+ Reply to Thread
Results 1 to 2 of 2

Thread: هل يوجد طريقه للسحب على البنوك فى مصر

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    DR-olf is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    777 USD
    Thanks
    4,453
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

important هل يوجد طريقه للسحب على البنوك فى مصر

السلام عليكم

هل هناك حدود للسحب على البنوك المصرية من شركات الفوركساتكلم هنا من ناحية الحكومة المصرية وليس من ناحية شركات الفوركسفهل هناك مسائلة او مشاكل قانونية ادا جائت حولات بمبالغ كبيرة من شركات الفوركس
    انا جربت السحب مرتين على البنوك عندنا مرة بس من فترة طويلة على بنك مصر و لم يحدث اى شىء او مشاكل

مرة تانية على بنك `qnb و رغم انه كان مبلغ صغير لم يتعدى الف دولار لكن تم الاتصال بيا اكتر من مرة و سبب التحويل و لازم ارسل ليهم سبب التحويل بس عامة اعرف ان التعامل مع بنك فيصل الاسلامى افضل فى الستقبال و اسهل
    انت بقا قول تجربتك عن طريقه السحب وليست الايداع

مع الشكر

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. الاعضاء التاليين يشكرون DR-olf علي هذه المشاركة المفيدة

M0hsenalawady(02-20-2018)

3. #2 Collapse post
    hazem123 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    42 USD
    Thanks
    22
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    الحقيقه انا مجربتش اننا اسحب حتي الان لكن انا اعتقد ان البنك المركزي شال القيود من الكلام دا السنه الي فاتت تقريبا ومعملش حد وساب الدنيا عايمه لما عوم الجنيه
    لكن انا عندي لحضرتك بما انك مصري يعني سؤال انت بقالك اد ايه في الفوركس

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. الاعضاء التاليين يشكرون hazem123 علي هذه المشاركة المفيدة

DR-olf(02-20-2018)

+ Reply to Thread

Tags for this Thread