+ Reply to Thread
Page 9 of 27 ... 7 8 9 10 11 19 ...
Results 81 to 90 of 267

Thread: الفــــوركس والمكيفات !!!!!

• Thread Tools
  1. #81 Collapse post
    forex4ever is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    223 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by sara123
    لا طبعا الحجات دي مش بس حرام الحجات دي كمان بتدمر الانسان ولو انت صحتك مش تمام مش هتقدر تتاجر بشكل مزبوط ابدا وربنا يدينا الصحة كلنا يارب ويبعدنا عن الحرام ..وانا بقول المفروض الواحد ياخد حجات مفيدة من اللي بتمنح الانسان طاقة.
    طبعا ياسارة كلام سليم مية المية
    ومفيش احسن من عصير الذكاء اللبن والتمر وحبيبة قلبي السوبيا :)

Quote Originally Posted by morx123
    الامر هذا مسلم منه انه لايجوز اما من وقع فيه فقد يقع في مصائب كثيره عافانا الله واياكم
    اللهم امين اخي وشفى المبتلين بهذا الداء اللعين

Quote Originally Posted by lokme
    صراحتا في نظري انا اظن ان العمل بالمكيفات جميل ههههههههه فهو اكبر راحه
    و لكن افضل العمل في ظروف طبيعيه حتى لا اشغل نفسي باي شيء
    مكيفات ايه بس يامعلم
    اكيد الحر عامل معاك عمايله هههههههههههه

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #82 Collapse post
    blonur is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by lokme
    صراحتا في نظري انا اظن ان العمل بالمكيفات جميل ههههههههه فهو اكبر راحه
    و لكن افضل العمل في ظروف طبيعيه حتى لا اشغل نفسي باي شيء
    لكن و ما المشكلة ما دمت أنك لن تخرج من المنزل المهم انك تداول في ضروف مواتية

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #83 Collapse post
    i5land_man is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    220 USD
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by forex4ever
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    موضوع جريء لم نتحدث ولم نتناقش فيه من قبل ؟
    التداول في سوق الفوركس تحت تاثير المنشطات او المكيفات او المخدرات او حتى المسكرات
    بغض النظر عن انها حرام حرام حرام
    فهل تعتقد انها قد تفيد المتداول بشيء ؟
    بالنسبة لي فادت وللا مافدتش لايهمني ان اعرف الموضوع منتهي والمسالة محسومة منذ البداية
    لم ولن اتناول اي من هذه الاشياء بغض النظر عن فائدتها او ضررها
    مارايكم انتم :)
    طيب انت بتقول الموضوع لا يهمك وانك مش ناوي تتعاطي اي منشطات طيب ليه فاتح الموضوع ده؟
    وهل انت شوفت حد بيتعاطي مثل هذه الاشياء وبيتاجر في الفوركس؟

4. #84 Collapse post
    marem2007 is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    712 USD
    Thanks
    1
    انا اعتقد انا الموضوع بقي كبير اكبر من الازم
    المكيقات دية مش هتفيدك قد مهتدرك
    اولا انت كدة هتهلك عقلك اكتر مهيفيدك

5. #85 Collapse post
    forex4ever is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    223 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by i5land_man
    طيب انت بتقول الموضوع لا يهمك وانك مش ناوي تتعاطي اي منشطات طيب ليه فاتح الموضوع ده؟
    وهل انت شوفت حد بيتعاطي مثل هذه الاشياء وبيتاجر في الفوركس؟
    طبعا الموضوع جديد وعامل ضجة في المنتدى هههههههههههههههه
    ايوا طبعا كنت اعرف ناس كده متداولين بيقولوا انهم بيعرفوا يشتغلوا وهما تحت تاثير المنشط بس سيبك انتا اننا متفقين ان كل الكلام ده حرام
    مفيش احسن من العقل والتركيز اثناء التداول ولازم الواحد يكون بكامل وعيه وتركيزه والا هيضيع ويضيع الدنيا
    ويبقى خسر الدنيا وخسر الاخرة

6. #86 Collapse post
    midoali is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    105 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    هههههههههه موضوع غريب طب وايه الي يخليه تحت تاثير الحاجات دي ده ممكن ميعرف يفتح برنامج بتاع التداول
    ينهار ابيض وحرام علي فكره الحاجات دي

