Closed Thread
Page 3 of 4 1 2 3 4
Results 21 to 30 of 34

Thread: اين الادارة من النسخ والتاثير السيئ للنسخ على جودة المنتدى

• Thread Tools
  1. #21 Collapse post
    Toti is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    158
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    عضو تانى بينسخ نفس الرد فى اكثر من مشاركة

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #22 Collapse post
    asd197 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    1
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Toti
    اه انا احمد يامحمود وياريت تبطل تتحامى فى عضوية الستات واسترجل شوية مش تبقى يتنسخ ردود زمايلك وتسرق بوستات وداخل كمان تشتم من عضويات تانتية انته اللى زيك المفروض بتكسف من نفسه
    بص انا عملت العضويه دي علشان ارد عليك وكمان علشان الصداع اللي بيحصل
    اولا البونص زفت علي الاغلبيه وحوالي 95% من الاعضاء مفيش بونص يعتبر وعاوز اقولك ان العضويات الموجوده كلها في المشاركات اقسم ليك انها الاسابيع الماضيه لم يتحصل حتي علي الاجمالي شهر علي 15 بالكثير
    بغض النظر كون المنتدي ماشي ازاي لكن الاداره مش بترد من فتره لاسف مش عندها فرصه تجاوب ببساطه هقتولك مخالف طيب البونص بيجي ازاي هتقول محدش عارف وهو نظام الالي من الشركه
    لله خليك في حاله الاغلبيه بخبط من هنا لهنا ومحدش عارف حاجه حتي اللي بيوصله بونص كويس مش عارف ايه بيجيب واي مش بيجيب بونص . يعني انت عاوز نظام الادراه توضح البونص بيجي ازاي والاعضاء تعرف كويس ازاي هنا بقي اللي ينسخ يتحذر مباشر بدون تنبيه . لكن مفيش بونص وميش رد . كمان حوار التفعيل يعتبر مش شغال يعني الحوار كله بايظ في بايظ لكن الناس بتخبط وخلاص ربما تجي في اسبوع وعشره اسابيع مفيش بونص . اخر حاجه
    والله العضويه اللي بترد عليك عضويه ايمان احمد هي عضويه بنت وليس عضويه محمود
    ودي حاجه معروفه بلاش ترمي حد بالباطل وخصوصا بتشبه راجل بامراه ودي حاجه كبيره بتمني ليك وللجميع التوفيق .واخيرا ياريت نفكر في المنتدي وبلاش ندور ورا بعض العمليه مش ناقصه

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. The Following 7 Users Say Thank You to asd197 For This Useful Post:

catrozana(06-28-2022), frasfathy(06-28-2022), Ricochet(06-28-2022), SamaSemo(06-28-2022), Toti(06-28-2022), Unregistered (2)

4. #23 Collapse post
    Toti is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    158
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    اين الادارة الناس لسة بتنسخ ومش فارقة معاهم حاجة
    شوف يااستاذ فوركس مصر شوف يااستاذ سمارت اين انتم مما يحدث
    الناس لسة مستمرة فى النسخ
    fresfathy

https://forex-arabic.com/threads/707...U#post11765723
    موقع النسخ
    https://coinfan.ru/ar/btc-%D8%8C-eth...epWDJPJIpEUNxw

عضو تانى بينسخ ومستمر بالنسخ
    mido 55
    اسم الموقع ظاهر فى الصورة

https://forex-arabic.com/threads/707...7#post11765687

5. الاعضاء التاليين يشكرون Toti علي هذه المشاركة المفيدة

Unregistered (1)

6. #24 Collapse post
    Toti is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    158
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    ودة عضو تانى مش فارق معاه ورغم انه شاف موضوع امبارح اللى انه ما زال مستمر فى النسخ وعامل مشاركات اليوم كلها نسخ ودى واحدة منهم اسم العضو حرامى ahramy هو مسمى نفسه كدة بالانجليزى اسم على مسمى
    دى صورة للنسخ من المنتدى نفسه

