موضوع مغلق
صفحة 1 من 18 1 2 3 11 ...
النتائج 1 إلى 10 من 178

الموضوع: انت حلمت بالفوركس قبل كدة؟؟

1. #1 اطو البريد
    sara123 غير متواجد حالياً
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    90 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر1 مرات في 12 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0

انت حلمت بالفوركس قبل كدة؟؟

ا
    لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

رمضان كريم جميعا وكل سنة وانتم طبين ..

انا كنت حابة أسأل هل الفوركس أثر عليكم وعلى تفكيركم لدرجة ان انتم مثلا حلمتم بيه قبل كدة ومثلا شفتوا في الحلم انكم بتخسروا وكدة يعني ..

طبعا دة بيبقى بسبب المشاكل النفسية وكثرة التفكير في الفوركس ..

ياريت كل واحد هنا يشارك بتجربته ويقول ازاي ممكن نتخلص من المشاكل النفسية اللي على طول بتخلينا نفكر في الفوركس ونحلم بيه كمان ..

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

2. #2 اطو البريد
    ehab غير متواجد حالياً
    عضو ماسى Array
    المدفوعات المستحقة
    677 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 6 رات في 6 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    طبعا انا حلمت بية اول يوم اشتركت فى المنتدى بحلم انى بكسب وبخسر وكانى محترف وبتداول
    ولكنى فى النهاية لسة مبتدء بس الاكيد انى حلمت بالفوركس كتير وتقبلى مرورى اختى العزيزة

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

3. #3 اطو البريد
    adamnb1 غير متواجد حالياً
    عضو نشيط Array
    المدفوعات المستحقة
    27 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 0 رات في 0 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    هههه نعم اختي انا حاليا ما زلت احلم بالفوركس فان الرغبة الدفينة بي اللتي تتمنى الربح باسرع و قت تجعلني احلم بالارباح
    التي ساحققها و لاكن بالطبع لا احلم بالخسارة لاني لا املك اي حساب حقيقي

4. #4 اطو البريد
    mohamed saad غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    564 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 43 رات في 23 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    بالفعل انا من كتر جلوسي امام الشارت فترة تكاد تكون 18 ساعة يوميا اصبح نومي كلهفوركس في فوركس مرة دخلت صفقة ع الاسترالي بيع وكنت مرعوب جدا من الصفقة وكنت عارف ان في خبر الفايدة الساعة 3 الفجر ونمت والجهاز مفتوح امامي وحلمت ان الفايدة زادت والعملة ارتفعت ودمرتلي حسابي صحيت مرعوب بفتح الشارت لقيت الفايدة قلت والعملة انهارت بطريقة فظيعة والحساب بتاعي عمال يزيد ساعتها تمنيت اني احلم بالفوركس كل يوم

5. #5 اطو البريد
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    90 USD
    شكراً
    0
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab
    طبعا انا حلمت بية اول يوم اشتركت فى المنتدى بحلم انى بكسب وبخسر وكانى محترف وبتداول
    ولكنى فى النهاية لسة مبتدء بس الاكيد انى حلمت بالفوركس كتير وتقبلى مرورى اختى العزيزة
    ربنا يوفقك يارب وشكرا لمرورك نورت والله لكن تفتكر المفروض ان احنا نعمل ايه علشان نقلل المشاكل النفسية .. يعني نشغل نفسنا بحاجة تانية ؟ ولا ناخد مشروبات مهدئة زي عصير ليمون مثلا؟ هههه ولا ناخد مسكنات بسبب المشاكل النفسية والصحية اللي بتحصلنا بسبب الفوركس؟

6. #6 اطو البريد
    badri غير متواجد حالياً
    عضو جديد Array
    المدفوعات المستحقة
    13 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر1 مرات في 1 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رمضان كريم جميعا وكل سنة وانتم طبين
    لقد كانت تأتيني كوابيس في الليل بسبب تفكيري المتواصل في الفوروكس و أظن أن الحل هو عدم التفكير فيه

