Closed Thread
Page 1 of 2 1 2
Results 1 to 10 of 19

Thread: مهزلة الاخ naif111 كبير الغشاشين فى المنتدى

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    neobuxkiro is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    3,920
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

instant مهزلة الاخ naif111 كبير الغشاشين فى المنتدى

الاخ المحترم كبير الغشاشين فى المنتدى
    مدعى الفضيلة وهو من اكبر الغشاشين فى المنتدى

الاستاذ الفاضل بيعمل ليكات لنفسه للحصول على البونص

نرجو من السادة المشرفين المحترمين ايقافه وحذف جميع مشاركاته

وهناك الكثير والكثير من التحايل من الاخ نايف والذى يدعى الفضيلة وهو لا يعمل بها
    ويحصل على بونص بغير حق

واذا تفحص المشرفين ملفه فى شهر 7 ووشهر 6 والشهور السابقة سوف يجد الكثير والكثير من التحايل والغش الواضح

وباذن الله الفترة القادمة سوف تكون فقط لنقل جميع الغشاشين الى الادارة

Name:  2.png
Views: 122
Size:  45.4 KB

Name:  1.png
Views: 113
Size:  50.0 KBName:  3.png
Views: 109
Size:  25.2 KB

Name:  4.png
Views: 109
Size:  25.7 KBName:  7.png
Views: 127
Size:  50.7 KB
    Last edited by neobuxkiro; 08-28-2020 at 01:50.

2. الاعضاء التاليين يشكرون neobuxkiro علي هذه المشاركة المفيدة

naif111(08-28-2020)

3. #2 Collapse post
    skylol is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    29 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5672 USD
    Thanks
    36,803
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    حضرتك مكتوب تحت عضويتك عضو جديد ومسوي 3826 شكرا وعامل 7 مشاركات

واضح ان الحساب الغرض منو انك تعمل لايكات بس

وانا بطالب الادارة انها تفحص الاي بي الي شغال منو ونشوف كام حساب عندك في المنتدى

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. الاعضاء التاليين يشكرون skylol علي هذه المشاركة المفيدة

Reem Tarek(08-28-2020)

5. #3 Collapse post
    RAHIME DZ is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    967 USD
    Thanks
    4,523
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    أن كنت أحد الأشخاص التي حضرت فاعلم انك على خطأ و غلط كبير
    انت عضويتك مثلا فيها أكثر من 3000شكر نعم و ايضا مشارك بأقل من 7 مشاركات يعني أن نحسبها نجد أن مشاركتين وضعتها في الدعم تخص الأخ نايف
    يعني اخي بالله عليك هل تدافع عن الغش و انت تعمل به
    لدا اقولك ادا كان و يوجد تحايل من طرف الأخ نايف فالأفضل ابعث للإدارة أدلة مقنعة للنظر فيها احسن من انك تحسس الأعضاء أن هناك انتقام لما جرى بحساب مشكوك فيه يعني الغلط مازال و التحايل على الربح لا مفر منه بشتى السبل

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

6. الاعضاء التاليين يشكرون RAHIME DZ علي هذه المشاركة المفيدة

Reem Tarek(08-28-2020)

7. #4 Collapse post
    neobuxkiro is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    3,920
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by skylol
    حضرتك مكتوب تحت عضويتك عضو جديد ومسوي 3826 شكرا وعامل 7 مشاركات

واضح ان الحساب الغرض منو انك تعمل لايكات بس

وانا بطالب الادارة انها تفحص الاي بي الي شغال منو ونشوف كام حساب عندك في المنتدى
    حضرتك طبعا انسان محترم ومش بتغش ومكنتش فى جروب ايمن القديم وواخد 36037 لايك وعامل زيهم حوالى36806 لايك يعنى تبادل واضح وصريح لليكات

انا بصراحه عمرى ما اتكلمت على حد

وياما اخدنا بونص زى الزفت بس وياما كسبنا من المنتدى
    انا شخصيا بقول ارزاق لكل واحد

بص يا غالى انا عارف كل واحد هنا شغال ازاى وبيتلاعب ازاى على الادارة والمشرفين

وانا بقول من زمان مكنش سبب فى عمل اى مشاكل فى المنتدى

حتى لو اتوقفنا مرة او حاجه عادى بنكمل عادى والكل يشتغل وياكل عيش

انا عارف الناس هنا كلها من الصغير والكبير

فيه طلبه بتدرس وبتحاول تعمل اى حاجه تصرف منها

فيها مطلقات فى الجروب ومعندهمش مصدر دخل محترم

فيه ناس كتير فى ظروف الحياة الصعبه وبتحاول تزود دخلها لانهم بيلاقوا فرصه لزيادة الدخل

