+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5

Thread: توضيح بخصوص موضوع toti

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    AhmedEm is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    245
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

توضيح بخصوص موضوع toti

السلام عليكم جميعا
    انا كنت متابع الموضوع اللي حصل اليومين اللي فاتو الخاص ب النسخ و ب العضو اللي اسمه
    toti
    و انا سيرتي جات هناك في اخر الموضوع اتهاما من احد الاعضاء او تخمين منه ان انا اللي عملت البلاغ من حساب
    toti
    طيب اقسمت بالله العلي العظيم ان العضوية دي مش بتاعتي و لا اعرف عنها حاجة و لكن سوء ظن من محمود خلاه اعتقد انه انا اللي عملت كدة عشان انا اعرف محمود برا المنتدي و اتناقشنا انا و هو كتير قبل كدة عن مواضيع النسخ و اللايكات و العضويات الكتيرة و غيره
    فهو ملقيش حد في وشه يتهمه غيري انا بسبب المواضيع اللي كنا بنتكلم فيها انا و هو
    انا سايب المنتدي بالظبط من يناير او فبراير 2021 مش متذكر و اول رجوع ليا كان من خلال الحساب ده اللي انا بكتب منه دلوقتي
    و انا معنديش اي مانع ان الادارة تفحص الاي بي اللي اتفتح منه الحساب ده و الاي بي الخاص ب حساب toti
    و اتمني ان هو يطلع يرد بحسابه الحقيقي و يعرفنا مين هو لان انا كدة اضريت بسببه
    و الضرر مش مقصود منه اني خايف ع الحساب او ع البونص الكبير احسن ميجيش كلنا عارفين اللي فيها و البونص راحت عليه من زمان احنا بس مكملين حلاوة روح مش اكتر و زي ما عضو تاني قال يمكن كل 10 و لا 15 اسبوع يوصل اسبوع كويس حتي ده احنا راضيين بيه
    ف سبب اني اعمل الموضوع لا خوف ع الحساب لان مفيش حسابات بتتبند زي ما كلنا شايفين و لا خوف ع البونص لانه البونص مش موجود اساسا
    و انما عشان الناس تعرف اللي فيها انا بشتغل ف حالي و الناس اللي بتتفاعل معايا بتفاعل معاها بالخير و لا ببعت اشتم حد و لا ببعت تقييمات لحد و اصلا و الله و لا بقرا ردود كتير من اساسه انا كنت و لا زلت مشغول الفترة الاخيرة ف كنت بدخل انزل ردودي و اخرج و مش شاغل بالي بحد لان الوضع خربان علي الكل
    و الموضوع بتاع النسخ انا تلافيت تماما اني اكتب او اعلق عليه او اقول اي رد لان انا و الله ما عايز وجع دماغ و فيا اللي مكفيني حرفيا لكن كمان اصبح متهم و من غير اي ادلة ان انا اللي عامل الموضوع
    الحساب بتاع toti عامل ردود كتير انهاردة ع مدار اليوم ع الموضوع بتاعه ع باقي لاعضاء
    و و انا انهاردة اقسمت بالله العلي العظيم اني طالع من بيتي الساعة 9 و نص الصبح و لسه راجع و تقدرو تشوفو اني مش منزل انهاردة غير 8 او 10 ردود و اخرهم كان الفجر اللي هو انا اقل يوم بنزل فيه ردود ممكن بال 20 و ال 25 و احيانا اكتر
    محمود اتهمني انا بالحوار ده لان انا سالته قبل كدة هو بيعمل اللايكات دي ازاي و انا مش فاكر بالظبط هو رد قال اي و لكن قالي ع حاجة كدة ابحث عنها ع اليوتيوب و اشوف بتتعمل ازاي
    فهو اعتقد بقا ان عشان مفيش حد بيعمل لايكات او بيجيله لايكات غيره ان كل الناس حاقدة عليه و كل الناس بصاله و ان هو اللي فيهم و ان و ان و ان
    و ده غير صحيح تماما لان و الله بلايكات او من غير لايكات الوضع محصل بعضه و هو نفسه بعتلي اسكرين بالبونص اللي جاله قبل كدة ممكن اسبوع 12 و اسبوع 14 و اسبوع 18 بالكتير و اوقات ممكن اقل من كدة بكتير عادي ده كدة يعتبر ف احسن احواله لو جاله حاجة من الارقام دي
