Closed Thread
Page 178 of 178 ... 78 128 168 176 177 178
Results 1,771 to 1,777 of 1777

Thread: حد فكر في الموضوع دة ؟ تفتكروا هتبقى حاجة كويسة ولا لأ؟

• Thread Tools
  1. #1771 Collapse post
    alsatry85 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    28 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by forex4ever
    اولا ياسارة ان شاء الله توصاي لكل اهدافك وتحققي كل احلامك وتشوفي طموحك بقى حقيقة على ارض الواقع
    اعتقد لو حصل كده ان شاء الله يارب وبقيتي من اصحاب رؤوس الاموال وبقى عندك مشروع كبير بعيد عن الفوركس هتشتغلي سوينجات وتكسبي مكاسب كبيرة جدا ان شاء الله لان ساعتها حسابك هيبقى كبير والنقطة مثلا ب 100 دولار وللا حاجه
    بالتوفيق ياسارة وتحققي كل احلامك يارب
    ياترى لو انا عملت باذن الله مبالغ ضخمة من الفوركس ودة متوقع ان شاء الله لاني متحمسة ومستوايا كويس في التجارة يعني ممكن من المبالغ دي أعمل مشروع خاص بيا بعيد عن الفوركس ؟ ولا تفتكروا دة ممكن يشغلني عن الفوركس ؟ لأني هبقى صاحبة عمل وليا مسؤوليات كتيرة ان شاء الله يارب مع العلم اني مش عايزة اسيب الفوركس ابدا ونفسي افضل اشتغل فيه حتى لو هيبقى وظيفة جانبية ..تفتكروا ايه الحل؟ وبالنسبة ليكو فكرتوا في الموضوع دة قبل كدة؟ ويارتى ايه هي خططكم ؟ منتظرة ردودكم

---------- Post added at 08:36 PM ---------- Previous post was at 08:35 PM ----------

ياترى لو انا عملت باذن الله مبالغ ضخمة من الفوركس ودة متوقع ان شاء الله لاني متحمسة ومستوايا كويس في التجارة يعني ممكن من المبالغ دي أعمل مشروع خاص بيا بعيد عن الفوركس ؟ ولا تفتكروا دة ممكن يشغلني عن الفوركس ؟ لأني هبقى صاحبة عمل وليا مسؤوليات كتيرة ان شاء الله يارب مع العلم اني مش عايزة اسيب الفوركس ابدا ونفسي افضل اشتغل فيه حتى لو هيبقى وظيفة

---------- Post added at 08:36 PM ---------- Previous post was at 08:36 PM ----------

الفوركس ودة متوقعومستوايا كويس في التجارة يعني ممكن من المبالغ دي أعمل مشروع خاص بيا بعيد عن الفوركس ؟ ولا تفتكروا دة ممكن يشغلني عن الفوركس ؟ لأني هبقى صاحبة عمل وليا مسؤوليات كتيرة ان شاء الله يارب مع العلم اني مش عايزة اسيب الفوركس ابدا ونفسي افضل اشتغل فيه حتى لو هيبقى وظيفة جانبية ..تفتكروا ايه الحل؟ وبالنسبة ليكو فكرتوا في الموضوع دة قبل كدة؟ ويارتى ايه هي خططكم ؟ منتظرة ردودكم

---------- Post added at 08:37 PM ---------- Previous post was at 08:36 PM ----------

ياترى لو انا عملت باذن الله مبالغ ضخمة من الفوركس ودة متوقع ان شاء الله لاني متحمسة ومستوايا كويس في التجارة يعني ممكن من المبالغ دي أعمل مشرلعلم اني مش عايزة اسيب الفوركس ابدا ونفسي افضل اشتغل فيه حتى لو هيبقى وظيفة جانبية ..تفتكروا ايه الحل؟ وبالنسبة ليكو فكرتوا في الموضوع دة قبل كدة؟ ويارتى ايه هي خططكم ؟ منتظرة ردودكم

---------- Post added at 08:37 PM ---------- Previous post was at 08:37 PM ----------

