+ Reply to Thread
Results 1 to 1 of 1

Thread: تامر حسنى داعما شريف دسوقى بعد أزمته الصحية: أنا معاك ومش هسيبك

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    meloo is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    34
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

تامر حسنى داعما شريف دسوقى بعد أزمته الصحية: أنا معاك ومش هسيبك

عبر النجم تامر حسني عن دعمه للفنان شريف دسوقي عقب الإعلان عن بتر ساقه إثر إجرائه عملية جراحية بعد إصابته بجروح قبل عدة أشهر مع معاناته من مرض السكرى ونشر تامر حسني رسالة له على حالته الخاصة بموقع "إنستجرام" قائلا: "ألف سلامة يا أستاذ شريف ألف سلامة عليك يا فنان یا محترم".
    وأضاف تامر حسني في رسالته: "قدر الله وما شاء فعل أنت راجل مؤمن واللي حصل مش هيأثر بالسلب في اي حاجة فى شغلك وحياتك بالعكس وبكرا هفكرك بالكرم الكبير اللي هيلازمك من حب ناس وأحلام كتير هتتحقق وأنا معاك ومش هسيبك وكلنا معاك ومش هنسيبك وربنا اللي قبل الكل معاك".
    وقد طمأن الفنان شريف دسوقى كل متابعيه على حالته الصحية بعد إجرائه عملية بتر ساقه وكتب عبر حسابه على "فيس بوك": "قدر الله وما شاء فعل الحمد الله على كل شيء".

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 14 Users Say Thank You to meloo For This Useful Post:

Unregistered (14)

+ Reply to Thread