Closed Thread
Page 5 of 68 ... 3 4 5 6 7 15 55 ...
Results 41 to 50 of 671

Thread: ازاى تبقى صاحب شركة فوركس؟؟

• Thread Tools
  1. #41 Collapse post
    mohamed eldamnhorey is offline
    فنــــان فوركس مصــــر Array
    Accrued Payments
    918 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by ahmed
    اعتقد ان دة مش مكلف ابدا
    وعلشان كدة فى شركات كتير بتنصب وخصوصا الجديدة
    اللى بتبقى قاتحه اصلا علشان تنصب وكلها شكليات بس بالنسبالها
    فعلاً مثل الشركات الموجوده بجزر العزراء

وقبرص

هذه الدول لايوجد بها رقابه قويه

شغل مشى حالك - تحت بير السلم

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #42 Collapse post
    kingman is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1599 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mohamed eldamnhorey
    فعلاً مثل الشركات الموجوده بجزر العزراء

وقبرص

هذه الدول لايوجد بها رقابه قويه

شغل مشى حالك - تحت بير السلم

المشكلة ان معظم الشركات التى تظره حاليا سوف تجدها مسجلة فى حدى هذه الدول او الجزر التى يسهل معها تملص الشركة من مسئوليتها والأختفاء فى اى وقت تشاء وان تظهر مرة اخرى باسم جديد وكثيرال ماسمعنا عن هذا ان شركة اختفت وظهرت باسم وشكل جديد لتمارس الاعيبها بعد ان اصبحت لاتلقى رواج من المتاجرين لعلمهم حقيقتها

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #43 Collapse post
    xxmarouanexx is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    21 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mohamed eldamnhorey
    بس اهم حاجه ياريس اوعى تفتح شركة تحت بير السلم

عايزينك تفتح شركة رسميه

وشغل حقيقى 100%

الله يوفقك
    السلام عليكم اخي كما قال الاخ لازمك اولا شركة رسمية بسجل

تجاري

اخي و هدا سيتطلب منك الكتير من المال و شكرا

4. #44 Collapse post
    ana1990
    Guest
    اخي اعتقد ان ده امر يفوق الشخص بمعنى الناس هنا بتقول لو معايا مليون دولار مش هشتغل اعتقد ان دول مجموعة مستثمرين بمبالغ تفوق ال10 ملايين دولار بكثير و تامينات للشركه و التامينات مش بتدفع لحد لا دي زي المارجن بتتساب احتياطي في بنك او عدة بنوك علشان لو حصل حاجه يتسحب منها السؤال الصحيح هنا مين ابن اللعيبه اللي يقدر يسرق شركه من دول :d

Claim this post to be qualified

5. #45 Collapse post
    theozo is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    90 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    طب يا شباب لو راس المال كبير جدا كدة و بيوصل لاكثر من مليون دولاار طب ما انا عندي اقتراح و هو ان احنا نعمل شركة وساطة تكون شركة مساهمة يعني يكون ليها اسهم و احنا كلنا نشتري الاسهم دي يعني لو 100فرد يشتري ب5000 $ اسهم يبقي جمعنا نص مليون و ده مبلغ مش قليل و سعتها نقدر نفتح شركة عربية . و اكيد ده هيحصل في يوم من الايام زي ما انا توقعت برده من فترة ان هيفتح منتدي عربي لانستا
    ايها الفوركس انت تملك المال و انا املك العلم الذي يروضك . اذن انا اغنى منك
    ..
    the ozo

6. #46 Collapse post
    Mohamed90 is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    607 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by ahmed
    اعتقد ان دة مش مكلف ابدا
    وعلشان كدة فى شركات كتير بتنصب وخصوصا الجديدة
    اللى بتبقى قاتحه اصلا علشان تنصب وكلها شكليات بس بالنسبالها
    السلام عليكم طبعا اهي كثير من السكرات ليست عليها رقابة و تنصب على الناس لا اكثر
    و لها حسابات وهمية و لا اماول فيها و يجب الحذر من مثل هذه الشركات الخطيرة

السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

الشجاعة ليست غياب اليأس، وإنما القدرة على المضي قدماً رغم اليأس
    من يموت يائساً عاش حياته بأكملها دون جدوى

7. #47 Collapse post
    sabry is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    70 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    يااخى فكر الاول فى انك تكسب من الفوركس ثم فكر فى الشركة لكن حتى لو معاك الامكانيات لفتح شركة كابروكر مونى اى مكسبك من خسارة العميل فهل انت مستعد للنصب على العملاء لكى تكسب وحتى لو رضيت بهذا هل انت مستعد لتلقى دعوات عليك لرب العالمين من العملاء لنصبك عليهم

8. #48 Collapse post
    ahmed saleh is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    311 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    هههههههههههههههههههههة السوال دة جميل جدا ولله وانا اشكرك على طموحك دة
    ولكنى اعتقد انها ليست مسالة سهلة وليست فى راس المال فقط ولكن يجب عليك ان يكون لديك المقدرة على نفتح شركة فوركس ان يكون لديك المهارات والمعلومات
    التى تقدر من خلالها ان تدير بيها الشركة انا شايف ان الموضوع دة كبير جدا وفى حاجات كتيرة صعبة
    I love forex ahmed saleh

9. #49 Collapse post
    sho is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    145 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    للعلم فقط ... تحتاج الى مبلغ من المال كبير جدا واجراءات كثير لانشاء شركة ذات مصداقية عالية وثقة لدى المتداول اذا كنت ترغب فعلا فى انشائها يمكنك البحث عن متطلباتها

10. #50 Collapse post
    ahmednabil240 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    594 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اعتقد انه صعب جدا ان اكون صاحب شركة فوركس لانها تحتاج الى رأس مال كبير جدا وخبره عاليه ومصداقية فى التعامل وعروض كبيره مميزه عن الشركات الاخرى لكى يتعامل معك اصحاب الخبره فى الفوركس وتحتاج ايضا الى مجموعه من المشرفين الذى لديهم خبره عالية فى عالم الفوركس لكى يتم التعامل مع الاعضاء بشكل رائع ومميز وهذا من وجهة نظرى

Closed Thread
Page 5 of 68 ... 3 4 5 6 7 15 55 ...

Subscribe to this Thread (2)

Tags for this Thread