اولا الغرض من البوست ده اني اعرف كل الاعضاء الي بيتعاملوا مع العضو دة اني اتسرقت وهوة الي سرقني

https://forex-arabic.com/member.php?...man-Abdellatif

في شهر 7 الي فات اتسرق حساب الفيس بوك بتاعي اسمه mirinda rekort
ودة مباشرة بعد ما بطلت اتبادل لايكات مع ايمن عبد اللطيف في الجروب الي كان عامله وبيبتز الجميع فيه

-حسابي ده عليه جروبي وصفحتي الي بشتغل عليهم اون لاين وبكبر فيهم بقالي اكتر من 4 سنين
بجانب ان عليه جميع الوثائق الي تخصني من بطاقة وباسبور ومستندات كتير من هذا القبيل
بجانب ملف كامل عن بيانات خاصة بمحفظة myetherwallet والي سرقهم كلهم طبعا وحولهم لنفسه ( الشحات )
وكل دة كنت رافعاه في شات على حسابي اللي سرقه لسهولة الوصول ليه لاني دايما كنت بحتاجه في التفعيلات او الدخول لمنصات العملات المشفرة

-عملت محضر في مباحث الانترنت عن سرقة حسابي الشخصي ومكنش فيه دليل على الي سرقني وبعدين قام سارق ايميلي الشخصي
عشان يعرف يدخل على منصة بينانس ويسرق الي فيها والي كشفتلنا الip بتاعه الحقيقي بعد ماسترديت الايميل
وعرفنا ان هوة اللي سرق من المباحث وعرفنا عناوينه وبياناته من خلالهم عن طريق الip بتاع جهازه

-بس طبعا للاسف الايميل كنت استرديته والمحضر مش معمول بيه ومفيش علاقه بين الايميل وحساب الفيسبوك
بس ده طبعا ميمنعش اننا عملنا محضر بواقعة سرقة الايميل وال ip الي اكتشفناه وارفقناها مع محضر الحساب الشخصي
وبنحاول حاليا نربط المحضرين ببعض يعني شوية وقت وهتتجاب هتتجاب

المحامي قالنا نعرض عليه صلح ويرجع الي سرقه عشان نخلص وعشان مبنحبش نؤذي حد قام قل ادبه علينا في التليفون وقفل

الجديد ايه بقا
انه راجع دلوقتي بيسجل على منصة hitbtc بايميلي وبيجيلي لينك تفعيل التسجيل وكود التفعيل ده الكلام ده امبارح
بغرض انه يقرفني بس مش اكتر مش عارف يا عيني الي مستخبيله بس وماله نعرفه
لا وكمان بقا عشان يسحب شوية توكنات ملهومش لازمة (الحافي) من منصة ليكويد رايح يفعل المنصة بالاوراق بتاعتي الي معاه وبيجيلي اشعارات بالكلام ده عالميل

طبعا انا بقولك يا حرامي متتقلش حسابك معايا اكتر من كدة واعرف اني صحيالك كويس وعارفة غرضك ايه
ومش هتعرف تكمل الكلام الفارغ الي قاعد تعمله في حياتك الفاضية الي موراكش فيها حاجة غير تلقيح جتتك على الناس والسرقة العلني كمان
عيب عليك يا راجل يا عجوز
وبحذر الجميع من التعامل معاه لانه مسرقنيش لوحدي لا دة سرق قبل مني ناس كتير اوي