+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5

Thread: سؤال الى الاعضاء المحترمين والاستاذ سمارت المحترم

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    zeze2017 is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    36 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4853 USD
    Thanks
    7,104

سؤال الى الاعضاء المحترمين والاستاذ سمارت المحترم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    بعد التحيه لحضراتكم جميعا

بعد المشكلة الغريبه الى حصلت فى حساب واتقفل من بعد طلبي لسحب الارباح اتضح ما يلى ان رساله اتبعتت من ادارة شركة انستا فوركس ان انا عندى 3 احالات لاصدقاء عندى فى المنتدى وغير متفاعلين اصلا فتم غلق حسابتهم وحسابي كمان وتم الغاء السحب طبعا انا مش فهمه ايه العلاقة وايه السبب برضه ومع ذالك انا لسه عمله حساب جديد وتم تفعيل المستوى الاول والمستوى الثانى ولكن ظهر مستوى ثالث ومش عارفه ده مطلوب منى افعله ازاى رقم ان الحساب القديم كان مستوى اول وتانى بس وكنت بسحب عادى

ملحوظة السحب ليس له علاقة بغلق الحساب (والسبب هو من وجهه نظر الشركة ان فى 3 حسابات احالات هما السبب فى غلق حسابي ) رغم انى 2 منهم معرفهمش والثالث ده شخص تانى فى بيت تانى وكمبيوتر وانترنت تانى خالص مش عارفه هل الاستاذ سمارت وجهته مشكله زى ديه مع حد من الاعضاء قبل كده او اى حد اتعرض للموقف ده ولا اول مره تشوفو حاجه زى كده

انا الى مستغربه منه انى سحبت قبل كده 150 دولار مره واحده ومحصلش اى حاجه اشمعنى دلوقتى وكمان ايه علاقة ال3 حسابات بيا ولو هما عملو مشكلة انا ايه علاقتى هما احالات فى المنتدى يعنى المنتدى هو الى يحسبهم ليه انا يتقفل حسابي وفيه بونص محوشاه وتعبانه فيه وربح 102 دولار يروحو بسبب غير مفهوم

معنى كده انى مش مخالفه قوانين ولا شروط فى التداول !!!

عموما قدر الله وما شاء فعل هبتدى من جديد وربنا ان شاء الله يعوضنى البونص والربح انا حبيت اعرف الاعضاء ان السبب مش السحب وان السبب غير منطقى بس

وطبعا متشكره جدا للأستاذ المحترم / سمارت الى بجد نصحنى وساعدنى ان افتح حساب جديد قبل نهاية الشهر علشان مجهود الشهر ميضعش منى

تقبلووو مرورى

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 2 Users Say Thank You to zeze2017 For This Useful Post:

Abo Hamdy(01-03-2018), shr(01-03-2018)

3. #2 Collapse post
    shr is offline
    خبير فوركس مصر Array
    علمونا فمدرستنا ازاي نحبها نخاف عليها طول حياتنا ونحمي
    قابلت الضيوف
    288 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    2422 USD
    Thanks
    24,693
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ربنا يعوض عليك
    صفحتنا بيضه بفته شافونا قالو لقطه#ابو اليف

4. #3 Collapse post
    MeeeMo is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    22 USD
    Thanks
    8
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم اخي الكريم بخصوص التحقق من
    المستوي الثالث في التحقق يكون عباره عن صوره تظهر بها وتكون معك هويتك وتقوم برفعها وان شاء الله
    يتم التحقق
    شكرا بالتوفيق

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

5. #4 Collapse post
    ahmed instaforex is offline
    مندوب انستافوركس Array
    قابلت الضيوف
    3 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    144 USD
    Thanks
    28
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by zeze2017
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    بعد التحيه لحضراتكم جميعا

بعد المشكلة الغريبه الى حصلت فى حساب واتقفل من بعد طلبي لسحب الارباح اتضح ما يلى ان رساله اتبعتت من ادارة شركة انستا فوركس ان انا عندى 3 احالات لاصدقاء عندى فى المنتدى وغير متفاعلين اصلا فتم غلق حسابتهم وحسابي كمان وتم الغاء السحب طبعا انا مش فهمه ايه العلاقة وايه السبب برضه ومع ذالك انا لسه عمله حساب جديد وتم تفعيل المستوى الاول والمستوى الثانى ولكن ظهر مستوى ثالث ومش عارفه ده مطلوب منى افعله ازاى رقم ان الحساب القديم كان مستوى اول وتانى بس وكنت بسحب عادى

ملحوظة السحب ليس له علاقة بغلق الحساب (والسبب هو من وجهه نظر الشركة ان فى 3 حسابات احالات هما السبب فى غلق حسابي ) رغم انى 2 منهم معرفهمش والثالث ده شخص تانى فى بيت تانى وكمبيوتر وانترنت تانى خالص مش عارفه هل الاستاذ سمارت وجهته مشكله زى ديه مع حد من الاعضاء قبل كده او اى حد اتعرض للموقف ده ولا اول مره تشوفو حاجه زى كده

انا الى مستغربه منه انى سحبت قبل كده 150 دولار مره واحده ومحصلش اى حاجه اشمعنى دلوقتى وكمان ايه علاقة ال3 حسابات بيا ولو هما عملو مشكلة انا ايه علاقتى هما احالات فى المنتدى يعنى المنتدى هو الى يحسبهم ليه انا يتقفل حسابي وفيه بونص محوشاه وتعبانه فيه وربح 102 دولار يروحو بسبب غير مفهوم

معنى كده انى مش مخالفه قوانين ولا شروط فى التداول !!!

عموما قدر الله وما شاء فعل هبتدى من جديد وربنا ان شاء الله يعوضنى البونص والربح انا حبيت اعرف الاعضاء ان السبب مش السحب وان السبب غير منطقى بس

وطبعا متشكره جدا للأستاذ المحترم / سمارت الى بجد نصحنى وساعدنى ان افتح حساب جديد قبل نهاية الشهر علشان مجهود الشهر ميضعش منى

تقبلووو مرورى
    اخي العزيز
    من الممكن ان يكون السبب هو ان احد الاشخاص الذي قمت بإحالتهم خالف قواعد البونص وتسبب لك في مشكلة
    علي العموم كل التوفيق لك
    Instaforex

WWW.INSTAFOREX.COM

6. #5 Collapse post
    Najmi is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1052 USD
    Thanks
    12,692
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    مرحبا أخي الكريم
    السبب غير مقنع إلى حد الآن لأنط غير مسؤول على تصرفات وسلوكات شخص آخر حتى ولو دخل بسبب إحالتك .. عموما قدر الله وماشاء فعل وإنشاء الله ترجع كل الأرباح
    تقبل مروري
    عليك أن تصدق أن أحلامك قابلة للتحقق .. عندما تؤمن بذلك يبحث عقلك عن وسائل يجعلها تتحقق .. فلا تجعل التردد يهزمك

+ Reply to Thread