+ Reply to Thread
Page 1 of 17 1 2 3 11 ...
Results 1 to 10 of 166

Thread: اكسبيرت Forex Hacked

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    SYRIAN is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0

اكسبيرت Forex Hacked

السلام عليكم
    اقدم لكم اكسبيرت يعمل على زوج الكيبل
    وبصراحة اعجبني جدا
    وارفقت عليه افضل نسخة اعدادات جربتها عليه
    بالتوفيق
    Attached Files

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. الاعضاء التاليين يشكرون SYRIAN علي هذه المشاركة المفيدة

marouen.haouemi11(06-14-2015)

3. #2 Collapse post
    Shady Moustafa is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    153 USD
    Thanks
    2
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by SYRIAN
    السلام عليكم اقدم لكم اكسبيرت يعمل على زوج الكيبل وبصراحة اعجبني جدا وارفقت عليه افضل نسخة اعدادات جربتها عليه بالتوفيق
    شكرا ليك اخى الاكسبيرت كويس بس محتاج حساب كبير ولوت صغير بس خلى بالك لو اغلق المضاعفات فى الاكسبيرت وعملتها 0 وخليت جميع الصفقات بلوت واحد حتلاقيه الاكسبيرت عمل مارجن كول ونتايجه حتبقى وحشه وده لان الاكسبيرت معتمد فى الاساس على مضاعفة الللوت ومن غيره حيخسر بس انا بحب الاكسبيرتات اللى بتبقى هى اساسا ناجحه والمضاعفات بتخليها تكسب اكتر لكن مش تبقى من غيرها فاشله

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. الاعضاء التاليين يشكرون Shady Moustafa علي هذه المشاركة المفيدة

5. #3 Collapse post
    SYRIAN is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by Shady Moustafa
    شكرا ليك اخى الاكسبيرت كويس بس محتاج حساب كبير ولوت صغير بس خلى بالك لو اغلق المضاعفات فى الاكسبيرت وعملتها 0 وخليت جميع الصفقات بلوت واحد حتلاقيه الاكسبيرت عمل مارجن كول ونتايجه حتبقى وحشه وده لان الاكسبيرت معتمد فى الاساس على مضاعفة الللوت ومن غيره حيخسر بس انا بحب الاكسبيرتات اللى بتبقى هى اساسا ناجحه والمضاعفات بتخليها تكسب اكتر لكن مش تبقى من غيرها فاشله
    والله انا جربته على الكيبل مع الاعدادات المرفقة
    وفد اعجبني جدا
    ونسبة صفقاته الخاسرة تعادل 2\5
    بالتوفيق