انتوا عايزنها حرب ومشاكل براحتكم بس اشتغلوا بقى صح ومحدش يزعل وكل واحد يخاف على حسابه ومحدش يعمل لنفسه ليكات او يفكر يتحايل وفى اخر الشهر هتلاقوا سنتات

انا عمرى ما اشتكيت على حد وبشوف اللى بيجيله بونص كويس وبقلده فى هدوء وذكاء مش اروح اشتكى عليه واعمل قلق على الفاضى

انت لما تشتكى علي اى حد هيسكت

من يشعل نارا فعليه ان يطفئها

وبعدين بتدافعوا على الاخ نايف وهو عامل لنفسه فى مشاركات كتير 24 لايك

انا بقولكم متقلقوش خالص كل واحد بيعمل اى تلاعب او غش او تحايل على المنتدى او الشركة سوف يتم التبليغ عليه وانتوا عايزين كده

8. #5 Collapse post
    neobuxkiro is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    3,920
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by RAHIME DZ
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    أن كنت أحد الأشخاص التي حضرت فاعلم انك على خطأ و غلط كبير
    انت عضويتك مثلا فيها أكثر من 3000شكر نعم و ايضا مشارك بأقل من 7 مشاركات يعني أن نحسبها نجد أن مشاركتين وضعتها في الدعم تخص الأخ نايف
    يعني اخي بالله عليك هل تدافع عن الغش و انت تعمل به
    لدا اقولك ادا كان و يوجد تحايل من طرف الأخ نايف فالأفضل ابعث للإدارة أدلة مقنعة للنظر فيها احسن من انك تحسس الأعضاء أن هناك انتقام لما جرى بحساب مشكوك فيه يعني الغلط مازال و التحايل على الربح لا مفر منه بشتى السبل

الاخ الفاضل المحترم من الجزائر بلد الاخ نايف

يعنى قريبه او صاحبه وبتدافع عنه

وممكن كمان يكون نايف عامل حسابين شغال بيهم

وحضرتك عضويتك من شهر 1-2020

يعنى حضرتك موقوف وعامل عضوية جديدة

ولسه لما نشوف مشاركاتك الرائعه والمبدعه ونبعتها للادارة مع الليكات والتلاعب فيها

كل غشاش ومحتال له يوم لا تقلق

المفترض بدلا من اننا نحارب بعض الكل يشتغل وويحاول يكسب

مش كفاية السوق والقرف بتاعه ومشاكل الحياه اللى كلنا عايشنها

وتلاقى الشركة لو عملت ربح كبير توقف حسابك

نقعد كمان نقرف فى بعض

صدقنى عادى جدا جدا

9. #6 Collapse post
    RAHIME DZ is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    967 USD
    Thanks
    4,523
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    Quote Originally Posted by neobuxkiro

الاخ الفاضل المحترم من الجزائر بلد الاخ نايف

يعنى قريبه او صاحبه وبتدافع عنه

وممكن كمان يكون نايف عامل حسابين شغال بيهم

وحضرتك عضويتك من شهر 1-2020

يعنى حضرتك موقوف وعامل عضوية جديدة

ولسه لما نشوف مشاركاتك الرائعه والمبدعه ونبعتها للادارة مع الليكات والتلاعب فيها

كل غشاش ومحتال له يوم لا تقلق

المفترض بدلا من اننا نحارب بعض الكل يشتغل وويحاول يكسب

مش كفاية السوق والقرف بتاعه ومشاكل الحياه اللى كلنا عايشنها

وتلاقى الشركة لو عملت ربح كبير توقف حسابك

نقعد كمان نقرف فى بعض

صدقنى عادى جدا جدا

اخي الكريم أولا انا فعلا من الجزائر و لا أعرف الأخ نايف و كلمة الحق أقولها حتى و لو كان من أي بلد آخر أن كنت مظلوم كنت تكلمت و أن كنت ظالم كنت نصحتك
    ثانيا أقسم بالله انك لن تحكم علي خطأ و لا نسخ و لا تبادل و لا تحايل من نوع آخر لانني آب لستة اطفال حاب ادخل مال حلال فقط أن كنت تعلم أن مال حرام مرفوع البركة و ممكن يتادى أحد من أولادك أعلم أنك سبب في دلك
    ثالثا اخي الكريم كلنا هدف واحد و لدخلنا له في منتدى غرضه الانتفاع و الرزق و الفائدة و لكن ليس باخد حق شخص آخر عمل و تعب انا لا أتكلم عن نفسي لانني لم اعمل جيدا الشهر لفات و لكنني أدخل كثيرا للقسم و اعلم من يتعب و يبدل مجهود انا يا أخي الكريم ادا عملت موضوع واحد في مراجع أبقى معه 4 ساعات و الله اتعب معه كثيرا حتى تعطي موضوع يبقالك العمر كله و مفيد
    رابعا أما عضويتك القديمة فلن تحضر و ليكن في علمك أنني انا من غيرتها و خسرتها لسبب تافه جدا أنني كنت أجهل أنه بإمكاني تغيير حساب في انستافوركس فقط لأن بياناتي تغيرت و عنواني و لم أستطيع إثبات مستوى الثالث لأنه الوثائقي تغيرت و لم أكن أعلم أنه بإمكان عمل حساب آخر و اربط فقط لانني كنت أجهل القواعد و لأن عضويتي من 2012و كنت من أوائل لفي المنتدى و كان فيها بونص و عادي و اقولك حاجة اخرى أنني من يوم لفتحت هده العضوية و انا اعمل عادي و لا ابرر لك أكثر
    أما نصيحتي لك اعمل و أخلص عملك لان كلنا همنا الربح ليس باخد حق آخر يستحقه
    و السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

