+ Reply to Thread
Page 73 of 73 ... 23 63 71 72 73
Results 721 to 724 of 724

Thread: سلسلة نكت متتاليه الكل يدخل ويضع نكتته

• Thread Tools
  1. #721 Collapse post
    hakimmanita is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    28 USD
    Thanks
    0
    اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس
    بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله:
    ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب
    كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله:
    اصل انا بطلت اشرب

---------- Post added at 01:58 AM ---------- Previous post was at 01:58 AM ----------

تلاته اندال اتفقوا يشوفوا مين اكتر نداله الاول شاف راجل عجوز
    عايز يعدي الشارع مسك ايده و سابه في نصف الشارع واتاني عداه وضربه
    التالت ضحك وقال انا اكتر نداله الراجل ده يبقي ابويه

---------- Post added at 01:59 AM ---------- Previous post was at 01:58 AM ----------

سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
    الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
    المحققين : طب ليه جتلت عمك ؟
    الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
    المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
    الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة

---------- Post added at 02:00 AM ---------- Previous post was at 01:59 AM ----------

حلاق وابنة بيتفرجوا علي ماتش كورة فالولد سمع المعلق بيقول (وشاطها
    بمشط رجله وجات في المقص وجووووووووووووون) راح الولد لابوة وقاله الحق
    يا بابا دول باينلهم بيلعبوا في العدة

---------- Post added at 02:00 AM ---------- Previous post was at 02:00 AM ----------

مرة تلاتة مصاصين دماء دخلوا قهوة اتنين طلبوا كبيتين دم و واحد طلب كباية ماية سخنه ليههه
    عشان معاة دم فتلة

---------- Post added at 02:02 AM ---------- Previous post was at 02:00 AM ----------

نساء العالم اتحدن وقررن انهم مش هيعملوا أي حاجة من واجبات البيت.... وبعد اسبوع اتقابلوا
    عشان يعرفوا النتايج
    الزوجة الفرنسية: انا قلت لجوزي ميشيل انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده كله
    وقالت أول يوم ما شفتش حاجة وتاني يوم ما شفتش حاجة وتالت يوم بدأ يغسل ويمسح وقالي انتي بتتعبي خالص يا مراتي يا حبيبتي
    الزوجة الانجليزية: انا قلت لجوزي انا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم بدأ يعمل الاكل تالت يوم غدانى وعشانى بره
    الزوجة المصرية: انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ما شفتش حاجة... ثالت يوم ابتديت أشوف شوية بعيني الشمال

---------- Post added at 02:02 AM ---------- Previous post was at 02:02 AM ----------

واحد كان عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يقوم الكتكوت ياكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد 3 أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين

---------- Post added at 02:03 AM ---------- Previous post was at 02:02 AM ----------

مرة واحد بلديتنا راح يشترى قفل فالبيّاع جابلوا قفل كبير فقاله بلديتنا يا بووووى !!
    قاك جايبلوا قفل صغير فقال بلديتنا يا خوووووى

---------- Post added at 02:04 AM ---------- Previous post was at 02:03 AM ----------

هريدي وقناوي راحوا السينما فهريدي بيقول لقناوى الحصان ده حيجع فى الحفرة دلوقتى فقناوى راح
    اقايله لامش حيقع راح اقايله لاهيقع اتفقوا لو الحصان وقع في الحفره هريدي هيدي لقناوى 10 جنيه ولو موقعش قناوى هيدى لهريدى 10 جنيه فا الحصان وقع فى الحفرة فجناوى اعطى لهريدى 10 جنيه فلما طلعوا من السينما هريدى قال لجناوى انا سمعت الفيلم ده كتير جبل كده فجناوى قاله وانا كمان بس انا قولت ان الحصان هياخد باله المرة دى ومش هيجع فى الحفرة

---------- Post added at 02:04 AM ---------- Previous post was at 02:04 AM ----------

هريدي وقناوي راحوا السينما فهريدي بيقول لقناوى الحصان ده حيجع فى الحفرة دلوقتى فقناوى راح
    اقايله لامش حيقع راح اقايله لاهيقع اتفقوا لو الحصان وقع في الحفره هريدي هيدي لقناوى 10 جنيه ولو موقعش قناوى هيدى لهريدى 10 جنيه فا الحصان وقع فى الحفرة فجناوى اعطى لهريدى 10 جنيه فلما طلعوا من السينما هريدى قال لجناوى انا سمعت الفيلم ده كتير جبل كده فجناوى قاله وانا كمان بس انا قولت ان الحصان هياخد باله المرة دى ومش هيجع فى الحفرة