6. الاعضاء التاليين يشكرون SYRIAN علي هذه المشاركة المفيدة

7. #4 Collapse post
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    153 USD
    Thanks
    2
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    والله انا جربته على الكيبل مع الاعدادات المرفقة وفد اعجبني جدا ونسبة صفقاته الخاسرة تعادل 2\5 بالتوفيق
    أنا اصلى عملتله باكتيستات كتيره وده الىى اكتشفته ثانيا الاكسبيرت من غير استوب لوس خطير جدا شوق الباكتيست ده انا عملته للاكسبيرت من عام 2011 الى 2012 بحساب 1000 دولار لوت 0.1 دولار ودى كانت النتيجه انسخ روابط الصور فى المتصح عشان تشوفهم http://i1240.photobucket.com/albums/...Capture-24.jpg http://i1240.photobucket.com/albums/...tafa/fdhfd.jpg لاكسبيرت خطير وزى ما انت شايف الدرو داون 58 فى الميه وقيمته 3000 دولار يعنى لو الباكتيست كان اتعمل فى الوقت اللى الحساب فيه عمل دروداون 3000 دولار كان الباكتيست حيطلع متمرجن فاهم قصدى والدروداون عالى عشان مفيش ستوب لوس فمنصحكش ابدا ابدا تشتغل على اكسبيرت بدون استوب لوس الا لو مثلا حطيت 100 دولار وتبقى عامل حسابك انك ممكن تخسرها وتسحب كل شهر جميع الارباح عشان مثلا لو جيت على الشهر الخامس والحساب اتمرجن يبقى تحط تانى 100 دولار من الارباح وهكذا بس برده لازم تخلى بالك ولو بصيت فى اعدادات الاكسبيرت حتلاقى خاصيه اسمها allowistoploss ومعموله false يعنى ملغيه وهى دى الستوب لوس وهو ملغى ويما جربت اعملها true وخاصيه تحتيها اسمها istoploss ومعموله 300 ودى قيمة الستوب لوس الافتراضى والاكسبيرت عمل مارجن فى الباكتيست ويما عملتها 100 الاكسبيرت نجح بس الارباح قلت عن الاول والدرو داون برده كان فى حدود 3000 دولار طبعا حتقول ازاى دروداون 3000 دولار مع اننا عملنا الستوب لوس 100 حقولك لان مضاعفة اللوتات فى الاكسبيرت ممكن توصل 8 ول 20 دولار للوت فممكن تلاقى صفقه مقفوله بخساره 500 دولار عشان اللوت 5 والستوب 100 فجربت الغى المضاعفات وقيمة المضاعفه فى الاكسبيرت هى booster يما عملتها 0 الاكسبيرت عمل مارجن كوول والباكتيست شكله كان عامل زيجزاج كتير رفيع ونازل لتحت وعمال ينزل وده كده معناه انه اكسبيرت فاشل فهو يعتمد فى الربح على المضاعفات فى المقام الاول وان الغيت بيمرجن الحساب انا افضل اكسبرتات المضاعفات اللى بتبقى مش بتضاعف حجم اللوت وبتكون كسبانه من غير ماتحتاج لمضاعفة الللوت وان ضفنالها مضاعفة لوت تكسب اكتر لاكن مش يبقى ربحها مرهون فقط على المضاعفه وده معناه ان الاكسبيرت ده نقاط الدخول بتاعته مش حلوه ومبنى على استراتيجيه مش حلوه ومعتمد على مضاعفة الللوت وبرده اعمل شوية باكتيستات بنفسك تانيه يمكن توصل لاعدادات أفضل وأنا الباكتيست بتاعى على منصة انستا فوركس والبيانات التاريخيه من منصة انستا فوركس والحكايه دى مش صعبه ابقى اعمل باكتيستات بنفسك برده عشان تجرب الحجات كلها قبل متفتح ديمو او حقيقى اضغط فى الميتا تريدر على xx tools xx > xx history center xx > xx تختار العمله والفريم بدبل كليك xx > xx ثم تختار download xx وبعدين تفتح الستراتيجى تيستر وتختار الاكسبيرت المراده اختباره والتايم فريم ودوس ستارت وبعد التيست تدوس expert properties تعدل فى الاعدادات وتعمل باكتيست تانى وتعقد تعيد وتعيد لغاية متوصل لاكثر ربح مع اقل خساره ودرو داون واهم حاجه تبقى معلم صح على use date وتختار من تاريخ كذه الى كذه مثلا 2011-01-01 to 2012-01-01 كده يبقى سنه وبالتوفيق ليك
    Last edited by Shady Moustafa; 08-10-2012 at 00:17.

8. الاعضاء التاليين يشكرون Shady Moustafa علي هذه المشاركة المفيدة

9. #5 Collapse post
    SYRIAN is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    ما شاء الله
    ايمتا لحقت تكتب كل هالكلام
    معك حق بالنسبة لموضوع الستوب لوز
    لكن طريقة تعاملي معه هي عندما يقوم الاكسبيرت بفتح صفقة معاكسة اقوم بالتدخل يدويا لاغلاق الصفقة الخاسرة
    ثم اضاعف لوت الصفقة الجديدة
    واكثر انعكاس كان 3 صفقات
    ونصيحة لك اخي شادي ان لاتعتمد على نتائج الباك تيست لكي لاتضيع وقتك عالفاضي
    وجرب الاكسبيرت على الديمو
    وستجد النتائج مغايرة تماما لما اعطاك اياها الباك تيست

