفل وكل ما يجى ياخد السهم الطلبات ترفع من على الشاشه وتنزل تحت وممكن الميكر يدخل يشترى من المعروض كام سهم عشان يجرى الناس وراه وعلطول يبيع ليهم من الناحيه التانيه ومخدش باله بان المؤشرات على السهم عامله خروج من يومين ومعرفش بان العطيفى وجيجى وشريف كانوه قصدهم ايوه تريده بس مش شراء الاول كانوه بيقوله بيع الاول عشان الجلسه الماضيه مش كويسه شوبه فممكن السهم يرفع فى اول اليوم التانى وبعدين ينزل المهم السمسار نظر الى المضارب والمجموعه وقال فاضل دقائق والجلسه تخلص فردوه كلهم وقال بيع ماركت وطبعا باعوه بخساره وقعدوه يدعوه على المضارب وقالوه له نبوس ايدك طب تقراء للناس كويس ---- المهم روح المضارب البيت وقال انا مش هدخل اقراء للناس دى تانى ومش داخل الابواب دى انا هدخل اليوم باب تانى خالص دخل وجلس ولف فى المنتدى ودخل باب الاستاذ محمود وبوم والمحلل وجلس وقراء وراح تانى يوم الجلسه فى الصباح وجلس الجميع معه وقالوه له ايه الاخبار فرد المضارب وقال صباح الفل النهارده يوم جميل وامس سهرت طول الليل فى المنتدى وعمال اقراء لناس زى الفل تانيه وعرفت بان اليوم تريده جباره على هيرمس -- المهم بدات الجلسه وقال يا جماعه اليوم هيرمس تريده فى الجون بس لازم يكون عندكم اسهم متسويه لان طبعا احنا كده هنبيع الاول ونشترى فى اخر الجلسه المهم بدات الجلسه والسهم شغال تماما وقعد بفتكر كلام بوم والمحلل ومحمود وقال تمام كده السهم اهوه ادامكم زى امبارح بيتلم عشان البيع بريفعوه فى السهم عشان التصريف شايفين الطلبات بتقل ازاى يله نبيع يا رجاله طبعا الكل باع لان الطلبات عماله تقل وافتكروه بانها طلعت بيع ونسى من ان جلسة امس كانت المؤشرات الفنيه بتقول هيرمس شراء ومخدش باله بان الطلبات بتقل بس هناك موضوع مهم بان الطلبات بتتشال ويوجد شراء بنفس الكميات من العروض وهناك فجوه بين الطلبات والعروض وكل شويهالمعروض بسعر عالى بيتلم والطالب بيرفع ايده صح بس بيشترى ماركت المهم المضارب باع السهم بسعر 41 وبعدين تحرك الى الامام الى 41.20 والى 41.50 والطالبات عماله تذيد ولعروض بتقل لانها بتشترى من الماركت المهم انتهت الجلسه وطار السهم الى 42 واصدقاء المضارب قالوه له نبوس ايدك تانى امبارح بوسنا اليمين النهاردة هنبوس الشمال اقراء للناس كويس حرام عليك خربت بيتنا طبعا المضارب معرفش بان بوم ومحمود والمحلل كان قصدهم شراء الاول وبعدين البيع المهم قالوه له شايف الراجل الى قاعد هناك ده فرد المضارب وقال ايوه قالوه له – ده محلل جامد جدا روح اتعرف عليه ممكن يفيدك المهم ذهب الى المحلل الموجود فى الشركه وقالوه لو سمحت انا عايز اتعلم وعايز اعمل تريده صح ونظر المحلل الى اصدقاء المضارب وضحك وقال له انت بقا بتاع التريده الغلط بتاعة امبارح فرد المضارب ايوه وبتاع التريده الغلط بتاعة اليوم فقال له المحلل بتاع الشركه انا هعمل معاك واجب كويس هبعت لك مجموعة كتب وكام سى دى هيخلوك زى الفل فرد المضارب وقال والنبى بسرعه عشان انا عندى تريده مهمه الاسبوع القادم فطلب المحلل منه 100 جنيه ثمن الكتب فدفع لمضارب علطوا وترك له العنوان على وعد ارسال الكتب تاى يوم – المهم روح المضارب وجلس يحلم بالكتب وقال انا مش داخل اى منتدى تانى ولا هقراء لاى احد انا خلاص هقراء الكتب وهفتح منتدى لى قربا وهبقا استاذ المهم تانى يوم الصبح الساعه 9 رن جرس الباب فتح المضارب ووجد شخص يسلم له ظرف وقاله له الظرف ده ليك فرح المضارب ووجد الظرف كبير ومليان ورق وقال ما شاء الله كل دى رسومات وشارتات المهم فتح الظرف ووجد رساله مكتوب فيها اخى الكريم المضارب تحيه طيبه انا اسف جدا احب اعرفك بنفسى انا الاسطى حنفى صاحب مطبعه ومعلش انا لا اعمل محلل واخر تحليل عملته كان تحليل دم لابن اخى الصغير ورايت بان ارسل اليك هديه مقابل ال100 جنيه المدفوعه سابقا وعرفت منالاصدقاء بانك لاتحمل كارت شخصى لك فرايت ان اعمل لك مجموعة كروت المهم فتح المضارب الكارت الجديد بتاعه ووجد فى اقصى يمين الكارت من اعلى مكتوب مضارب على حافة الانهيار ومرسوم جنبه شمعه سوده طويله ومكتوب فى النصف الكارت ملك التريدات العكسيه وفى الاسفل تليفون 122 وموبيل 123 والعنوان القاهرة العباسيه مستشفى الامراض العقليه عنبر 8 وفجاه وجد المضارب شخص ما يخبط عليه فى الخلف وبيقول له انت صحيت بدرى كويس تعاله عشان تاخد جلسه الكهرباء قبل ما تروح جلسة البورصه ------

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #2 Collapse post
    mahmoud rabea is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    235 USD
    Thanks
    0
    جزاك الله خيراً عزيزى

على الموضوع الرائع والمميز

دام لنا تميزك وحضورك الرائع

لك مني ارق المنى

وخالص التقدير والاحترام

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #3 Collapse post
    hoomid is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    209 USD
    Thanks
    3
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    بسم الله الرحمان الرحيم
    يا اخي كنت افضل ان تعمل موضوع واضح اكثر عوض كتابة نص في الحكي كالقصة
    بالتوفيق للجميع

+ Reply to Thread