Closed Thread
Page 6 of 20 ... 4 5 6 7 8 16 ...
Results 51 to 60 of 197

Thread: صدمه من بنك اليرت باي (بايذا) و لازم نلحق نفسنا ارجو الدخول من الجميع

• Thread Tools
  1. #51 Collapse post
    ana1990
    Guest
    Quote Originally Posted by zaki_ziad
    على ما اعتقد انه لا يمكن ان ياتي اي احد و يطلب البنك باسترجاع المال هكذا بمجرد مراسلة الدعم اكيد يجب ان يكون هناك ادلة و براهين على ان الي اخذ المال نصاب و الله اعلم
    انا اتعامل مع هذا البنك منذ بدايتي في هذا المجال و الواحد بيقول ربنا يستر
    انا مثلاك تماما في انني كنت اتعامل معه منذ ان ابتديت في المجال لكن اعتقاد حضرتك غلط الاعتقاد ده كلن في القانون لقديم اما القانون الجديد فعكس ذلك تماما يمكنه الاسترجاع بكل سهوله بدون اي اثباتات و بكده يسهل جدا ان الشركات تنصب بمعنى انها تدفع و ترجع و هكذا لحد ما يتعرف انهم نصابين

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

Claim this post to be qualified

2. #52 Collapse post
    AhmedMagnifico is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    192 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by ana1990
    انا مثلاك تماما في انني كنت اتعامل معه منذ ان ابتديت في المجال لكن اعتقاد حضرتك غلط الاعتقاد ده كلن في القانون لقديم اما القانون الجديد فعكس ذلك تماما يمكنه الاسترجاع بكل سهوله بدون اي اثباتات و بكده يسهل جدا ان الشركات تنصب بمعنى انها تدفع و ترجع و هكذا لحد ما يتعرف انهم نصابين
    والله يا اخى الى الان انا ايضاً مذهوول من هذا القانون
    ع العموم انا بخلص كل تعاملاتى مع البنك وبفكر انقل ليبرتى باذن الله على اخر الشهر كدا ان شاء الله :)

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #53 Collapse post
    biznoor is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    8 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    شكرا لصاحب الموضوع هذه النقطة لم اكن اعلم بوجودها من قبل في شروط اتفاقية البنوك هي فعلا بحاجة للتفكير فيها الاول وهي تفيد الشخص الذي يرسل الاموال ولذلك تشترك بعض المواقع الربحية او البروكرات بنوك الكترونية معينة لان اكيد فيها ميزة من صالحها وهذا حقهم ليحموا انفسهم من نصب بعض المشتركين اذا اكتشف انه نصاب او اتبع طرق مخالفة لقوانينها لكن احنا ايضا يحق لنا ان نبحث عن بنك لايحتوي على هذا الشرط حماية انفسنا من النصب واسترجاع الاموال المدفوعة بدون وجه حق ولكون بعض المواقع تشترط علينا بنوك معينة اقترح انه لو في بنوك خالية من هذا الشرط الواحد يعمل حساب فيها ويقوم بتحويل اي مبلغ يستلمه على حسابه في البنوك التي تشترط هذا الشرط الى حسابه البنكي الاكثر امانا ليتخلص من شبح استرداد المال المدفوع وياريت لو حد يعرف بنوك لاتشترط ذلك ان يخبرنا وبالتوفيق للجميع ان شاء الله

4. #54 Collapse post
    ana1990
    Guest
    Quote Originally Posted by biznoor
    شكرا لصاحب الموضوع هذه النقطة لم اكن اعلم بوجودها من قبل في شروط اتفاقية البنوك هي فعلا بحاجة للتفكير فيها الاول وهي تفيد الشخص الذي يرسل الاموال ولذلك تشترك بعض المواقع الربحية او البروكرات بنوك الكترونية معينة لان اكيد فيها ميزة من صالحها وهذا حقهم ليحموا انفسهم من نصب بعض المشتركين اذا اكتشف انه نصاب او اتبع طرق مخالفة لقوانينها لكن احنا ايضا يحق لنا ان نبحث عن بنك لايحتوي على هذا الشرط حماية انفسنا من النصب واسترجاع الاموال المدفوعة بدون وجه حق ولكون بعض المواقع تشترط علينا بنوك معينة اقترح انه لو في بنوك خالية من هذا الشرط الواحد يعمل حساب فيها ويقوم بتحويل اي مبلغ يستلمه على حسابه في البنوك التي تشترط هذا الشرط الى حسابه البنكي الاكثر امانا ليتخلص من شبح استرداد المال المدفوع وياريت لو حد يعرف بنوك لاتشترط ذلك ان يخبرنا وبالتوفيق للجميع ان شاء الله
    اخي افضل بنك في هذه الفتره هو بنك الليبرتي ريسرف امان و حمايه و سهوله في التعامل و عدم وجود شرط استرجاع الاموال نهائيا الى جانب الميزه الاكبر و هي ان سعر بيعه في السوق اعلى من سعر بيع الالرت باي بمعنى لو جيت لوسيط يحولك هيحولك الليبرتي ب6 بينما الالرت باي ب5 بس ده لو رضي يحولهولك

