+ Reply to Thread
Results 1 to 1 of 1

Thread: هام لمديرين المنتدي ارجو القراء

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    hunter_world is offline
    خبير فوركس مصر Array
    14,097
    Accrued Payments
    1606 USD
    Thanks
    971
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

هام لمديرين المنتدي ارجو القراء

يا اخواني انا احترم هذا المنتدي بشكل كبير لانه يقدم فرصه جميله ولكن في وقتنا الحالي في مشاكل كتير
    اول مشكله بنسبالي ان كل شويا تطلع مسبقه ويبقي البونص مقتصر علي المسابقه المجهوله الي طلعه دي الي انا كا شخص مش فاهم هي بتبدي منين او اي شروطها او ايه متطلبتها او بتتقيم ازي فا نرجو حل للمشكله دي وهو انكم تعملو قسم كدا خاص بي المنتدي توضحو فيه الفكره بتعتكم عن المسبقات الي بتطلع كل شويا دي لان دلوقتي البونص بقا مقتصر عليها وياريت بس نلغي نقطه مهمه جدا في المسبقات دي لاني لحظت ان لازم في كل مسبقه الي بيكتب لازم يكتب كلام كتير فا انا مش عشان سوال بسيط هكتب موضع تعبير يعني فا شي صعب بجد اها معاكم ان لازم الوحد يكتب بشكل محترم وموضع يكون محترم ورد عليه محترم ولكن غير مبالغ فيه في الكتابه هي مش الفكره اننا نكتب وخلاص الفكره ان نحط معلومه صح وبتوضيح لزويها ولكن ميكونش مبالغ في الكتابه ودي مشكله واحده
    تاني مشكله بنسبالي ان دلوقتي انا مش فاهم ليه الوحد بيكتب ويعمل موضيع ومشاركات وبيعمل شكر مع العلم ان الشكر دا مشكله تانيا لان مفيش حد بيعمل شكر فعلي كلو بيعمل عن طريق ثغرات ليه لان مفيش حد بيخش يعمل شكر علي الموضيع اساسا فا الي عايز يشتغل بيشتغل مش بيخش يقري ويعملي شكر علي معلومه هي اصلا متاحه احنا مش بنخترع في المجال افكار جديده المجال كلو متاح ومعروف بكل تفصيله وكل الي نعرفه اكيد عرفنا من مكان ما او من تجربه ما فا ازي انت عايزني اكتبلك حاجا مش موجوده ويتعملي عليها شكر دا برضو شي غريب في المنتدي
    ثالثا الاهتمام بي المنتدي مبقاش زي الاول مش فاهم ليه يعني في ناس كتير اوي في المنتدي وفي منهم جز كبير اوي بيعمل مشركات وكلام علي الفاضي وكلام كتير ملهوش لازمه زي انه يكتب مقدمه ديما قبل الكلام وانا مجبر اقري الكلام دا الي هو متكرر مليون مره وبيضيع من وقت ومجهود فا دي مشكله تاني طبعا
    مشكله الربعه بقا ان بقا مفيش بونص ثابت علي المشاركه يعني زمان انا كنت باخد علي المشاركه الصحيحه الفعليه 10 سنت ودا كان شي جميل اوي بنسبالي وكان المشركه مش كبيره معقوله يعني وليكن 70 كلمه ولا حاجا 90 مثلا فا كنت اقدر اعمل في يوم 5 دولار مثلا كان موضع مميز وكويس جدا ليه دلوقتي ممكن واحد يخد بونص 500 دولار وهو عامل 50 او 100 مشاركه فقط ويجي واحد عامل 1000 مشاركه وميخدش الا 10 دولار مثلا مش فاهم طبعا النظام الجديد دا غير منظم وفي اهمال كبير اوي وانا من كلامي القديم عن المنتدي لا زمان كان افضل طبعا انا مش عايز موضع الحظ دا اصلا انا مكدبش مره جالي 313 دولار اها كتبت موضيع ومشاركات مميزه والتزمت ولكن ميجيش جز جمب مجهودي القديم انبسط ولكن في نفس الوقت انا شايف ان دا كان حظ مش تقيم صحيح انا مبقولش ان المنتدي وحش ولكن هو محتاج شويت اهتمام وشويت تنظيم
    في مشكال لو اتحلت نفس قيمه البونص العامه الي بتطلع لكل المشاركين ممكن تتوزع بشكل افضل وتحقق سمعه قويه للمنتدي زي زمان وشركه انستا كان ليها شعبيه كبيره اوي وكانت معروفه
    ارجو الاهتمام وبعدين لما الاعضاء بيبعتو رسايل محدش بيرد ولما بنتكتب موضيع محدش بيرد الا نادرا فا احنا محتاجين اهتمام وممكن يتم توظيف اي مشرفين مديرين يهتمو بي كلام دا وقونيين ويسعدوكم في الكلام دا كلو موضع مش صعب وهي هي نفس القيمه الي بتخرج كا بونص للجميع ولكن توزع بشكل افضل ونلغي موضع الحظ دا ياريت الاهتمام ارجوكم وياريت لو في اي حاجا انا هرد بجد علي الرسايل لو في ادمن بعتلي حاجا لاني انا اصلا بعت ومحدش رد عليا غير مره صرحا تم الرد فيها فا ارجوكم اهتمو انا بجد بحب المنتدي وبقدر الفرصه دي كويسه من فضلكم

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. The Following 2 Users Say Thank You to hunter_world For This Useful Post:

borisforex(09-13-2021), Unregistered (1)

+ Reply to Thread