+ Reply to Thread
Page 4 of 6 ... 2 3 4 5 6
Results 31 to 40 of 54

Thread: 5 أسماء الفائزين في مسابقة "أفضل محتوى" الجولة

• Thread Tools
  1. #31 Collapse post
    Reem Tarek is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    2520 USD
    Thanks
    10,041
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    بالنسبة للتلت مشاركات الى انت ذكرتهم ليا دول شهادة ليا مش عليا يا ذكى ... الكلام واضح جداً انه كلام مصرى عامى باسلوبى بس انت عايز تحسن صورتك قدام الاعضاء بس محدش طايقك اصلا حتى كل الناس إلى كانت فى جروب التبادل محدش طايقك و كلو عرف انك حرامى و بتقبل تاكل الحرام عادى

و اه انا كنت فى الجروب بتاع التبادل و لم أنكر ذلك و قلت الكلام دا فى اكتر من مشاركة و اعترفت بخطأى قدام smart المشرف بنفسه ... و أعطى فرصة تانية من شهر فبراير الماضى
    أن كله يلتزم و عفى الله عما سلف و فعلاً الحمدلله من ساعتها بحاول اقدم محتوى محترم جداً .. كله كلام مفيد و حتى الصور الى يحطها بتبقى مرخصة عشان حقوق النشر usage rights

طبعاً انت لا تعرف حقوق نشر و لا بتاع انت عايز تتحايل و خلاص و بتستخدم VPN عشان تعمل لنفسك لايكات غير مسجلة و كنت الأول بتعمل ب ال ٥٠ لايك ... و لما بدأنا ناخد بالنا من تحليلك و نصبك .. قللتهم ل ٢٠ ههههه

انت فاكرنا مغفلين ؟ ... و اه كويس انك مصور العداد بتاعى فى الاسكرينات بتاعتك عشان لو عايز تلفقلى تهمة و لا حاجة يبقى الدليل من عندك

و بالنسبة للمشاركة بتاعة شركة تيك ميل إلى تعبتك نفسياً
    يا حبيبى القسم اسمه "سماسرة" و لا انت محتاج حد يفهمك يعنى ايه سماسرة ؟ ... افتح المنتدى الاجنبى هتلاقى كل الشركات محطوطة و على فكرة أنا عملت على اف بى اس و اكسنس برضو مش تيك ميل بس .. و بعمل العيوب و المميزات ... يعنى لو بمنطقك .. ليه متفكرش أنى تبع انستا و بكتب عن الشركات دى عشان أبين عيوبها ؟... بس انت مبتفكرش اصلا انت عايز تتحايل و تنصب و خلاص

و دا لينك المشاركة الى مضايقة الاستاذ الحمدلله كلها كلام عام باسلوبى و فى الحقوق الشرعية ... اتمنى الاعضاء يدخلون و لو عجبتكم يعملوا لايك ... انا فى غاية السعادة انك هتخلى الاعضاء يدخلوا على مشاركاتى

https://forex-arabic.com/showthread....0#post11594550
    و بطل اسلوب المطلقات دا انك تعملى تقييمات سلبية ورا بعض عشان تضرنى واضحة جداً يعنى ... عشان تعرف بس أن نفسيتك سودا
    مركز الخليج

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. الاعضاء التاليين يشكرون Reem Tarek علي هذه المشاركة المفيدة

naif111(09-20-2020)

3. #32 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19
    This post was written as part of the payout program for content, in which anyone can participate and earn through their authoring talent.
    Quote Originally Posted by naif111

وريني سحوباتك من التداول ؟؟؟ انا لا احتاج شركات ولا احتاج اثبت لأحد اي شيئ ولاكن حتى تخرس انت وامثالك وتعلم اني اصلا لا احتاج لبونص المسابقة هذي سحوبات من التداول في هذا الشهرر حتى الان 1000 يورو لا تحلم بها انت وامثالك الا عن طريق النسخ والزيارات الوهمية لمشاركاتك بينما تدعي الخبرة والكلام الفارغ انت وامثالك فقط من لديهم الوقت للتحايل وعلى العموم مبروك عليك وبما انك اقترحت على الاعضاء يتعلمو من ابداعك والمشرفين في صمت فهذي دعوة للكل للنسخ من مواقع اخرى حتى تكون الشركة راضيه

