+ Reply to Thread
Results 1 to 1 of 1

Thread: هل قاعدة قاعدة التسعينات في سوق الفوركس صحيحة ام لا ؟؟؟؟؟؟؟

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    kingaleax909 is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    70
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

explaination2 هل قاعدة قاعدة التسعينات في سوق الفوركس صحيحة ام لا ؟؟؟؟؟؟؟

السلام عليكم ورحمه الله و بركاته زوار منتدي فوركس العرب تحية طيبه لكم من القلب و بعد

الكثير من قد سمع عند قاعدة التسعينات او 90 في المائه في سوق تدول العملات الفوركس هل هي صحيحة ام هي غير صحية او هناك لكل قاعدة شواذ اذا ماهي قاعدة التسعين يمكن القول بان فحوا القاعدة تتلخص في الاتاتي

ان 90 في المائه من متدوالي سوق الفوركس يخسروان 90 في المائه من راسمالهم في السوق في اول 90 يوم من بداية فتح الحساب دي بالظبط ما يسمي بقاعدة التسعين في في سوق الفوركس
    الحقيقة التي سوف احكي عنها انا شخصيااا اني انا اوجه متدوالين و قبل موجه متدوالين اوجه نفس انا شخصيااا انا و بكل بصراحة اخسر حسابي بعد ايام من التدوال عليه و ليس 90 يوم كم ذكرت القاعدة السؤال الاهم بقي احناااااا بنخسر ليه الكل الان يري الحقيقة ان الجميع يخسر يمكن لو قولت لك قولي كم واحد ربح من المجال ممكن تقولي احد او انثنين و الغربي انهم مش عرب طب لماذااااا احنا كعرب طمعين نحقق ثروات من مجال اكثر من تسعين من الي شغلين فيه بخسرواااا يا تر العيب فيناااا و لا في السوق حاجة تستحق التفكير ليه بنخسر في سوق الفوركس انا شحصيااااا سوف اتكلم و اتحد عني تجربي الشخصية في الخسارة في سوق الفوركس

انا شخصيا بخسار في سوق الفوركس علشان انا طماع فاكر اني ممكن اقدر احقق الالف الدولارات من السوق ممكن اقدر اشتري سيارة او شقة لكن للاسف كل مره اخسر و اتدمر نفسياااا و ارجع ابداء من جديد في سوق الفوركس و بعد كده انسي الي حصل و ارجع اطمع من الاول تاني و لاحياه لمن تنادي

انا شخصيا اخسر بسب ان اعتمد علي توصيات الغير و ده اكبر اسباب خسرة المتدوالين محدش هيديك حاجة لله لازم في مجال زي الفوركس ده تتعب لوحدك و تتعلم المشكلة في المجال ده لازم حضرتك تشتل انت بالك لااريق و مش ضضط عليك لكن للاسف ده مش متوفر لدي معظمنااااا ارجوااا اني قد فيتكم في موضوع

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

Approved

2. The Following 2 Users Say Thank You to kingaleax909 For This Useful Post:

Unregistered (2)

+ Reply to Thread