5. #55 Collapse post
    eg100 is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    28 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    الاول لا يااخى لا يسطيع المرسل استراد امولة الا بعد الاتفق بين الطرفين

عندما تعمل استراد يقوم برسل رسالة الى المستلم لمدة يومين
    ادا لم يرد على الرسالة تم التحويل
    لقد جربتها فى شركات الهايف

لة سليبات اكثر من الايجيبات انا اتمنى ازلة هذا الشرط
    كى يكون المستلم فى امان
    وقراء ايضا اذا استلمت الاموال فى مدة 6 ايام لا يسطيع سحبة

6. #56 Collapse post
    rimi841 is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    10 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    <br>&nbsp;أخي صاحب الموضوع كلامك صحيح و لكن حق استرجاع الأموال معمول خلال 48 ساعة فقط من الإيداع في حسابك بعدها لن يستطيع الشخص الذي جول لك الأموال ان يسحب نقوده&nbsp;<br>لذا تجد في مواقع تبادل الأموال الإلكترونية شرط 48 ساعة لاستبدال الاموال مقابل الأرلتباي<br>مثلا انا لدي ليبرتي و أبحث عن الرت باي انت تحول لي المبلغ المتفق عليه و بعدها بـ 48 ساعة كاملة احول لك المبلغ بالليبرتي<br>تحياتي

7. #57 Collapse post
    ana1990
    Guest
    Quote Originally Posted by rimi841
    <br>*أخي صاحب الموضوع كلامك صحيح و لكن حق استرجاع الأموال معمول خلال 48 ساعة فقط من الإيداع في حسابك بعدها لن يستطيع الشخص الذي جول لك الأموال ان يسحب نقوده*<br>لذا تجد في مواقع تبادل الأموال الإلكترونية شرط 48 ساعة لاستبدال الاموال مقابل الأرلتباي<br>مثلا انا لدي ليبرتي و أبحث عن الرت باي انت تحول لي المبلغ المتفق عليه و بعدها بـ 48 ساعة كاملة احول لك المبلغ بالليبرتي<br>تحياتي
    مبدئيا معرفش ليه حاسس ان الرد منقول ببساطه لان المنتدى هنا مش بيقبل
    html
    على العموم 48 ساعه كافيين جدا لسرقتك لان التحويلات بتكون فوريه انا اديلك الليبرتي انت تديني الالرت باي فوري معنى كده انه مش لازم تستنى 48 ساعه و هتتسرق بعد التحويل مباشره ممكن تكون تقصد حاجه تانيه وضحهالي اكتر برد مظبوط شويه

8. #58 Collapse post
    AhmedMagnifico is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    192 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by ana1990
    مبدئيا معرفش ليه حاسس ان الرد منقول ببساطه لان المنتدى هنا مش بيقبل
    html
    على العموم 48 ساعه كافيين جدا لسرقتك لان التحويلات بتكون فوريه انا اديلك الليبرتي انت تديني الالرت باي فوري معنى كده انه مش لازم تستنى 48 ساعه و هتتسرق بعد التحويل مباشره ممكن تكون تقصد حاجه تانيه وضحهالي اكتر برد مظبوط شويه
    امممممممممممم
    والله الواحد اصبح فى حيرة من امره بسبب الموضوع دا
    !!؟؟!!

9. #59 Collapse post
    ana1990
    Guest
    Quote Originally Posted by ahmedmagnifico
    امممممممممممم
    والله الواحد اصبح فى حيرة من امره بسبب الموضوع دا
    !!؟؟!!
    مش حيره اوي اصل سهل تعرف انه منقول من لغة ال
    html
    اصل انا افهم فيها الشويه ال
    <br>
    تستخدم لبداية فقره جديده و هي تكون منتشره في المنتديات التي تسمح بها لكنها غير مسموحه هنا لذا لا تظهر لك الكتابه على العموم الردود المنقوله كثيره و ليست هنا فقط لكن فيه اللي بيتلاحظ منها و فيه اللي مش بيتلاحظ مع ان الاداره قالت ان التكرار لا يحتسب لكن بعض الاشخاص مش قادرين يصدقوا او فاكرين نفسهم اذكى

10. #60 Collapse post
    abdello052 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    89 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انت لازم تقدم ضمانات معينة لاسترجاع الاموال
    واظن انها لن تكون ابدا ضد العميل

Closed Thread
Page 6 of 20 ... 4 5 6 7 8 16 ...

Subscribe to this Thread (4)