يا اخى اتقى الله متعملش فيها شيخ ومحترم طيب بامارة الليكات الكتيرة اللى معمولالك

وافتكر بس ان النعمه على الانسان جبل وبتسخنوا البنت الغلبانه ريم

وانت عايش انت واصحابك فى الغش والتحايل

بس زى ما قولتلك النعمه على الانسان جبل ولو مش فاهم كلامى هتفهمه بعدين

انت عمرك صغير وشابف الدنيا من منظور خاطى وبكرة هتفهم كلامى لو انت حاليا فى العشرينات لما توصل فى الثلاثنيات هتلاقى نفسك كنت خطا ولما توصل الى سن الاربعين هتلاقى نفسك فى الثلاثنيات غلط

كلامى ده هتفتكرة بعد 10 سنوات او اكثر تخيل بقى يعنى مش هتستوعبه دلوقتى

انا مش هسخن زيك وانزل كشف حساب استعرض بيه لما توصل لعمرى هتفهم كلامى

ولا هغلط فيك ولا هشتمك لان ده مش اصلى ولا تربيتى وومش هقولك دينى علشان ممكن متفهمش

اى حاجه بتعملها غلط بتتسجلك فى صحيفتك انا مش شيخ بس بحاول اعمل صح

على الاقل يوم الدين يوم القيامه مقفش امام دعوه مظلوم او محتاج فى هذا الزمن الصعب

وانا عمرى ما تدخلت فى رزق حد ولا اشتكيت على حد مش خوف ولكن لقناعه شخصية داخلية وكرم من ربنا فى حاجات كتير شخصية

بصراحه مش عايز فعل عشوائى منى او غدر او دعوة مظلوم

تبوظ نجاحى فى حياتى الشخصية

انا عارف ان كل اللى هنا تقريبا ملهمش مصادر دخل تانية او مصادر دخل ضعيفة ودة مش عيب وربنا يزيد الكل

عاما يا اخ نايف انت من اعمالك هتلاقى الجزاء قريبا

Last edited by toyota; 09-20-2020 at 19:22.

4. #33 Collapse post
    Reem Tarek is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    2520 USD
    Thanks
    10,041
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    This post was written as part of the payout program for content, in which anyone can participate and earn through their authoring talent.
    زمان كنتوا بتقولوا على Mido el-shabrawy انه مشرف
    و الراجل كان بيجتهد و بيقدم محتوى محترم و بأن دلوقتى للجميع أنه لا مشرف و لا بتاع

دلوقتى هتقول على الاخ RAHIME DZ و naif 111
    أنهم نصابين؟

انا و الله ما اعرفهم شخصيا ... انا اعرفهم من خلال المنتدى بس بيقدموا محتوى متميز بصراحة

انت ليه مقتنع أن كل الناس نصابين ؟
    انت مش هتبطل تتحايل غير لو اقتنعت ان فى ناس محترمة بجد و بتخاف ربنا و مش كله عايز يسرق

انا بطلت تداول و بشتغل فى مسابقة افضل محتوى بس حالياً ممكن اغير رأيى بعدين لو اقتنعت بالتداول محدش عارف

بس انا مبقبلش على نفسى الحرام يا استاذ احمد عيب كده

و انت عارف كويس جداً أنى بشتغل صح و مش بخالف و مش بتحايل و مش موجود فى اى جروب تبادل و بشتغل مع نفسى و تقدر تبص فى مشاركاتى مش هتلاقى علي أغلبها لايكات أصلا
    و عداد اللايكات بتاعى كبير من ايام مكنت معاكم فى جروب التبادل فى ٢٠١٨ و ٢٠١٩

انصحك نصيحة لوجه الله اعترف بغلطك قدامنا و اعتذر لكل الاعضاء و اطلب من المشرفين انك تعمل اكونت جديد تشتغل فيه بما يرضى الله و أبدأ صفحة جديدة

و خلينا نتنافس تنافس شريف بعيداً عن التحايل و محدش هيتظلم و بدل ما هنتنافس مين ياخد لايكات اكتر .. هنتنافس مين يقدم محتوى افضل

و الله الحياة مش مستاهلة ندخل النار عشانها و بكلمك بصدق و الله
    Last edited by Reem Tarek; 09-20-2020 at 19:16.

