+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8

Thread: السحب من ال بونص

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    saed22 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    6 USD
    Thanks
    5
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

السحب من ال بونص

سؤال بخصوص السحب من البونص هل يمكننى سحب البونص والارباح ام الارباح فقط وهل يوجد حد للسحب من البونص وهل يشترط الايداع

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 2 Users Say Thank You to saed22 For This Useful Post:

Gehad Anwar(04-04-2018), muhammdmr(04-04-2018)

3. #2 Collapse post
    insra is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    130 USD
    Thanks
    4,816
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    لا يشترط الإيداع لكى تسحب من أرباح البونص وتقريبا لا يوجد حد أدنى أو أقصى للسحب
    وهذه من مميزات الشركه

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. #3 Collapse post
    dhief is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    لا يمكنك السحب من البونص بل يمكنك ان تسحب من الارباح التي حققتها من استعمال البونص ولك بشرط ان تكون قمت بايداع مبلغا ماليا فالشركة تمكنك من التداول باستعمال البونص الى حين الوصول الي مستوى ارباح مساو ل 10 بالمائة وفي هذه الحالة يتم ايقاف نشاط حسابك الى حين القيام بايداع اموال وتتم آليا حذف البونص الذي اسند اليك عند فتح حساب لول مرة

5. #4 Collapse post
    muhammdmr is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    442 USD
    Thanks
    4,918
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by dhief
    لا يمكنك السحب من البونص بل يمكنك ان تسحب من الارباح التي حققتها من استعمال البونص ولك بشرط ان تكون قمت بايداع مبلغا ماليا فالشركة تمكنك من التداول باستعمال البونص الى حين الوصول الي مستوى ارباح مساو ل 10 بالمائة وفي هذه الحالة يتم ايقاف نشاط حسابك الى حين القيام بايداع اموال وتتم آليا حذف البونص الذي اسند اليك عند فتح حساب لول مرة
    معناه اي الكلام ده اول مره مره اشوف الكلام ده معقول يكون حقيقي

6. الاعضاء التاليين يشكرون muhammdmr علي هذه المشاركة المفيدة

Gehad Anwar(04-04-2018)

7. #5 Collapse post
    Gehad Anwar is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    228 USD
    Thanks
    1,970
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    البونص مش ممكن انه يتسححب ابدا والارباح هي اللي متاح انك تسححبها باي حدد موضوع انك تعمل ايداع ده مش هقدر افيدك فيه لان انا عملت ايداع في حسابي القديم فعلا
    ومش ايداع واحد لا كتير
    بس مجمل الايداعات انا سحبت اكتر منها واكتر من البونص نفسه سابقا يعني ... فاعتقد انه مش شرط انه تعمل ايداع
    الا لتسريع عمليات السحب مستقبلا مثلا فمكن تعمل ايداع 10 دولار مثلا من البنك اللي انت هتبقا عاوز تسحب عليه

8. الاعضاء التاليين يشكرون Gehad Anwar علي هذه المشاركة المفيدة

muhammdmr(04-04-2018)

9. #6 Collapse post
    muhammdmr is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    442 USD
    Thanks
    4,918
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Gehad Anwar
    البونص مش ممكن انه يتسححب ابدا والارباح هي اللي متاح انك تسححبها باي حدد موضوع انك تعمل ايداع ده مش هقدر افيدك فيه لان انا عملت ايداع في حسابي القديم فعلا
    ومش ايداع واحد لا كتير
    بس مجمل الايداعات انا سحبت اكتر منها واكتر من البونص نفسه سابقا يعني ... فاعتقد انه مش شرط انه تعمل ايداع
    الا لتسريع عمليات السحب مستقبلا مثلا فمكن تعمل ايداع 10 دولار مثلا من البنك اللي انت هتبقا عاوز تسحب عليه
    شكرا اختي القديره
    الحقيقه انا استفدت كتير من تفاعلك بالمناسبه انا فعلت حسابي بالمستوي الاول والحمد لله تم قبول المستوي الثاني والحساب اصبح مفعل لكن ما هوا المستوي الثالث هل يشترط فعلا الايداع

10. #7 Collapse post
    Smart is online now
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by dhief
    حضرتك جبت الكلام ده منين ؟ انت اكيد تقصد البونصات المقدمة من الشركة بدون ايداع وليس بونص المنتديات
    Think Smart

11. The Following 2 Users Say Thank You to Smart For This Useful Post:

LeaderGladiateur(04-04-2018), muhammdmr(04-05-2018)

12. #8 Collapse post
    ahmed instaforex is offline
    مندوب انستافوركس Array
    قابلت الضيوف
    3 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    144 USD
    Thanks
    28
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by saed22
    سؤال بخصوص السحب من البونص هل يمكننى سحب البونص والارباح ام الارباح فقط وهل يوجد حد للسحب من البونص وهل يشترط الايداع
    اخي الفاضل
    يجوز لك ان تسحب الربح المحقق من البونص فقط بدون قيود
    ولا يمكنك سحب البونص نفسه
    وهذا يعني انك اذا تحصلت علي ربح من تجارتك بالبونص بالتالي يمكنك سحب المبلغ الزائد عن قيمة البونص بدون قيود وترك مبلغ البونص كما هو بالحساب
    Instaforex

WWW.INSTAFOREX.COM

+ Reply to Thread