+ Reply to Thread
Page 2 of 3 1 2 3
Results 11 to 20 of 21

Thread: ما احنا كده لازم نفهم

• Thread Tools
  1. #11 Collapse post
    sirwan jamil ali is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    61 USD
    Thanks
    449
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم ورحمة الله ... اخي انا كمان نفس المشكلة يعني ردود طويلة سطرين ومرات قليلة سطر ونص ومن ضمن الموضوع يعني حتى بضيف معلومات جديدة للمواضيع اللي برد عليها حتى افيد باقي الاخوة ورغم اني الشهر الفات مالحقت احط اكثر من 100 رد المفرؤظ نستلم اكثر من 10$ كحد ادنى ...... ودفعولي 6$ فقط

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. الاعضاء التاليين يشكرون sirwan jamil ali علي هذه المشاركة المفيدة

big.pharaoh(10-13-2017)

3. #12 Collapse post
    snnaky is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    31 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5263 USD
    Thanks
    873
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    Quote Originally Posted by big.pharaoh
    كلامك تمام و زى الفل ،
    بس انا كلامى موجه للادارة مش لSmart بشخصه وهو عارف ده
    ثانيآ : هكلمك بالبلدي كده ( واحد قالك تعالى نلعب لعبه على حسابه فانت وافقت ، وبعدين اتفاجئت انه غير قواعد اللعبه. فقالك انا هغير نظام اللعبه دى خالص عشان هتتعبنى وتعالى نلعب اللعبه بنظام جديد يريحك وتريحنى ولو التزمت هتنبسط اوى

وانت وافقت على قواعد اللعبه الجديدة ونفذتها بحذافيرها. واتحملت التأخير فى وصول البونص واتحملت غلق حساب بدون سبب واتحملت بونص الريفيرال اللى قل خااالص ( وبالمناسبه مفيش بونص ريفيرال جالى لحد دلوقتي )
    يبقى على الاقل من حقك تفهم ، ليه ما اخدتش حقك فى اللعبه كامل طلاما نفذت القواعد !!

اولا اهلا بك
    ثانيا يبدوا ان حضرتك مفهمتش معنى كلامى لذا وجب التوضيح
    اخى الكريم حضرتك يمكن لاحظت انى فى بداية كلامى قلت انى من اول ظهور النظام الجديد وانا شايف العجب فى المنتدى ودى حقيقة عشان فى لحظة تلاقى ناس بتمجد فى النظام الجديد كنوع من التمنى ثم فى لحظات اخرى تجد نفس الناس فى حالة ضجر من النظام اللى هما لسة بيشكروا فية ومش بس كدة دة تلاقى الواحد فيهم داخل يرد على واحد تانى بيشتكى من النظام فهو يدخل يقولة دة نظام زى الفل هههههه بصراحة قمة السخرية
    المهم انت بتقول انك متفق معاى فى كلامى وكلامى زى الفل تمام
    بس بتقول انا كلامى للأدارة ؟؟؟؟ مش فاهم هو الأستاذ سمارت مش من الأدارة بل اسمحلى هو فى حد بيرد على حد هنا غير الأخ المحترم سمارت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما موضوع حسابة او مش حسابة وهو غير قواعد اللعبة صدقنى اخى مش حسابة ولا زى ما فى ناس بتقولك هو احنا خسرانين اية لا اللى فاكر انة دى حسنة من الشركة يبقى غلطان واللى شايف انة لما يضيع وقت مش خسران يبقى خسران
    الوقت لة تمن ووجودى فى المنتدى لة تمن ايا كان زيارات وترتيب فى Alexa واعلانات ووالخ
    صدقنى انا وحد من الناس متضرر جدا من النظام لكن مش زعلان عارف لية رغم انى مثلا عملت مواضيع تعتبر حصرية ومع هذا وصلنى 14 دولار تقريبا ولو كان فعلا النظام بيحسب كان حسب اى موضوع من الموضوعات الحصرية لوحدة ب50 دولار انما زى ما قولت مش زعلان لأنى رتبت اوراقى على كدة ولو تلاحظ انى ولا مرة اعترضت وكلمت الأخ سمارت على البونص لأنى فاهم ان الحكاية اكبر من كدة بكتير ومافيش حاجة حتتغير ومعندكش حل الا اما انك توافق او ترفض
    عشان كدة قولت بلاش الكلام فى الموضوع دة تانى انا مثلا خلاص اقلمت نفسى على كدة ومش بكتب الا بالقدر اللى يناسبنى وباقى وقتى بكتب فى منتدات تانية بتدفع بردة على الردود والمشاركات بس ضامن حقى منها وعهشان كدة مش زعلان وعايزكم متزعلوش على حاجة مش حتعرفوا تغيروها وقلت ان الأخ سمارت اللى لية الف تحية منى تعب وكفاية ان هو اللى بيستحمل الكلام مع انة هو ليس لة اى ذنب ولا هو صاحب القرار
    ارجوا تكون فهمت كلامى والأخوة الأعضاء
    شكرا لكم جميعا وتقبلوا تحياتى