ودة لينك الرد المنسوخ
    https://forex-arabic.com/threads/708...U#post11765574

7. #25 Collapse post
    Toti is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    158
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    Quote Originally Posted by asd197
    بص انا عملت العضويه دي علشان ارد عليك وكمان علشان الصداع اللي بيحصل
    اولا البونص زفت علي الاغلبيه وحوالي 95% من الاعضاء مفيش بونص يعتبر وعاوز اقولك ان العضويات الموجوده كلها في المشاركات اقسم ليك انها الاسابيع الماضيه لم يتحصل حتي علي الاجمالي شهر علي 15 بالكثير
    بغض النظر كون المنتدي ماشي ازاي لكن الاداره مش بترد من فتره لاسف مش عندها فرصه تجاوب ببساطه هقتولك مخالف طيب البونص بيجي ازاي هتقول محدش عارف وهو نظام الالي من الشركه
    لله خليك في حاله الاغلبيه بخبط من هنا لهنا ومحدش عارف حاجه حتي اللي بيوصله بونص كويس مش عارف ايه بيجيب واي مش بيجيب بونص . يعني انت عاوز نظام الادراه توضح البونص بيجي ازاي والاعضاء تعرف كويس ازاي هنا بقي اللي ينسخ يتحذر مباشر بدون تنبيه . لكن مفيش بونص وميش رد . كمان حوار التفعيل يعتبر مش شغال يعني الحوار كله بايظ في بايظ لكن الناس بتخبط وخلاص ربما تجي في اسبوع وعشره اسابيع مفيش بونص . اخر حاجه
    والله العضويه اللي بترد عليك عضويه ايمان احمد هي عضويه بنت وليس عضويه محمود
    ودي حاجه معروفه بلاش ترمي حد بالباطل وخصوصا بتشبه راجل بامراه ودي حاجه كبيره بتمني ليك وللجميع التوفيق .واخيرا ياريت نفكر في المنتدي وبلاش ندور ورا بعض العمليه مش ناقصه
    يااخى النسخ هو اللى بيخلى الشركة ترسل بونص قليل هو فى نسخ بالطريقة دى ترتيب المنتدى بيقل بسبب النسخ اللى شغال دة

8. الاعضاء التاليين يشكرون Toti علي هذه المشاركة المفيدة

Unregistered (1)

9. #26 Collapse post
    ahramy is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    447
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ودة عضو تانى مش فارق معاه ورغم انه شاف موضوع امبارح اللى انه ما زال مستمر فى النسخ وعامل مشاركات اليوم كلها نسخ ودى واحدة منهم اسم العضو حرامى ahramy هو مسمى نفسه كدة بالانجليزى اسم على مسمى
    دى صورة للنسخ من المنتدى نفسه

ودة لينك الرد المنسوخ
    https://forex-arabic.com/threads/708...U#post11765574
    بص يابني انا مكنتش عايز ارد لحد انت ما غلطت فيا؟السؤال هنا انت تعرفني عشان تقول عليا حرامي؟طب تعرف اهلي مين عشان يطلعوا واحد حرامي؟طبعا لا
    يبقي ليه يابابا الغلط انا لولا ان عندي ظروف دلوقت ومش فايق انا كنت حرفيا بهدلتك.حاجه بس اخيره يا بابابا محدش عينك واصي علي المنتدي لانه اصلا محدش بيوصله حاجه سواء كتب او لا فمش مستاهله نغلط ف بعض عشان دي حسابها فوق وانا من النوع اللي مش بيغلط عشان انا قولتلك انها(مش مستاهله) حاجه اخيره بقا محدش بياخد حاجه من رزق حد.ونصيحه لله بدل ما تدور علي شغل غيرك دور علي نفسك الاول

10. #27 Collapse post
    ahramy is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    447
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    يااخى النسخ هو اللى بيخلى الشركة ترسل بونص قليل هو فى نسخ بالطريقة دى ترتيب المنتدى بيقل بسبب النسخ اللى شغال دة
    بالنسبه لدي بقا عايزك تروح المنتدي الاجنبي اللي هو نمبر ون المفروض الناس بيجيلها مع الشغل الفظيع والجاحد ٢دولار و٣ دولار.وممكن ابقي اجيبلك سكرينات.العيب مش ف النسخ العيب ف حاجتين اولا الشخصيات المريضه نحط تحتها مليون خط،وثانيا ودا الاهم ان الشركه خلاص كدا جابت اخرها.فانا بس يصعب عليا انه انت تتعب نفسك والله يابني

11. الاعضاء التاليين يشكرون ahramy علي هذه المشاركة المفيدة

asd197(06-28-2022)