10. الاعضاء التاليين يشكرون SYRIAN علي هذه المشاركة المفيدة

11. #6 Collapse post
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    153 USD
    Thanks
    2
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ما شاء الله ايمتا لحقت تكتب كل هالكلام معك حق بالنسبة لموضوع الستوب لوز لكن طريقة تعاملي معه هي عندما يقوم الاكسبيرت بفتح صفقة معاكسة اقوم بالتدخل يدويا لاغلاق الصفقة الخاسرة ثم اضاعف لوت الصفقة الجديدة واكثر انعكاس كان 3 صفقات ونصيحة لك اخي شادي ان لاتعتمد على نتائج الباك تيست لكي لاتضيع وقتك عالفاضي وجرب الاكسبيرت على الديمو وستجد النتائج مغايرة تماما لما اعطاك اياها الباك تيست
    هههه لا ده انا اصلى لسه امبارح كان فى واحد باعتلى رساله خاصه فى منتدى تتانى بيسالنى على راى فى اكسبيرت فوركس هاكد فكتبتله الكلام ده فيما شفت موضوعك حبيت احط الرد اللى انا بعتله نسخته هنا للافاده بدل ما اعيد تانى من دماغى بالنسبه للباكتيست انا طريقتى انى ببحث عن الاكسبيرتات وبحمل الاكسبيرت وبعقد عليه فى الباكتيست واعمله باكتيستات كتيره لغاية ما اوصل لافضل اعدادات ليه فلو لقيتها وحشه بمسحه وبدور على اكسبيرت تانى والاكسبيرت اللى يعجبنى الباكتيست بتاعه ببدء اجربه ديمو وان عجبنى فى الديمو اشغله على الحقيقى وصدقنى الباكتيستات مهمه وبتبقى حقيقيه فهو مجرد اختبار على الماضى لكن طبعا متصدقش الباكتيستات اللى بيحطوها المواقع اللى بتبيع الاكسبيرتات دى بتبقى اكسبيرتات مزوره هدفها وانا مش بصدق اى باكتيست على النت خالص الا الباكتيست اللى بعمله بالميتا تريدر عندى بس لو انت حتجرب الاكسبيرتات ديمو ومش حتستخدم الباكتيست يبقى حتعقد شهر لكل اكسبيرت ولو غيرت اعدادات فى اكسبيرت انت جربته شهر حتحتاج شهر تانى وممكن تعقد 4 اشهر فى اختبار اكسبيرت واحد وبعدين يطلع فى الاخر فاشل فصدقنى الباكتيستات مهمه
    Last edited by Shady Moustafa; 08-10-2012 at 00:18.

12. الاعضاء التاليين يشكرون Shady Moustafa علي هذه المشاركة المفيدة

13. #7 Collapse post
    SYRIAN is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    سوف اخبرك كيف اكتشفت خداع الباك تسيت
    افتح شارت اي عملة على فريم الدقيقة
    وانظر الى شكل الشموع ستجدها شيء صغير وشيء كبير وشموع كثيرة على شكل خوطو عرضية
    ثم اعمل باك تسيت لنفس العملة على فريم الدقيقة مع تفعيل خاصية الباك تيست المرئي وستجد اختلاف كبير بشكل الشموع على الشارت العادي وشكل الشموع على شارت الباك تسيت

14. الاعضاء التاليين يشكرون SYRIAN علي هذه المشاركة المفيدة

15. #8 Collapse post
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    153 USD
    Thanks
    2
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    سوف اخبرك كيف اكتشفت خداع الباك تسيت افتح شارت اي عملة على فريم الدقيقة وانظر الى شكل الشموع ستجدها شيء صغير وشيء كبير وشموع كثيرة على شكل خوطو عرضية ثم اعمل باك تسيت لنفس العملة على فريم الدقيقة مع تفعيل خاصية الباك تيست المرئي وستجد اختلاف كبير بشكل الشموع على الشارت العادي وشكل الشموع على شارت الباك تسيت
    أنا حاليا مش حهعرف أجرب اللى بتقولى عليه لانى سايب اكسبيرت دلوقتى وبعمله باكتيست من امبارح فبكره ان شاء الله حجرب واشوف بس انت الكلام اللى بتقوله ده على انهى شركه لان احيانا اغلاقات الشموع فى الشركات بتختلف والاسعار مش بتبقى زى بعضها بالظبط وهل كنت بتجرب الباكتيست العادى اللى هو اوبن برايسز ولا اللى هو ايفيرى تيك ؟ لانه ايفيرى تيك بيبقى ادق
    Last edited by Shady Moustafa; 08-10-2012 at 00:18.

16. الاعضاء التاليين يشكرون Shady Moustafa علي هذه المشاركة المفيدة

17. #9 Collapse post
    medhat is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    236 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اعتقد من الافضل عم الاغتماد على الاكسبيرتات الا اذا حس الانسان بعدم استطاعته اداره امواله
    بنفسه لان ذالك يعطل التمرين وعمل العقل ويجعل منه عبد لها

18. الاعضاء التاليين يشكرون medhat علي هذه المشاركة المفيدة

19. #10 Collapse post
    Eng PTC is offline
    VIP Array
    Accrued Payments
    76 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    يا جماعة طيب وصلتوا لأيه ؟
    نستخدم الاكسييرت ولا لا ؟
    طبعاً لو حستخدمه راح ابدأ اجبره على حساب ديمو
    ومستحيل اسيبه يشتغل وانا مش موجود
    يعني حكون جالس واشوف بيعمل ايه

+ Reply to Thread
Page 1 of 17 1 2 3 11 ...

Subscribe to this Thread (5)