Quote Originally Posted by ranou
    اولا ياسارة ان شاء الله توصاي لكل اهدافك وتحققي كل احلامك وتشوفي طموحك بقى حقيقة على ارض الواقع
    اعتقد لو حصل كده ان شاء الله يارب وبقيتي من اصحاب رؤوس الاموال وبقى عندك مشروع كبير بعيد عن الفوركس هتشتغلي سوينجات وتكسبي مكاسب كبيرة جدا ان شاء الله لان ساعتها حسابك هيبقى كبير والنقطة مثلا ب 100 دولار وللا حاجه
    بالتوفيق ياسارة وتحققي كل احلامك يارب
    ياترى لو انا عملت باذن الله مبالغ ضخمة من الفوركس ودة متوقع ان شاء الله لاني متحمسة ومستوايا كويس في التجارة يعني ممكن من المبالغ دي أعمل مشروع خاص بيا بعيد عن الفوركس ؟ ولا تفتكروا دة ممكن يشغلني عن الفوركس ؟ لأني هبقى صاحبة عمل وليا مسؤوليات كتيرة ان شاء الله يارب مع العلم اني مش عايزة اسيب الفوركس ابدا ونفسي افضل اشتغل فيه حتى لو هيبقى وظيفة جانبية ..تفتكروا ايه الحل؟ وبالنسبة ليكو فكرتوا في الموضوع دة قبل كدة؟ ويارتى ايه هي خططكم ؟ منتظرة ردودكم

---------- Post added at 08:38 PM ---------- Previous post was at 08:37 PM ----------

ياترى لو انا عملت باذن الله مبالغ ضخمة من الفوركس ودة متوقع ان شاء الله لاني متحمسة ومستوايا كويس في التجارة يعني ممكن من المبالغ دي أعمل مشروع خاص بيا بعيد عن الفوركس ؟ ولا تفتكروا دة ممكن يشغلني عن الفوركس ؟ لأني هبقى صاحبة عمل وليا مسؤوليات كتيرة ان شاء الله يارب مع العلم اني مش عايزة اسيب الفوركس ابدا ونفسي افضل اشتغل فيه حتى لو هيبقى وظيفة جانبية ..تفتكروا ايه الحل؟ وبالنسبة ليكو فكرتوا

---------- Post added at 08:39 PM ---------- Previous post was at 08:38 PM ----------

Quote Originally Posted by alsatry85

---------- Post added at 08:36 PM ---------- Previous post was at 08:35 PM ----------

ياترى لو انا عملت باذن الله مبالغ ضخمة من الفوركس ودة متوقع ان شاء الله لاني متحمسة ومستوايا كويس في التجارة يعني ممكن من المبالغ دي أعمل مشروع خاص بيا بعيد عن الفوركس ؟ ولا تفتكروا دة ممكن يشغلني عن الفوركس ؟ لأني هبقى صاحبة عمل وليا مسؤوليات كتيرة ان شاء الله يارب مع العلم اني مش عايزة اسيب الفوركس ابدا ونفسي افضل اشتغل فيه حتى لو هيبقى وظيفة

---------- Post added at 08:36 PM ---------- Previous post was at 08:36 PM ----------

الفوركس ودة متوقعومستوايا كويس في التجارة يعني ممكن من المبالغ دي أعمل مشروع خاص بيا بعيد عن الفوركس ؟ ولا تفتكروا دة ممكن يشغلني عن الفوركس ؟ لأني هبقى صاحبة عمل وليا مسؤوليات كتيرة ان شاء الله يارب مع العلم اني مش عايزة اسيب الفوركس ابدا ونفسي افضل اشتغل فيه حتى لو هيبقى وظيفة جانبية ..تفتكروا ايه الحل؟ وبالنسبة ليكو فكرتوا في الموضوع دة قبل كدة؟ ويارتى ايه هي خططكم ؟ منتظرة ردودكم

---------- Post added at 08:37 PM ---------- Previous post was at 08:36 PM ----------