12. #28 Collapse post
    asd197 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    1
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    طيب في حلين دلوقتي
    1/ تضمن بونص للناس او تعمل موضوع ازاي يجي البونص وانا اقدر اقولك واضمن ليك اغلب الاعضاء مش هتنسخ تاني لو عندك ضمان انا هضمن ليك اغلب الاعضاء المذكورين في الموضوع ده بس سوال تضمن بونص ..؟
    2/ طالما شايف ان النسخ هو اللي بيقلل البونص جرب انت تشتغل بما يرضي الله لو جاك انت بونص ممتاز ورزق ليك . لو ما وصلك وده المعروف اصلا يبقي هيكون ايه الحل
    حاجه كمان تعرف أن الأجنبي يعتبر مفيش نسخ ومراقبه وبرضوا البونص يعتبر نفس الفكره
    المحاسبه البونص بشكل الالي ومحدش من اي اداره يعرف شغال ازاي يعني كله بالبركه ربما انت تكتب تصادف مع بونص والاغلب مش هيجيك برضوا نفس الفكره لو بتنسخ
    مش مبرر للنسخ لكن حرام تقول بطل نسخ علشان يجي بونص وانت مش ضامن ليك او لغيرك حاجه كمان لو بيوصلك بونص ولا عمرك هنتكلم بلاش اسلوب المنتدي باظ الجميع هنا علشان المنتدي والبونص خلي المنتدي يوقف الحمله وشوف الوضع هيكون ازاي منتديات كبيره في الفوركس والاعضاء مفيش من الاخر خليك من نفسك وشوف شغلك سواء عنا او برا محدش هياخد رزقك من المنتدي او غير سواء وقف النسخ او الاداره ردت عليك بدل كدا اثبت للناس قول دي عضويتي وانا شغال صح بدون وانا متضرر لكن انا لا اعرف عضويتك ولكن او ليك انك بتسنخ برضوا والدليل ليه ما نزلت الموضع منها . حاجه كمان لما حضرتك معاك عضوين ليه بتشكي من البونص مش ده مخالف ولا ايه طبعا طالما في بونص اسكت وخليك في حالك لكن البونص ضاع لازم نعمل حوار انا او الاغلبيه سواء وصلها بونص أو لا مش بتتكلم وصلت كدا في ناس محترمه جدا كانت في المنتدي لما البونص أصبح زفت عندها انسحبت من سكات او اشتغل وزي ما يجي بقي وده الاغلبيه .ربنا يهدي الجميع بالتوفيق في الاخير في حالك وهيوصلك رزقك بدون ما تبص لحد

13. #29 Collapse post
    ahramy is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    447
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

وصحيح برده بنا ان حضرتك واصي علي المنتدي ياريت تعرفنا عضويتك الحقيقيه اللي انت منزلتش منها الموضوع دا عشان نبص عليها بصه ونتعلم من شغلك.احنا مبنعرفش نكتب عشان احنا مستجدين،فنشوف شغلك وتساعدنا عشان مننسخش بس يااستاذ احمد.شوف انا بقولك استاذ اهو مش حرامي ها

14. الاعضاء التاليين يشكرون ahramy علي هذه المشاركة المفيدة

Unregistered (1)

15. #30 Collapse post
    Toti is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    158
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    Quote Originally Posted by ahramy
    بالنسبه لدي بقا عايزك تروح المنتدي الاجنبي اللي هو نمبر ون المفروض الناس بيجيلها مع الشغل الفظيع والجاحد ٢دولار و٣ دولار.وممكن ابقي اجيبلك سكرينات.العيب مش ف النسخ العيب ف حاجتين اولا الشخصيات المريضه نحط تحتها مليون خط،وثانيا ودا الاهم ان الشركه خلاص كدا جابت اخرها.فانا بس يصعب عليا انه انت تتعب نفسك والله يابني
    انت هتعيش فى دور املاك البرئ وانت اكبر فاسد فى المنتدى انته شتمتنى امبارح من العضوبة القديمة بتاعتك
    وانا سايب الرد للادارة وانا قريت عضويتك الجديدة حرامى طيب اكتلهالى بالعربى يمكن انا غلطان ودى شتايم امبارح

واترك الامر للدارة للتاكد ان العضوبتيتن لنفس الشخص

Closed Thread
Page 3 of 4 1 2 3 4