    انا مش عايز منك حاجة ي محمود و لا غرض الموضوع ده خوف من اي حاجة بفضل الله لكن كل اللي ف الموضوع اني مش عايز الناس هنا تاخد عني فكرة سيئة للدرجة دي و انا برئ منها مش عايز حد يبقي شايل مني او بيدعي عليا او بيشتم فيا و هو لا يعرفني و لا اعرفه لمجرد اعتقاده ان انا ورا الحوار اللي كان حاصل ده
    و ع فكرة مفيش حد غبي للدرجة اللي تخليه يبلغ عن نفسه انا اسمي كان موجود في قائمة الاعضاء اللي العضو
    hunter1 نزلها
    رغم ان كل اللي شغالين بلا استثناء حاليا كله بينسخ و كله عارف كدة يعني لو شغال بتاع 30 و لا 40 و لا حتي 50 ف كلهم بينسخو بلا استثناء حرفيا لكن للي بلغ راح بلغ عن حوالي 8 او 9 اعضاء بس و العبدلله كان اخرهم
    هل انا هيوصل بيا العته اني اروح ابلغ عن نفسي او اقعد اعمل الحوارات دي كلها ؟ انا لو عندي توحد و انفصام شخصية مش هعمل كدة
    و انا زي ناس كتير و الله كان عندي فضول كبير اعرف مين هو totti ده
    و لكن عشان محمود رد قال انا عارفك ياحمد و هو نفسه رد عليه و قاله اه انا احمد يا محمود ف هو كدة من وجهة نظر محمود انه ثبت التهمة عليا
    و كأن مفيش احمد في الدنيا كلها غيري و الله اعلم ان كان صاحب العضوية دي اسمه احمد فعلا و لا مجرد بيغيظ محمود و يدايقه و خلاص
    لو انا اللي عامل الحوار ده كله يا محمود مش هبقي بتكلم بالطريقة دي و لا بالاسلوب ده و لا دي طريقتي اصلا يا محمود و اظن انت عارف حساب الفيس بتاعي و شايف ان الحساب فاضي تماما و مفيش عليه اي نوع من انواع التفاعل يعني انا بكسل اكتب كومنتات و اتفاعل ع السوشيال مجرد بقلب ف الجروبات كدة و خلاص
    هاجي بقا اعمل الحوار ده كله عشان ابلغ عن الاعضاء و عن نفسي ؟
    و اقعد يومين او تلاتة كل اللي يكتبلي حرف ادخل ارد عليه و اقاوح و اناهد في الفاضي ؟
    و الله انا دماغي ابسط من كدة بكتير و خلقي اصلا بقا ضيق ف الفترة الاخيرة و لا بحب المشاكل و لا الحوارات و لا وجع الدماغ
    راجع نفسك يا محمود انت ظنيت فيا ظن سوء لاي سبب من وجهة نظرك و ربنا شاهد ان انا مليش اي دخل بالحوار ده لا من قريب و لا من بعيد
    و انت حسابك ع الفيس هو هو نفس الاسم اللي هنا لكن انا محدش كان يعرف انا شغال و لا لأ من اساسه انا اللي بعتلك و عرفتك بنفسي و بعتلك اسم عضويتي
    و بردو تاني بقول العضوية دي لا تمت لي بصلة و ممكن اي مشرف يتكرم و يفحص الاي بيهات الخاصة بال 3 حسابات حسابي و الحسابين اللي بلغو معنديش اي مشكلة خالص في ده زي ما الاستاذ سمارت و الاستاذ فركس مصر كانو بيعملو قبل كدة و لو ثبت ان فيه اشتراك او تشابه اي بي و لو يوم واحد بس بين حسابي و بين العضويتين دول يبقي ليكم الكلام
    و ختاما اتمني من العضوين دول يردو علي موضوعي بعضويتهم الحقيقية و يعرفونا هما مين لان انا اتجاب سيرتي و اتشتمت و اصبح فيه وجهة نظر سيئة و انطباع مش كويس عني عند اي حد يقرا الموضوع بتاعهم و يكملو للاخر لان انا لما لقيت سيرتي جات هناك كنت داخل ارد و اوضح لكن لقيت الموضوع اتقفل بواسطة الاستاذ فوركس مصر عشان كدة عملت الموضوع ده لتوضيح الامور
    في النهاية معنديش اي حاجة زيادة اقولها عن ان الوضع و البونص خربان مع الكل و الشركة فعلا شبه مبقتش تفعل اي حساب الا بالضالين و البونص اصبح ميت في جميع المنتديات عشان كدة ملهاش لازمة تشغل دماغك و تضيع و لو دقيقة من وقتك عشان تعض في حد تاني خصوصا انك مجبتش اي حاجة جديدة و لا جبت التايهة النسخ و المشاكل الموجودة ف المنتدي موجودة يمكن داخلة علي سنتين دلوقتي و الادارة و الشركة عاجبهم الوضع كدة و مش عايزين يغيروه لو كانو عايزين يغيروه و يظبطو المنتدي كانو ظبطوه و صلحوه من زمان
    و شكرا
    Last edited by AhmedEm; 06-28-2022 at 22:15.