5. #34 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19
    Quote Originally Posted by Reem Tarek
    زمان كنتوا بتقولوا على Mido el-shabrawy انه مشرف
    و الراجل كان بيجتهد و بيقدم محتوى محترم و بأن دلوقتى للجميع أنه لا مشرف و لا بتاع

دلوقتى هتقول على الاخ RAHIME DZ و naif 111
    أنهم نصابين؟

انا و الله ما اعرفهم شخصيا ... انا اعرفهم من خلال المنتدى بس بيقدموا محتوى متميز بصراحة

انت ليه مقتنع أن كل الناس نصابين ؟
    انت مش هتبطل تتحايل غير لو اقتنعت ان فى ناس محترمة بجد و بتخاف ربنا و مش كله عايز يسرق

انا بطلت تداول و بشتغل فى مسابقة افضل محتوى بس حالياً ممكن اغير رأيى بعدين لو اقتنعت بالتداول محدش عارف

بس انا مبقبلش على نفسى الحرام يا استاذ احمد عيب كده

و انت عارف كويس جداً أنى بشتغل صح و مش بخالف و مش بتحايل و مش موجود فى اى جروب تبادل و بشتغل مع نفسى و تقدر تبص فى مشاركاتى مش هتلاقى علي أغلبها لايكات أصلا
    و عداد اللايكات بتاعى كبير من ايام مكنت معاكم فى جروب التبادل فى ٢٠١٨ و ٢٠١٩

انصحك نصيحة لوجه الله اعترف بغلطك قدامنا و اعتذر لكل الاعضاء و اطلب من المشرفين انك تعمل اكونت جديد تشتغل فيه بما يرضى الله و أبدأ صفحة جديدة

و خلينا نتنافس تنافس شريف بعيداً عن التحايل و محدش هيتظلم و بدل ما هنتنافس مين ياخد لايكات اكتر .. هنتنافس مين يقدم محتوى افضل

و الله الحياة مش مستاهلة ندخل النار عشانها و بكلمك بصدق و الله

انا مش فاهم دماغك الصراحه

انتى شايفه انهم محترمين 24 لايك غير مسجل

ده فيه ردود معديه 100 لايك

Name:  1.png
Views: 29
Size:  50.0 KB

Name:  3.png
Size:  25.2 KB

Name:  4.png
Size:  25.7 KB

Name:  7.png
Size:  50.7 KB

Name:  8.png
Size:  30.7 KB

طيب قوللى رايك جاله من عند ربنا

وفيه كتير جدا فى المننتدى وناس معروفه كمان

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

6. #35 Collapse post
    Reem Tarek is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    2520 USD
    Thanks
    10,041
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    بصراحة اللايكات مش منطقية فعلاً
    بس انا من متابعة لردود الاخ نايف لا اجد عليها لايكات أو بجد اللايكات العادية اتنين تلاتة

فمعنى كده أنه تم تلفيق التهمة دى ليه

و الله اعلم برضو
    و هو الراجل مقالش حاجة قال راجعوا ردودى و لو عندك دليل قدمه

بالنسبة للاعضاء التانين فعلاً عندك حق المنتدى بقى مليئ بالمحتالين و ال ١٠ الفائزين دول فيهم ٦ انا على يقين أنهم بيتحايلو .. و اتنين شاكك فيهم و اتنين فعلا لا يتحايلوا

