+ Reply to Thread
Results 1 to 1 of 1

Thread: أحمد فهمي يرد على هجوم محمد رمضان: أنت مش "نمبر وان" لا في الأجر ولا الإيرادات

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    karmazain is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    1,201
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

أحمد فهمي يرد على هجوم محمد رمضان: أنت مش "نمبر وان" لا في الأجر ولا الإيرادات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رد الفنان أحمد فهمي للمرة الأولى على منشورات زميله النجم محمد رمضان التي تسخر منه وتقلل من مكانته بطريقة غير مباشرة مؤكدا أنه حرص على إظهار روح الزمالة والصداقة أثناء حديثه السابق عن رمضان ولكن الأخير يتعمد السخرية منه متوهما أنه نمبر وان وأكد فهمي أن ما يقوله رمضان عن نفسه غير صحيح فهو ليس الأعلى أجرا ولا الأكثر تحقيقا للإيرادات

أضاف فهمي في مداخلة هاتفية مع برنامج جمهور التالتة مع الإعلامي إبراهيم فايق إنه لم يسيء إلى محمد رمضان في الحلقة السابقة من البرنامج مؤكدًا على أنها مازالت متواجدة حتى الآن على المنصات الإلكترونية ومن يريد الاطلاع عليها يستطيع

وتابع: أنا اتكلمت عن محمد بطريقة محترمة جدًا وهي موجود أون لاين للي عايز يشوف أنا معرفش هو أخد الفيديو بأي شكل ومش لازم لما بنزل حاجة على أكونتي يبقى بلقح عليك طب وليه أنا صحيت الصبح لقيتك بتهاجمني طب وليه؟

وأضاف: طب تعالى بقي نتكلم جد أنت بتهاجمنا كلنا بتقول أنا رقم واحد وفي الساحة لوحدي محدش مبيتكلمش ولا بيرد عشان دي مش طريقتنا ولا أنا ولا زمايلي أنت بتدعي أنك أعلى أجر وإيرادات أنا والله ما بقلل منك بس أنت مش أعلى أجر ولا إيرادات دا كلام أنت بتبيعه للجمهور وللأسف في ناس بتصدق

واستكمل: كان عندي مسلسل السنة اللي فاتت وأنت كمان ولو طلع أجرك أعلى من أجري مش هفتح بُقي تاني والله أنا مقصدش حاجة وأنت نجم برضو وكل سنة وأنت طيب يارمضان وإن شاء الله تكسر الدنيا بمسلسل البرنس

واعترف فهمي في مقابلة مع نفس البرنامج الأسبوع الماضي بترشيح زوجته الفنانة هنا الزاهد للمشاركة في مسلسل البرنس مع النجم محمد رمضان والمقرر عرضه بموسم دراما رمضان 2020 وأكد أنها طلبت رأيه قبل إبداء موافقتها ولكنه نصحها برفض العرض لأن الدور غير مناسب لمكانتها الفنية

فهمي أشار أثناء لقائه إلى أنه قال نصيحته لزوجته فقط ولكنه لم يمنعها مشيرا إلى أنه لا يتدخل في عمل زوجته ويقدم النصيحة للمشورة فقط

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 9 Users Say Thank You to karmazain For This Useful Post:

Unregistered (9)

+ Reply to Thread