2. الاعضاء التاليين يشكرون AhmedEm علي هذه المشاركة المفيدة

Unregistered (1)

3. #2 Collapse post
    MahmoudGz is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1101 USD
    Thanks
    7,481
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

السلام علي من عليهم السلام والعدوان علي الظاليمن

خليني بس اوضحلك حاجة اولا دة مش مجرد ظن دي نتائج اخطائك

اعتبرني المحقق كونان

تعال بقي للتوضيح معلش فتح دماغك معايا لان هنحتاج نربط شوية احداث معي بعض

لم اتعمل الموضوع الاول بتاع العضو
    mess
    جمع فية تقريبا كل العضويات اللي كان علي مشاركاتها لايكات
    ونسبها ليا
    ومن ضمنهم عضوية محمد 2005
    ارجع للموضوع دة
    https://forex-arabic.com/threads/703...الاعضاء

اتكلمة انت معايا بعدها بيوم
    ونسبت ليا ان الحسابات دي كلها بتاعتي

كان من ضمنهم عضوية الاخ محمد 2005

تعالي بقي لموضوع الابلاغ اللي حصل من Toti

اول عضوية ابلاغ كانت في ايمان
    تاني عضوية في الابلاغ كانت عضويتي

حصل تعديلل للموضوع الابلاغ
    اضافت فية عضوية محمد 2005

اشمعني بقي العضوية دي
    واللي انت كنت علي اصرار تام ان العضوية دي بتاعتي زي ماورد في موضوع الابلاغ
    mess

كان عندي سفر بشكل مفاجي ووقتي كان ضيق زي ماوضحت في ردي بموضوع الابلاغ

بعدها ردت عليك ايمان في ردها الاول عادي بعد ماتواصلة معايا عشان توضحلي مشكلة في الشركة

فارق الوقت بين الرد الاول والرد التاني ليها كنت وصلة الشركة عندهم وعرفتها ان في احتمال كبير ان انت تكون انت اللي عملة كدة
    ردت عليك في رد تاني ليها واللي كان

شوف ردك انت بقي لو هيا بتقول اسم احمد بالبركة
    انت برضة رديت عليها باسم محمود بالبركة ؟
    لاء لان انت لازلت مقتنع انها عضويتي ورديت عليها رد خلاص كدة احنا عرفنا بعض ... تبا
    ارجع للاسكريتنا فوق او للشات ممكن تجيب منه اسكرينات كمان
    وكمان في موضوعك دة انت بتقول محمود رد عليا
    انا مردتش عليك ولا هتنك باي شكل
    تعال بقي للمسج الاخير اللي انت بعتهالي
    باي حق بعتلي مسج زي دي ؟