توقع العقبات لكن لا تسمح لها بمنعك من التقدم, لأن خلف كل عزيمة هناك دافع و بقوة الدافع تقوى العزيمة.

ورشة استراتيجية الترند المكسور

10. #7 Collapse post
    neobuxkiro is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    3,920
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by RAHIME DZ

اخي الكريم أولا انا فعلا من الجزائر و لا أعرف الأخ نايف و كلمة الحق أقولها حتى و لو كان من أي بلد آخر أن كنت مظلوم كنت تكلمت و أن كنت ظالم كنت نصحتك
    ثانيا أقسم بالله انك لن تحكم علي خطأ و لا نسخ و لا تبادل و لا تحايل من نوع آخر لانني آب لستة اطفال حاب ادخل مال حلال فقط أن كنت تعلم أن مال حرام مرفوع البركة و ممكن يتادى أحد من أولادك أعلم أنك سبب في دلك
    ثالثا اخي الكريم كلنا هدف واحد و لدخلنا له في منتدى غرضه الانتفاع و الرزق و الفائدة و لكن ليس باخد حق شخص آخر عمل و تعب انا لا أتكلم عن نفسي لانني لم اعمل جيدا الشهر لفات و لكنني أدخل كثيرا للقسم و اعلم من يتعب و يبدل مجهود انا يا أخي الكريم ادا عملت موضوع واحد في مراجع أبقى معه 4 ساعات و الله اتعب معه كثيرا حتى تعطي موضوع يبقالك العمر كله و مفيد
    رابعا أما عضويتك القديمة فلن تحضر و ليكن في علمك أنني انا من غيرتها و خسرتها لسبب تافه جدا أنني كنت أجهل أنه بإمكاني تغيير حساب في انستافوركس فقط لأن بياناتي تغيرت و عنواني و لم أستطيع إثبات مستوى الثالث لأنه الوثائقي تغيرت و لم أكن أعلم أنه بإمكان عمل حساب آخر و اربط فقط لانني كنت أجهل القواعد و لأن عضويتي من 2012و كنت من أوائل لفي المنتدى و كان فيها بونص و عادي و اقولك حاجة اخرى أنني من يوم لفتحت هده العضوية و انا اعمل عادي و لا ابرر لك أكثر
    أما نصيحتي لك اعمل و أخلص عملك لان كلنا همنا الربح ليس باخد حق آخر يستحقه
    و السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

با اخى الفاضل

انا لا اتكلم عليك ولا احب اتكلم على غيرك

وربنا يزيد الجميع باى بونص

لازم نفكر بايجابية مش بهدم وتحطيم

واقعد اشتكى ناس على الفاضى واحاربهم

والله العظيم ناس كتير بيجلها بونص فووق 700 دولار كل شهر وبيتحصلوا على المراكز الاولى اعرف طريقة شغلهم بالكامل وعمرى ما اشتكيت وبقوول ده رزقه

والذكاء انى اعمل زيه مش احاربهم واشتكى عليه وهو مش هيسكت هيشتكى عليا ويقرف الكل ونقعد نراقب بعد زى المخبرين ونبلغ على بعض دة اسم شغل عيال

وفى الاخر تلاقى بونص زى الزفت على الكل

ونخلى الادارة تقرفنا والبونص هيتاثر بيه الكل

والكل خسران فى النهاية

11. #8 Collapse post
    RAHIME DZ is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    967 USD
    Thanks
    4,523
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    Quote Originally Posted by neobuxkiro

با اخى الفاضل

انا لا اتكلم عليك ولا احب اتكلم على غيرك

وربنا يزيد الجميع باى بونص

لازم نفكر بايجابية مش بهدم وتحطيم

واقعد اشتكى ناس على الفاضى واحاربهم

والله العظيم ناس كتير بيجلها بونص فووق 700 دولار كل شهر وبيتحصلوا على المراكز الاولى اعرف طريقة شغلهم بالكامل وعمرى ما اشتكيت وبقوول ده رزقه