4. The Following 3 Users Say Thank You to snnaky For This Useful Post:

amrelkomy(10-18-2017), big.pharaoh(10-13-2017), waelmma(10-18-2017)

5. #13 Collapse post
    big.pharaoh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    7 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    6754 USD
    Thanks
    24,420
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by snnaky

اولا اهلا بك
    ثانيا يبدوا ان حضرتك مفهمتش معنى كلامى لذا وجب التوضيح
    اخى الكريم حضرتك يمكن لاحظت انى فى بداية كلامى قلت انى من اول ظهور النظام الجديد وانا شايف العجب فى المنتدى ودى حقيقة عشان فى لحظة تلاقى ناس بتمجد فى النظام الجديد كنوع من التمنى ثم فى لحظات اخرى تجد نفس الناس فى حالة ضجر من النظام اللى هما لسة بيشكروا فية ومش بس كدة دة تلاقى الواحد فيهم داخل يرد على واحد تانى بيشتكى من النظام فهو يدخل يقولة دة نظام زى الفل هههههه بصراحة قمة السخرية
    المهم انت بتقول انك متفق معاى فى كلامى وكلامى زى الفل تمام
    بس بتقول انا كلامى للأدارة ؟؟؟؟ مش فاهم هو الأستاذ سمارت مش من الأدارة بل اسمحلى هو فى حد بيرد على حد هنا غير الأخ المحترم سمارت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما موضوع حسابة او مش حسابة وهو غير قواعد اللعبة صدقنى اخى مش حسابة ولا زى ما فى ناس بتقولك هو احنا خسرانين اية لا اللى فاكر انة دى حسنة من الشركة يبقى غلطان واللى شايف انة لما يضيع وقت مش خسران يبقى خسران
    الوقت لة تمن ووجودى فى المنتدى لة تمن ايا كان زيارات وترتيب فى Alexa واعلانات ووالخ
    صدقنى انا وحد من الناس متضرر جدا من النظام لكن مش زعلان عارف لية رغم انى مثلا عملت مواضيع تعتبر حصرية ومع هذا وصلنى 14 دولار تقريبا ولو كان فعلا النظام بيحسب كان حسب اى موضوع من الموضوعات الحصرية لوحدة ب50 دولار انما زى ما قولت مش زعلان لأنى رتبت اوراقى على كدة ولو تلاحظ انى ولا مرة اعترضت وكلمت الأخ سمارت على البونص لأنى فاهم ان الحكاية اكبر من كدة بكتير ومافيش حاجة حتتغير ومعندكش حل الا اما انك توافق او ترفض
    عشان كدة قولت بلاش الكلام فى الموضوع دة تانى انا مثلا خلاص اقلمت نفسى على كدة ومش بكتب الا بالقدر اللى يناسبنى وباقى وقتى بكتب فى منتدات تانية بتدفع بردة على الردود والمشاركات بس ضامن حقى منها وعهشان كدة مش زعلان وعايزكم متزعلوش على حاجة مش حتعرفوا تغيروها وقلت ان الأخ سمارت اللى لية الف تحية منى تعب وكفاية ان هو اللى بيستحمل الكلام مع انة هو ليس لة اى ذنب ولا هو صاحب القرار
    ارجوا تكون فهمت كلامى والأخوة الأعضاء
    شكرا لكم جميعا وتقبلوا تحياتى

مناقشة في محلها. . ولكن انا كنت اتمنى ان المنتدى يتطور ويقضي فعلا على المشاركات المخالفه . لكن بكده النظام بيقضي على المشاركين السيئين والجيدين معآ

ياترى المنتديات اللي حضرتك شغال معاها تبع انستا برضو ؟ ولا منتديات اخرى؟ وهل بتدفعلك فعلا حسب مجهودك !

واخيرا كل الشكر ل Smart وهو برضو متأكد اننا بنحبه وبنقدره وبنعتبره كأخ وهو الوحيد اللي بنلجأله في اى مشكله
    ونتمنى ان صوتنا يأثر مع الاداره والمنتدى يرجع لسابق عهده حتى لو هيفضل على النظام الجديد وده الاكيد ..لكن على الاقل كل واحد بيجتهد يلاقي ناتج لاجتهاده كما يستحق
    هـلُِ صلُِيت عٍلُِﮯ آلُِنبَي آلُِيوُم ؟

صلُِوُآ عٍلُِﮯ من بَڪﮯ شُوُقٌآ لُِرٍؤيتنآ

6. The Following 7 Users Say Thank You to big.pharaoh For This Useful Post:

ahmed.mohamed(10-20-2017), capoeira(10-18-2017), M0hsenalawady(10-20-2017), mohcine amari(10-21-2017), Mony Ezzat(10-20-2017), shr(10-22-2017), zunebha(10-20-2017)

7. #14 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    ياجماعة انا مش زعلان من اى انتقاد ده حقكم
    وزى ماقلت ان ده حقكم هو ايضا حق الشركة وهى المسؤوله عن تحديد البونص وكيفية احتسابة
    والشركة لا تغصب احد على الاشتراك فى حملة البونص