اتهمتك فين ؟ ؟ انا مش عارف ومش لاقي حاجة هنتك فيها

مش هتكلم عن باقي العضويات اللي حصل فيهم ابلاغ كل واحد عندة المقدرة يدافع عن نفسة بالطريقة والكيفية اللي شايفها صح

لقطة من المحقق كونان ^_^

لاكن لو هظن فيك مجرد ظن
    دة ظن وبقول ظن فهيكون في حاجة واحدة
    ملهاش اي دليل الا تتبع الاحداث والمجريات فقط لا اكتر ولا اقل وممكن اكون غلطان او بتكلم بجهل لاكن خليني اوضحها برضة

من كام اسبوع انت دخلت معانا شات
    حرفيا
    شات لو حد كتب السلام عليكم
    محدش بيرد علية من الاساس

بعدها تقريبا انا وكام واحد دخلنا في نقاش حاد شوية لاثبات وجهات النظر بخصوص موضوع النسخ وضعف البونص
    بعدها بيوم واحد اخد حظر اسبوع وساعتها هوا قال ان في حد بلغ عنة وانا رديت علية وقولتلة معتقدش
    لان في تحديثات حصلة بالمنتدي وممكن يكون اضافة حاجة تكافح النسخ
    بعدها باربع ايام تقريبا عضو تاني خد حظر اسبوع
    الاسابيع دي انتهي والعضويات رجعت تاني

بعدها انت خرجت مش الشات الميت اللي محدش بيدرالسلام فية
    ومن كام يوم انت بعتلي مسج انك عايز تدخل الشات تاني

واللي يصادف انة نفس اليوم اللي اتعمل فية موضوع الابلاغ برضة

انت مخرجتش غصب عنك انت خرجت برضاك
    اي شات لم بتحب تخرج منه بيظهر ليك رسالة تاكيد وبتحتاج موافقة

انما عودتك لية مرة تاني كانت لسبب الله اعلم بية
    يمكن كنت بدور علي حد تاني ولا حاجة
    ربما وارد جايز ممكن ..لية لاء

لاكن معي رد الاستاذ فوركس مصر الاخير تبين ان النظام مش بيدي حظر انما بيمنع البونص

يعني من الاخر كدة لو هظن فيك ظن فانت اللي عملة كدة فيهم سواء كان من عضويتك من عضوية تانية الله اعلي واعلم
    وبرضة بقول دة ظن للمرة اللي مش عارف كام
    وهناخذ بحكم الله

ولا تتبعو الظن

دوقتي انا محمود مش كونان

انت في نفسك عارف انك اللي عملة كدة وانا عارف انك انت ال عملة كدة
    الموضوع انتهي وكفاية كلام في مامضي وبشكرك جدا علي مانبع منك من تصرف غير نزية بتاتا البتة
    حبيت بس اوضحلك ان انت ارتكب اخطاء في ردودك واعتقداتك وافعالك

حاجة كمان انا عضو في المنتدي زيي زي اي حد هنا
    فكفاية بقي اسمي اللي بقي ملطشة
    في النفع والضر وكل من هب ودب يتنطط بية وقبل كل عيد لازم يكون ليا حفلة هنا
    بدائت استاء بجد من التصرفات اللي بتحصل وتنسب او توجة ليا بدون اي سبب يدعو لذلك