7. #87 Collapse post
    i5land_man is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    220 USD
    Thanks
    1
    طبعا الموضوع جديد وعامل ضجة في المنتدى هههههههههههههههه
    ايوا طبعا كنت اعرف ناس كده متداولين بيقولوا انهم بيعرفوا يشتغلوا وهما تحت تاثير المنشط بس سيبك انتا اننا متفقين ان كل الكلام ده حرام
    مفيش احسن من العقل والتركيز اثناء التداول ولازم الواحد يكون بكامل وعيه وتركيزه والا هيضيع ويضيع الدنيا
    ويبقى خسر الدنيا وخسر الاخرة
    طب عدل في موضوعك وخلي الموضوع انك بتكلم عن المنشطات فقط
    لانك لما تتكلم عن مخدرات ومسكرات يبقي ده كلام ميستوعبهوش اي شخص عاقل
    في سوق الفوركس لازم تبقه منتبه وتبقي واعي مش سكران او مسطول وانت لو بتتكلم عن المنشطات او المقويات فدي لو الشخص بياخدها بناء علي نصيحة طبيب يبقي حالته بتستدعي كده اما المخدرات فانا شايف انه اساسا ميصحش تفتح موضوع وتذكر فيه هذا الكلام

8. #88 Collapse post
    forex4ever is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    223 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by i5land_man
    طب عدل في موضوعك وخلي الموضوع انك بتكلم عن المنشطات فقط
    لانك لما تتكلم عن مخدرات ومسكرات يبقي ده كلام ميستوعبهوش اي شخص عاقل
    في سوق الفوركس لازم تبقه منتبه وتبقي واعي مش سكران او مسطول وانت لو بتتكلم عن المنشطات او المقويات فدي لو الشخص بياخدها بناء علي نصيحة طبيب يبقي حالته بتستدعي كده اما المخدرات فانا شايف انه اساسا ميصحش تفتح موضوع وتذكر فيه هذا الكلام
    مع الاعتذار يا غالي بس انتا فهمت من الموضوع ايه :)
    وانا على فكرة بتكلم عن كل حاجه محرمة شرعا وتؤدي الى فقدان الوعي والتركيز وحتى الزاكرة على المدى البعيد
    انتا قولي بقى مش عايز موضوع ارشادي الناس تحط فيها تحذيرات لمن يفكر ان يقع في مثل هذا الموضوع
    انتا بتحارب مواضيع هادفه زي دي :)
    تحياتي وحاول ارجوك قراءة الموضوع بشكل اكثر تركيزا
    واقراء مشاركاتي وانت تفهم لماذا فتح الموضوع

9. #89 Collapse post
    zahran is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    300 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا ارى يا جماعه على حسب نوع المخدر برضه.. الحشيش ليه تاثير والبرشام ليه تاثير والبانجو برضه ليه تاثير . ولا ايه . هههههههههه بهزر يا جماعه
    الكلام دا مفروغ منه واى حاجه بتاثر على العقل فاكيد هتخلى الواحد يرتكب اخطاء كبيره
    وطالما الحاجه حرام حتى لو الواحد كان بيكسب وهو تحت تاثير المخدرات او البرشام فدا ميمنعش ان الحاجه دى اصلا حرام ولا ايه

10. #90 Collapse post
    forex4ever is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    223 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by zahran
    انا ارى يا جماعه على حسب نوع المخدر برضه.. الحشيش ليه تاثير والبرشام ليه تاثير والبانجو برضه ليه تاثير . ولا ايه . هههههههههه بهزر يا جماعه
    الكلام دا مفروغ منه واى حاجه بتاثر على العقل فاكيد هتخلى الواحد يرتكب اخطاء كبيره
    وطالما الحاجه حرام حتى لو الواحد كان بيكسب وهو تحت تاثير المخدرات او البرشام فدا ميمنعش ان الحاجه دى اصلا حرام ولا ايه

هههههههههههههه يا اخي قولهم الناس دي مش فاهماني دول هيلبسوني قضية ههههههههههههههههههه
    ابعد الله عنا وعنك وعن ابناء وبنات المسلمين هذا الداء
    تحياتي لك ولصباحك اللي زي العسل :)
    مع الاعتذار يا غالي بس انتا فهمت من الموضوع ايه :)
    وانا على فكرة بتكلم عن كل حاجه محرمة شرعا وتؤدي الى فقدان الوعي والتركيز وحتى الزاكرة على المدى البعيد
    انتا قولي بقى مش عايز موضوع ارشادي الناس تحط فيها تحذيرات لمن يفكر ان يقع في مثل هذا الموضوع
    انتا بتحارب مواضيع هادفه زي دي :)
    تحياتي وحاول ارجوك قراءة الموضوع بشكل اكثر تركيزا
    واقراء مشاركاتي وانت تفهم لماذا فتح الموضوع

+ Reply to Thread
Page 9 of 27 ... 7 8 9 10 11 19 ...

Subscribe to this Thread (4)