---------- Post added at 02:05 AM ---------- Previous post was at 02:04 AM ----------

واحد صاحب مزرعة فراخ محمل العربية فراخ و سايق وقفته لجنة و
    سألوه "محمل إيه؟" قال لهم فراخ، قالوله "بتأكلها إيه؟" قال لهم "بأكلها قمح" قالوله غرامة 100 جنيه "بتأكل الفرخ قمح و البلد مش لاقية تاكل؟؟".
    و هو مكمل وقفته لجنة و سألوه "محمل إيه؟" قال لهم فراخ، قالوله "بتأكلها إيه؟" قال لهم "بأكلها زبالة" قالوله غرامة 100 جنيه "بتأكل الفراخ زبالة و تسمم الناس؟".
    الراجل مكمل ع الطريق وقفته لجنة، الظابط سأل له "محمل إيه؟" قال له فراخ، قال له "بتأكلها إيه؟" قال له "و الله يا باشا، أنا بادي لكل فرخة مصروف وهي تجيب الأكل اللي عايزاه"

---------- Post added at 02:06 AM ---------- Previous post was at 02:05 AM ----------

ابو العربي راح ع القهوة
    قال لهم مش تباركوا لي مش انا خطبت البت سعااااااااااد
    واحدرد علية وقال له يا راجل سيبك منها دي ماشية مع نص شباب بورسعيد
    ابو العربي قال له يا راجل وهيا بورسعيد كلها أد اي

---------- Post added at 02:06 AM ---------- Previous post was at 02:06 AM ----------

مرة واحد صعيدى حب انه يعمل زى العلما الكبار زى اينشطاين ونيوتن وايدسون
    فقال لازم يعمل تجربة زيهم
    فجاب ضفدعة
    وقطع رجلها الأولى وقالها اقفزى فنطت
    جابها مرة تانية وقطع رجليها التانيه وقالها اقفزى فنطت
    جابها مرة تالته وقطع رجليها التالته وقالها اقفزى فنطت
    جابها مرة رابعة وقطع رجليه الرابعة وقالها اقفزى فمش رضيت تنط اقفزى مش راضية اقفزى مش راضية
    فقال ملحوظة:

"عند قطع ارجل الضفدعة الأربعة فإنها تفقد حاسة السمع"

---------- Post added at 02:07 AM ---------- Previous post was at 02:06 AM ----------

ندل اتصل على الإذاعة (الراديو) وطلب أغنية بابا فين وأهداها للأيتام

مره المانيا مخترعه جهاز لكشف الكذب فجابوا واحد امريكي فقال احنا فكرنا نطلع القمر وطلعنا واحنا
    فكرنا نعيش فوق الشمس وعيشنا فالجهاز رن
    فجابوا واحد ياباني وقال احنا فكرنا نبقي من الدول الصناعيه في العالم وبقينا واحنا فكرنا نعيش تحت الماي وعيشنا راح الجهاز رن
    فجابوا الصعيدي فقال احنا فكرنا راح الجهاز رن

---------- Post added at 02:07 AM ---------- Previous post was at 02:07 AM ----------

مرة كان واحد ماشى بسيارة لقى لفته مكتوب عليها خفف 70 مشى على 70كليوبعد شويه
    لقى مكتوب خفف 7كليو مشى على 7 كليو بعد شويه لقى مرحبا بيكم فى خفف

---------- Post added at 02:08 AM ---------- Previous post was at 02:07 AM ----------

واحد بيقول لمراته تصدقى جارنا بيقول انه خان مراته مع ستات العمارة كلهم الا واحدة بس؟ قالت له اكيد الولية الرخمة اللى فى الدور الراب

---------- Post added at 02:09 AM ---------- Previous post was at 02:08 AM ----------

مرة واحدة صحت من النوم الفجر ملقتش جوزها جنبها.. لبست الروب وقعدت تدور عليه لقته قاعد فى المطبخ وحاطط فنجان قهوه قدامه ومستغرق فى التفكير لاحظت دموع نازلة من عينيه سألته ايه الموضوع ؟ قاعد لوحدك ليه فى نص الليل؟؟؟
    قالها فاكرة لما اتواعدنا من عشرين سنة ؟؟؟ قالتله اه فاكرة قالها: فاكرة لما شافنا أبوكي واحنا في العربية؟؟؟ قالتله: آه فاكرة قالها: فاكرة لما حط مسدسه في وشي وقالي يا تتجوزها يا اسجنك عشرين سنة؟؟؟ قالتله: آه فاكرة
    نزلت الدموع من عينه وقالها: لو كنت دخلت السجن كنت خرجت النهاردة