ياترى لو انا عملت باذن الله مبالغ ضخمة من الفوركس ودة متوقع ان شاء الله لاني متحمسة ومستوايا كويس في التجارة يعني ممكن من المبالغ دي أعمل مشرلعلم اني مش عايزة اسيب الفوركس ابدا ونفسي افضل اشتغل فيه حتى لو هيبقى وظيفة جانبية ..تفتكروا ايه الحل؟ وبالنسبة ليكو فكرتوا في الموضوع دة قبل كدة؟ ويارتى ايه هي خططكم ؟ منتظرة ردودكم

---------- Post added at 08:37 PM ---------- Previous post was at 08:37 PM ----------

---------- Post added at 08:38 PM ---------- Previous post was at 08:37 PM ----------

ياترى لو انا عملت باذن الله مبالغ ضخمة من الفوركس ودة متوقع ان شاء الله لاني متحمسة ومستوايا كويس في التجارة يعني ممكن من المبالغ دي أعمل مشروع خاص بيا بعيد عن الفوركس ؟ ولا تفتكروا دة ممكن يشغلني عن الفوركس ؟ لأني هبقى صاحبة عمل وليا مسؤوليات كتيرة ان شاء الله يارب مع العلم اني مش عايزة اسيب الفوركس ابدا ونفسي افضل اشتغل فيه حتى لو هيبقى وظيفة جانبية ..تفتكروا ايه الحل؟ وبالنسبة ليكو فكرتوا

---------- Post added at 08:41 PM ---------- Previous post was at 08:39 PM ----------

أنا الحقيقه انى من يوم معرفت الفوركس مبقاش عندى استعداد
    اشتغل فى حاجه تانيه او اشغل نفسى فى اى شئ تانى
    بس طبعا فيه اموال من اللى هحققها فى الفوركس
    هيتم تخصيصها لاعمال خيرية هتابعها
    بس مش هتكون شغل
    وبالتوفيق للجميع فى مجال

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #1772 Collapse post
    waslm is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    30 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    والله اللي شايف أنا أن الكل مهتم فقط
    بكمية الأرباح التي سيحققها من الفوركس
    ولا مرة شفت واحد في المنتدى بيتكلم عن
    ما إذا كان هذا المجال حرام ولا حلال

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #1773 Collapse post
    antonioforex is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1668 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم
    اختي هده الامور صعبة مع الفوركس لانك لا تعرفين ان كانت لديك خبرة كي تستطيعين
    الحصول على هده المبالغ و اتمنى لك التوفيق.

4. #1774 Collapse post
    halmp is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    28 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ممكن عادى يا ساره لما تنجحى انشاء الله وتحققى مبالغ ضخمه تفتحى مشروع عادى بس بشرط يوكن فى المشروع هاز وعليه نت وتتابعى الفوركس عادى وهو مش بياخد من وقتك كتير وبالتوفيق انشاء الله

5. #1775 Collapse post
    mokhtarss is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    316 USD
    Thanks
    3
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    الكل يعرف انه رائع وبوجود نظام فى المواعيد بالنسبة للحياة اليومية مش هيكون فى اي مانع فى الاستمرار فى التداول وفتح الصفقات بجانب الشغل الواقعى وده كلام حقيقى لانى انا بشتغل فى الواقع وبتداول ومفيش حاجه اثرت على التانية خالص كل شئ وله وقته. بالتوفيق

6. #1776 Collapse post
    Ahmed2020eg is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1344 USD
    Thanks
    3
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    شيء جميل جدا
    وانا كمان عندي افكار كتيرة لتشغيل الاموال التي أربحها من الفوركس
    وهذا لن يعيق تجارة الفوركس

7. #1777 Collapse post
    haleeim is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    840 USD
    Thanks
    1
    انا شايف ان عندك طموح واهداف جميلة جدا
    وانا حاسيس انك هتوصلى ان شاء الله
    وانا اعتقد انك ممكن تعملى مشروع الى جانب الفوركس وان تتفرغى له لفترة ختى يقف على رجله
    وبعدها تتاجرى فى الفوركس وان تقومى بمجرد الاشراف على هذا الموضوع

Closed Thread
Page 178 of 178 ... 78 128 168 176 177 178

Subscribe to this Thread (15)