+ Reply to Thread
Results 1 to 2 of 2

Thread: اتمني من الجميع يشوف الموضوع بجد محتاج مساعده

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    emadmh is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    736
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

اتمني من الجميع يشوف الموضوع بجد محتاج مساعده

السلام عليكم انا دلوقتي كنت مشترك في بونص المنتدي وللاسف تم حظري وعرفت ان المشكله اني كنت بعمل ردود بشكل عشوائي وغلط المهم انا فعلا مكنتش اعرف وكنت بحسب الحظر هينتهي حتي واشتغل عادي دلوقتي لقيته مش هيرجع لا وكمان ممنوع اني اعمل حساب في اي منتدي تاني اتمني تساعدني انا اصلا مش لاقي شغل في حياتي عموما وشايف حوار المنتدي دا فرصه حلوه ليا اتمني لو ينفع تساعدني هبق شاكر جدا ليك انا عملت الحساب دا جديد اتمني لو يتم التواصل معايا علي الخاص ودا رقمي برضو 01022176996 حد يكلمني بحيث يتم ربط حسابي بالمنتدي وان شاء الله هعمل ردود مظبوطه وصح اتمني تساعدني واتمني التوفيق للجميع

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. الاعضاء التاليين يشكرون emadmh علي هذه المشاركة المفيدة

amelhayat200(11-05-2021)

3. #2 Collapse post
    MahmoudGz is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1101 USD
    Thanks
    7,481
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اهلا وسهلا بيك
    اول حابب اوضح ليك ان المنتدي ماشي علي نظام معين وفي اقسام مختصة بالدعم تقدر تقدم استفسارك في قسم الدعم من الرابط دة
    https://forex-arabic.com/forums/6-%D...D9%85?linkid=4

ثانيا . شروط المشاركة في حمل البونص والقواعد التنظيمية للحملة تقدر تطلع عليها من خلال الرابط دة
    https://forex-arabic.com/threads/6-%...84%D8%B1%D8%AF

واللي هتساعدك في فهم نظام عمل المنتدي وكمان الشروط اللي ممكن تعرضك للحظر

نرجع للنقطة تفعيل الحساب للاسف الشركة لم بتففل حساب منتهك لشروط المشاركة تقريبا مش بيتفك نهائئ ..
    وفي نفس الوقت مش هينفع تفتح حساب تاني بنفس البيانات .
    فالافضل ليك ان تفتح عضوية جديدة بالكامل ببيانات جديدة عن العضوية اللي تم اغلاقها ليك .
    وتحاول بقدر الامكان تكون مشاركاتك بعيدة كل البعد عن النسخ والاصق والمشاركات العشوائية اللي لا تهدف لتحقيق معني او ايصال معلومة صحيحة .

رابعا . نصيحة
    اتمنا انك ممتعتمدش علي الفوركس كمصدر دخل اساسي لسد احتياجاتك ومتطلباتك في الحياة ودة بسبب مخاطر التداول اللي ممكن تتعرض ليها في اي لحظة .
    واستمر في البحث عن عمل في الواقع او علي الاقل طور ونمي مهاراتك الشخصية اللي ممكن تفيدة في المستقبل

كل التوفيق ليك ^_^

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. The Following 6 Users Say Thank You to MahmoudGz For This Useful Post:

Unregistered (5), amelhayat200(11-05-2021)

+ Reply to Thread