الحل أن الحسابات المختلفة دى تتحظر كلها
    و الى عايز يبدأ فيهم يبدأ من جديد بعد ما يعتذر لينا كأعضاء و يعتذر للمشرفين .. و يستأذنهم يعم حساب جديد يسترزق منه بما يرضى الله بدون تحايل ... انا بقول كده لانى فى يوم من الايام كنت فى احتياج الفرصة دى و استاذ سمارت ادهانى

و يا ريت كلنا كأعضاء نتكاتف فى الموضوع دا و مفيش نقاش فى الحسابات النصابة لازم تتحظر بدون نقاش و لو انا واحد منهم و الله ما هزعل و هقفل صفحة المنتدى تماماً و هركز فى دراستى

7. #36 Collapse post
    naif111 is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    1111 USD
    Thanks
    6,695
    SubscribeSubscribe
    subscribed 5
    صدقني يا فاشل انا لن ارد عليك لسبب واحد وهو ان عدد الردود في اليوم لا يجب ان يتجاوز 50 وانا لا اريد ان اضيعها على شخصيه متضاربه مثلك انت تحتاج الى علاج نفسي بعد ما تاخذ حظر هنا حتى تفرق بين الخطأ والصواب لانك شايف نفسك مظلوم وشايف ان التبليغ عنك تدخل في رزقك يا اخي الفاشل الناسخ المحتال

استمر في النسخ وسأستمر في البلاغات عنك وانت من ناحية اخرى اذا عندك دليل تحيل ضدي بلغ وانا لن اعتبره تدخل في الرزق ولا اي شيئ لأني عندي مبدأ على عكسك ولو عندي شي اخاف منه كنت من اول يوم دخلت بحساب وهمي مثلما يفعل بعض الجبناء من امثالك

كما قلت لا اريد ان اضيع ردودي على من على شاكلتك الكلام مع الادارة والشركة لاني راح ارفع البلاغ ضدك عند الشركة ايضا بالادلة ونشوف انا ولا انت

8. #37 Collapse post
    snnaky is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    31 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5263 USD
    Thanks
    873
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    Quote Originally Posted by toyota
    السلام عليكم جميعا

انا مش عارف كل ما النتيجة تنزل الدنيا تتقلب

وانا اصلا مش بيجى كل الارقام دى

والشركة عمرها ما هتدفع كل ده

انا اللى وصلنى حوالى 120 دولار فى المنصة

Attachment 93423

مش كل مرة النتيجة تنزل الدنيا تتقلب على الفاضى والناس تشيل من بعضها

انا طبعا حفترض ان المبلغ دة موصلش لحضرتك زى ما بتقول ودة امر غريب
    لكن مش شايف ان الأغرب من كدة انك ولا مرة اشتكيت ان المبلغ موصلكش ؟؟ مع ان دة امر فى منتهى الخطورة ؟

9. #38 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19

10. #39 Collapse post
    naif111 is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    1111 USD
    Thanks
    6,695
    SubscribeSubscribe
    subscribed 5
    Quote Originally Posted by snnaky

انا طبعا حفترض ان المبلغ دة موصلش لحضرتك زى ما بتقول ودة امر غريب
    لكن مش شايف ان الأغرب من كدة انك ولا مرة اشتكيت ان المبلغ موصلكش ؟؟ مع ان دة امر فى منتهى الخطورة ؟

كذاب طبعا مبلغ الجائزة خاص بشهر 8 وليس شهر 9 والبونص اللي اظهره هو فقط بونص الاسبوع السابق من هذا الشهر
    إِنَّ اللَّهَ وَمَلائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا

11. #40 Collapse post
    toyota is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    19
    Quote Originally Posted by naif111
    كذاب طبعا مبلغ الجائزة خاص بشهر 8 وليس شهر 9 والبونص اللي اظهره هو فقط بونص الاسبوع السابق من هذا الشهر
    انت اللى انسان كذاب ومخادع وغشاش ومضلل انا تكلمت عن ما وصلنى فقط

+ Reply to Thread
Page 4 of 6 ... 2 3 4 5 6

Subscribe to this Thread (3)