والذكاء انى اعمل زيه مش احاربهم واشتكى عليه وهو مش هيسكت هيشتكى عليا ويقرف الكل ونقعد نراقب بعد زى المخبرين ونبلغ على بعض دة اسم شغل عيال

وفى الاخر تلاقى بونص زى الزفت على الكل

ونخلى الادارة تقرفنا والبونص هيتاثر بيه الكل

والكل خسران فى النهاية

أن شاء الله يا أخي الكريم تتحسن الوضع في المنتدى و تدخل بعضوية جديدة و أتكل على الله فقط من يكتب لك رزقك اخي والله كل واحد و له هموم و مشاكل و لكن هنا أخوة في الله و أحب أن نطور من أنفسنا نعمل جيدا نخلي بصمة جيدة انا مرآة كان يصلي بونص قليل و مرات كسبت أرباح في مسابقات و مرات لا و الحمد لله هنا يجب أن تعلم أن المنتدى في حالة تحسن و أن شاء الله تتحل مشكلة بونص الأسبوعي و نصير كزمان و لا تقول انا هنا لقطع الأرزاق لا يوجد من يحب دلك و لكن الأخطاء الكثيرة التي تأثر على النتيجة غير ممكن يسكت عليها و الإدارة هي لتقرر لا أحد تاني
    انا اقولك انك شخص أحبك الله لأنه بصراحة أنقذت من شبهة مال الحرام احسن يا أخي من أموال قارون و ربي يبارك في رزقك الآتي انت أخطأت و نصيحتي ليك من أخ لا خ أعلم أن ظروف قاسية و لكن لن نقسو أكثر و الله أن كنت تعمل عن حسن نية تواجه العالم كله و قلبك مرتاح و لكن فكر في كلامي و أن شاء الله تتحسن الظروف في المنتدى و تفيده بمواضع جيدة أن شاء الله و نكونو ايد واحدة فقط لتحسين المستوى و ننال الأرباح كلنا و نفرح بها
    لذا فكلنا في الهوى سوى كلنا بمشاكلنا و لكن نكونو فقط بما يرضي ربنا
    أتمنى لك التوفيق و النجاح اخي الكريم و بداية موفقة لك

توقع العقبات لكن لا تسمح لها بمنعك من التقدم, لأن خلف كل عزيمة هناك دافع و بقوة الدافع تقوى العزيمة.

ورشة استراتيجية الترند المكسور

12. #9 Collapse post
    naif111 is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    1111 USD
    Thanks
    6,695
    SubscribeSubscribe
    subscribed 5
    احلم احلامك الورديه بأن يتم حظري و يمكنك ان تحلم ايضا باني ساتوقف عن التبليغ كل محاولاتك انت والحثاله اللي مثلك تجدي مع غيري ولاكنها لن تجدي معي وايا كانت العضوية التي تستخدمها بدل من هذه التي تختبئ حلفها ستطولها تبليغاتي ما دامت مخالف اما :1f60c:

13. #10 Collapse post
    neobuxkiro is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    3,920
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

الاخت المحترمة ريم طارق
    reem tarek

بتدعى انها شغاله صح

الاخت الفاضلة كانت مشتركة فى جروب سابق

وهو جروب لتبادل الليكات وتحصلت على 13404 لايك

وعملت للتبادل 10014 لايك للاخرين

الاخت الفاضلة تدعى انها شغاله صح

كل مشاركاتها فى باب المراجعه نسخ فى نسخ

من مواقع

مخالفه الشروط بالا يكون النص اصليا

وتتحصل على بونص بالتحايل والغش وتتدعى انها ملاك ومظلومة

Name:  1.png
Views: 90
Size:  86.0 KB

Name:  2.png
Views: 82
Size:  122.7 KB

نسخ واضح ومن الغباء انها تعمل دعاية لشركة منافسة فى مجال الفوركس وهذا مخالف جدا جدا جدا لشروط الشركة

Name:  3.png
Views: 92
Size:  82.1 KB

السادة المشرفين ومديرى المنتدى

انتم طلبتم ان نبلغ عن اى تحايل او غش وهذا نسخ واضح جدا للجميع وبتاخذ الاستاذة المحترمة بوونص بالتحايل وبالغش وبالنسخ المباشر وتخالف تعليمات الشركة بالدعاية لشركة اخرى منافسه

ارجو الايقاف والحرمان من البونص والغاء كل مشاركاتها

وياريت الكل يتحاسب زى بعض

احنا عارفين انكم لا تنحازوا لاى طرف وعايزين تتطهروا المنتدى

[/size][/color][/center][/b]

Closed Thread
Page 1 of 2 1 2