كــــــــ ية ــفــــا احنا في ايــــــــــــــام مباركة

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. #3 Collapse post
    AhmedEm is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    245
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    كل الحوارات اللي انت بتقولها دي مجرد استنتاجات مش اكتر مش معني اني عندي وجهة نظر ف حاجة معينة يبقي انا اللي عملت كدة
    انا لو كنت عاوز ابلغ عنك انت لاي سبب كنت بلغت من زمان و مكنتش روحت كلمتك ع الفيس اصلا و قولتلك انا شايف انك بتعمل كزا و كزا و كزا
    مفيش غباء ف الدنيا كدة يعني
    طلعت من الجروب عشان كنت مشترك ف كزا جروب محادثات ع الفيس و كنت عمال اطلع منهم كلهم و طلعت منه بالغلط مش عشان خايف من حد و لا عشان بلغت ع حد و كدة كدة الجروب كان فاضي و مكنش فيه استفادة فكبرت دماغي
    و بقولك تاني ان انا اللي جيت و كلمتك و عرفتك بنفسي و قولتلك اسم عضويتي انت مكنتش تعرف عني حاجة
    كنت عايز ادخل الجروب عشان كان بقالي اكتر من 4 اسابيع او 5 بيجيلي بونص تعبان جدا كنت حابب اشوف كله كدة و لا فيه حد ظبطت معاه و لو حتي ف اسبوع واحد لاني كنت بفكر اوقف ردود
    حتي شوف تاريخ اخر رسالة اللي بقولك دخلني فيها الجروب تاني كانت يوم جمعة ! و ده اليوم اللي بييجي فيه البونص بقاله بتاع 3 اسابيع او 4 علي كدة
    الاعضاء اللي اتبندت و رجعت معرفش هما مين لا هنا و لا ع الفيس و لا اعرف اتبندو امتي و لا اعرف رجعو امتي صدق او متصدقش دي براحتك
    و عندك ف الدعم الموضوع بتاع الاتنين اللي بلغو عن حوالي 9 و انا منهم و كله بالاسكرينات و كله بالدليل و ناس قعدت تفحص و تدور زي ما يكون هيدوهم فلوس ع كدة و ف الاخر الموضوع اتقفل و لا حد خد بان يوم واحد
    يعني من الاخر الادارة شايفة و عارفة كل حاجة و بيتصرفو بمزاجهم و من دماغهم
    اخيرا عشان مكترش في الكلام اكتر من كدة انت عرضت وجهة نظرك و انا عرضت وجهة نظري و الحقيقة يعلمها ربنا و ربنا يصلح الحال للجميع
    Last edited by AhmedEm; 07-01-2022 at 13:48.

5. الاعضاء التاليين يشكرون AhmedEm علي هذه المشاركة المفيدة

Unregistered (1)

6. #4 Collapse post
    tazi larbi is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    5995 USD
    Thanks
    4,294
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    السلام عليكم واله حال المنتدى اصبح محزن جدا بدل ترقيته اصبح الغالبية العظمى تتبادل اتهامات ووووو يا حسرة على ايام الاستاذ ايمن شوشة والاستاذة دعاء وميدو الشبراوي وتلك المواضيع المنسقة والجميلة لا حو ل ولا قوة الا بالله العظيم لماذا اصبح المنتدى هكذا ومن خلال هذا الموضوع ارجو من الاعضاء القدمى العودة من فضلكم من فضلكم

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

7. The Following 2 Users Say Thank You to tazi larbi For This Useful Post:

Unregistered (1), frasfathy(07-10-2022)

8. #5 Collapse post
    RAHIME DZ is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    967 USD
    Thanks
    4,523
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
    بسبب النسخ خسرنا المنتدى بسبب قلة الوعي و الادراك و الشركة لها امكانيات ممكن في ثواني تكشف النسخ و حتى كل المصادر لجلبت منها المواضيع لذا فليس هناك داع لذلك .و استطاع اغلب الاعضاء المحترمين في جعل هدا المنتدى اضحوكة بين المنتديات الاخرى بسبب النسخ و اللصق و كثرة المنشورات المنسوخة و بهدا السبب خرجنا منه و انا اسف كثير لذلك و لكن لن انكر بفضل المنتدى صرنا متفوقين و محترفين و الحمد لله و لكن ان جد حزين لذلك و سلامي لكل الاعضاء القدامى و اما عن الجدد فحظ سعيد
    رحيم

9. The Following 2 Users Say Thank You to RAHIME DZ For This Useful Post:

frasfathy(07-10-2022), tazi larbi(07-05-2022)

+ Reply to Thread

Subscribe to this Thread (2)