---------- Post added at 02:10 AM ---------- Previous post was at 02:09 AM ----------

مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو

---------- Post added at 02:10 AM ---------- Previous post was at 02:10 AM ----------

حسنين بيقول لصاحبه : والله ماعرفتش طعم النوم في القطر امبارح
    صاحبه : ليه ؟
    حسنين : عشان كنت نايم في السرير الفوقاني
    صاحبه: وماعرفتش تبدل
    حسنين : لأ، ماكانش فيه حد في السرير التحتاني عشان ابدل معاه

---------- Post added at 02:11 AM ---------- Previous post was at 02:10 AM ----------

مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو

---------- Post added at 02:11 AM ---------- Previous post was at 02:11 AM ----------

تحطمت طائرة صغيرة تتسع لراكبين فقط فوق احد المقابر بالصعيد
    اخوانا الصعايدة انتشلوا 500 جثة وما زال الحفر مستمراً

---------- Post added at 02:12 AM ---------- Previous post was at 02:11 AM ----------

ياعوضين بنتك ماتت
    قام الصعيدى وبسرعة رمى نفسه من الطابق العاشر
    لما وصل الطابق الثامن تذكر انه ما عندوش بنت
    لما وصل السادس تذكر انه مش متجوز
    لما وصل للرابع تذكر انه مش عوضين ولكنه حسنين
    لما وقع عالارض ماحصلش حاجة

---------- Post added at 02:13 AM ---------- Previous post was at 02:12 AM ----------

صعيدي بالغلط دخل متحف للفن الحديث
    توقف عند احد اللوحات وسأل أحد المنظمين جنبه
    ايه الشكل المرعب ده، هو ده الفن اللي بتسموه حديث؟
    رد المنظم : دى مراية يا أستاذ

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #722 Collapse post
    Mostafa_ali is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    100 USD
    Thanks
    0
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..
    نشكر جميع الاعضاء على مجهوداتهم وننتظر المزيد...
    وان شاء الله نكبر جميعا فى مجال الفوركس

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #723 Collapse post
    at82ef is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    3 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    في واحد عندما ينام يحلم بالقطط بتلعب مبارة في كرة القدم فدهب للطبيب فاعطاه دواء فقال له تناوله الان
    رد عليه خليه ختى الغد قال له الطبيب ليش رد عليه لئن اليوم المبارة النهائية. ...

4. #724 Collapse post
    محمد سامي التعمري is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    2 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    * اردني الغى العرس تبعو قبل 24 ساعة ليش ؟؟؟؟؟؟؟؟ طلعت كروت الدعوة متسربة

* عجوز سألوها بدك تحجي ولا تتجوزي قالت : يا جماعه هي الكعبه بدها تطير

* مره واحد سكران ماشي خبط بامه , حكتله شو مو شايفني؟ حكى اه والله شايفك بس مو عارف وين!!

* في مرة اردنيه بيشتغلو في اطفائية، اتصل واحد فيهم قالهم في حريقة لما وصلو لقوها مطفية …فقالوا شو جايين نلعب ولا نلعب

* في مرة اردني قاعد مع حبيبته،فلما شاف أبوها من بعيد ،قال:-اسمعي لمن يجي ابوك قوليلو انا اخوك

* مرة اردني عند القاضي بسألو ليش دهست 51 رجل جاوبه :كنت سايق شاحنة بسرعة على تقاطع خرب البريك وكان على اليمين زفة عريس وعلى اليسار رجلين
    القاضي: طب ليش ما دهست الرجلين وبعدت عن الزفة
    الاردني : أنا هيك (فكرت) دهست الأول والثاني شرد عالزفة فألحقته

* في شلة قاعدين يطبخوا نقص عليهم ملح وصوّا واحد منهم يروح يجيب ملح ورجع عليهم وسألهم في عندكو ملح قالوله إقعد الحين وصينا خوينا والحين يجي……………

*واحدطخ واحد في صلعة فمات فاحدذ امه تصيح فقالت لها الجاره وين جت الطلقه فقالت في صلعته فقالت الحاره اتحمدي ربك الي ماجت في عينه

* اردني مجنن استاذ الجغرافيا بدو يعرف خط الاستواء فاست لنك و لا موبايلكم

* اردني فتح دكان بالصحراء ليش؟ على شان ما يدين حدا

+ Reply to Thread
Page 73 of 73 ... 23 63 71 72 73

Subscribe to this Thread (1)