7. #7 اطو البريد
    khaledforex غير متواجد حالياً
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    114 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 7 رات في 7 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    لا الحمد لله دائما احلم بالربح
    واكون سعيد جدا جدا فى الحلم ولما بصحى بزعل اوى انى كنت بحلم
    يظهر ان تفسير الاحلام بيجى بالعكس ههههههه

8. #8 اطو البريد
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    90 USD
    شكراً
    0
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adamnb1
    هههه نعم اختي انا حاليا ما زلت احلم بالفوركس فان الرغبة الدفينة بي اللتي تتمنى الربح باسرع و قت تجعلني احلم بالارباح
    التي ساحققها و لاكن بالطبع لا احلم بالخسارة لاني لا املك اي حساب حقيقي
    بتمنى ليك التوفيق وان شاء الله احلام سعيدة دايما هههه وعقبال يارب ما تفتح حساب حقيقي وتحقق ارباح زي الفل
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed saad
    بالفعل انا من كتر جلوسي امام الشارت فترة تكاد تكون 18 ساعة يوميا اصبح نومي كلهفوركس في فوركس مرة دخلت صفقة ع الاسترالي بيع وكنت مرعوب جدا من الصفقة وكنت عارف ان في خبر الفايدة الساعة 3 الفجر ونمت والجهاز مفتوح امامي وحلمت ان الفايدة زادت والعملة ارتفعت ودمرتلي حسابي صحيت مرعوب بفتح الشارت لقيت الفايدة قلت والعملة انهارت بطريقة فظيعة والحساب بتاعي عمال يزيد ساعتها تمنيت اني احلم بالفوركس كل يوم
    ياااااه دة انت المفروض مش تحلم حلم واحد المفروض تحلم 18 حلم على قد الساعات اللي انت بتقعدها في اليوم امام شاشة الكمبيوتر اخي ان لبندك عليك حق انت لازم تشوف صحتك لان دة ممكن يأثر سلبيا عليك لا قدر الله مش لازم يكون الوقت كله فوركس بس دة انت حتى مش بتلحق تنام اكيد.
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة badri
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رمضان كريم جميعا وكل سنة وانتم طبين
    لقد كانت تأتيني كوابيس في الليل بسبب تفكيري المتواصل في الفوروكس و أظن أن الحل هو عدم التفكير فيه
    كل سنة وانت طيب .. وان شاء الله نحاول ننشغل باي حاجة تانية وخصوصا واحنا فاتحين صفقة انا عن نفسي بشوف فيلم كارتون او بقرأ قرآن أي حاجة تشغلني يعني ههههه
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledforex
    لا الحمد لله دائما احلم بالربح
    واكون سعيد جدا جدا فى الحلم ولما بصحى بزعل اوى انى كنت بحلم
    يظهر ان تفسير الاحلام بيجى بالعكس ههههههه
    ماشاء الله ان شاء الله كل الاحلام الجميلة دي تتحقق والتفسير يكون صح ان شاء الله مش بالعكس هههههه

9. #9 اطو البريد
    mabrahim غير متواجد حالياً
    Banned Array
    المدفوعات المستحقة
    33 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 5 رات في 4 مشاركات
    نعم كل اتمنا هو اربح لا الخسارة
    كنت دائما احلام بموقع متله اخد منه الاموال بدون تعب وكنت دائما ابحت المواقع اربحية
    حتى ودته

10. #10 اطو البريد
    safiforex غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    2196 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 37 رات في 29 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    رباما قد اكون حلمت به لانني لا اتذكر الاحلام الا القليل القليل ،
    و لكن ما دام الفوركس اصبحنا نحلم به نهارا و في اوقات الاكل و في كل وقت حتى لما نكون مع الاصدقاء فاكيد اننا سنحلم به و نحن نيام

هديتي لكم يمناسبة شهر رمضان الكربم

https://forex-arabic.com/showthread....7%D9%86-%D8%8C

موضوع مغلق
صفحة 1 من 18 1 2 3 11 ...

الإشترك في هذا الموضوع (4)