يعنى انتم مش غلطانين والشركة مش غلطانه ايضا
    الشركة وضعت نظام مناسب لها اذا كان مناسب لك فاهلا بك فى اى وقت
    واذا لم يكن مناسب لك لا نسنتطيع ان نغصبك عليه

اظن كده الامور واضحة
    Think Smart

8. The Following 4 Users Say Thank You to Smart For This Useful Post:

big.pharaoh(10-13-2017), M0hsenalawady(10-20-2017), ragab012(10-13-2017), snnaky(10-13-2017)

9. #15 Collapse post
    ahmed instaforex is offline
    مندوب انستافوركس Array
    قابلت الضيوف
    3 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    144 USD
    Thanks
    28
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by big.pharaoh
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

دلوقتي انا ردود ( محترمه وطويله ومفيده ) ، وبعمل

لايكات وتقييمات والحمدلله تمام
    لكن يجيلي بونص 75$ دا ليه يعني؟!
    مع اني حسبت الفرق بين المشاركات بتاعتي والبونص اسفل صورتي الرمزيه. بعد انتهاء الشهر . الاستحقاق اكتر من 200$
    وبعض الاخوه جالهم الرصيد ناتج الفرق بين مشاركاتهم والبونص الموجود تحت الصوره الرمزيه
    كده في حاجه غلط.
    التقصير منين !! ما اعتقدش انه مني نهائي

اظن حان الوقت اننا نفهم الدنيا ماشيه ازاي. لان حرام بعد التعب ده والانتظار ده . ونتفاجيء ببونص لا يسمن ولا يغني من جوع
    دا كده معناه ايه؟ بيطفشونا من المنتدى بطريقه غير مباشره

معذرة على حدة كلامي ولكن ارجو تقدير موقفي . لان فعلا انا في قمة الأستياء والزعل
    اخي سنتواصل مع الادارة لمعرفة الاسباب الحقيقية وراء ذلك
    ومعرفة طريقة عمل هذا الاسكريبت وشرحها لكم
    Instaforex

WWW.INSTAFOREX.COM

10. الاعضاء التاليين يشكرون ahmed instaforex علي هذه المشاركة المفيدة

big.pharaoh(10-17-2017)

11. #16 Collapse post
    zam_bozo is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    328 USD
    Thanks
    1,970
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    إخواني الأعزاء .. انا رغم اللي بيحصل وزعلان منه لكن انا بجد فرحان لأني لقيتكم صحيتم ..
    وبدأتم تثورو على الوضع الغلط اللي ماشسابش حاجة في أي حاجة .. هم دول المصريين الرجالة
    طيب نقول كلمة واحدة مع بعض زي ما كنا بنقولها زمان .. احنا عاوزين النظام القديم يرجع تاني
    مع بعض : عاوزين النظام القديم يرجع تاني.. يرجع تاني ..يرجع تاني
    عاوزين النظام القديم يرجع تاني .. يرجع تاني .. يرجع تاني ..قوي وبصوت عالي عشان الشركة في روسيا تسمعنا واحنا هنا
    عاوزين الرافعة 1 : 10000 ترجع تاني.. عاوزين الرافعة ترجع تاني 1 : 10000 ..
    عاوزين البونص يوصل أول يوم في الشهر يرجع تاني .. يرجع تاني .. يرجع تاني

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

12. الاعضاء التاليين يشكرون zam_bozo علي هذه المشاركة المفيدة

ragab012(10-17-2017)

13. #17 Collapse post
    oussama236 is offline
    عضو نشيط Array
    110
    Accrued Payments
    8 USD
    Thanks
    2
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اضن ان هذا مشكل اذا استمرت الوضعية هكذا يجب على مشرفين المنتدى يقومو بايجاد حل للوضعية اثناء هذا الشهر

14. الاعضاء التاليين يشكرون oussama236 علي هذه المشاركة المفيدة

ragab012(10-17-2017)

15. #18 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    رفنا شكوى لشركة بخصوص انخفاض البونص رغم الحصول على ليكات وتقييمات جيدة
    والشركة ردت علينا انه بيتم معرفة اذا كانت الليكات متفق عليها بين الاعضاء ام لا
    ممكن يكون عن طريق تعدد الليكات لنفس الاشخاص فى اكثر من مشاركة
    Think Smart

16. The Following 2 Users Say Thank You to Smart For This Useful Post:

big.pharaoh(10-17-2017), ka 2012(10-17-2017)

17. #19 Collapse post
    garraboy is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    198 USD
    Thanks
    1,571
    من الاخر الشركة بتنصب بشياكة زى ما بيقولو و عن نفسي عضطر انسحب من الشركة

18. #20 Collapse post
    bilalmax is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    160 USD
    Thanks
    43
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم
    اكيد في مشكل ونريد معرفة مااا يحصل

19. الاعضاء التاليين يشكرون bilalmax علي هذه المشاركة المفيدة

big.pharaoh(10-24-2017)

+ Reply to Thread
Page 2 of 3 1 2 3