+ Reply to Thread
Page 1 of 30 1 2 3 11 ...
Results 1 to 10 of 300

Thread: المضاعفات .. وخطتي نحو المليون ابدأها اليوم ..

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    majdquran is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    89 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

المضاعفات .. وخطتي نحو المليون ابدأها اليوم ..

السلام عليكم ورجمة الله وبركاته ..

الكل حلم بتحقيق المليون وانا واحد منهم بكل تأكيد . وقد وضعت استراتيجية لذلك ابتداءا من 100 دولار وحتى المليون في مدة زمنية قدرها سنة ونصف تقريبا ..

طبعا طريقة العمل راح تكون على المضاعفات بشكل اساسي وبمساعدة اكسبرت لوضع الاوردرات بناءا على اعداداتي الخاصة .

انا بالفعل قمت بفتح حساب حقيقي سنت من انستا فوركس وقمت بايداع 80 دولار والحصول على البونص واصبح المجموع 105$ المطلوبات لبدأ العملية .

الازواج المتبع العمل عليها جميع الازواج الرئيسية وكروساتها .
    احجم الصفقة الاولي هو .0.1 =0.1 سنت للنقطه ... واعلى حد للاورد للمضاعفات هو . 10.24 اي 1 دولار للنقطه ..
    الاهداف :
    الشهر الاول مضاعفة الحساب من 100 الى 200 دولار .
    الشهر الثاني مضاعفة الحساب من 200 الى 400 دولار.
    الشهر الثالث مضاعفة الحساب من 400 الى 800 دولار.
    الشهر الرابع مضاعفة الحساب من 800 الى 1600 دولار .
    الشهر الخامس تحويل الحساب الى ستاندر ومضاعفة الحساب من 1600 الى 3200 دولار .
    الشهر السادس مضاعفة الحساب من 3200 الى 6400 دولار .
    الشهر السابع مضاعفة الحساب من 6400 الى 12800 دولار .
    الشهر الثامن مضاعفة الحساب من 12800 الى 25600 دولار .
    الشهر التاسع مضاعفة الحساب من 25600 الى 51200 دولار .
    الشهر العاشر مضاعفة الحساب من 51200 دولار الى 102400.
    الشهر الحادي عشر مضاعفة الحساب من 102400 الى 204800 دولار.
    الشهر الثاني عشر مضاعفة الحساب من 204800 الى 409600 دولار .
    الشهر الثالث عشر من 409600 الى 819200 دولا .....

سوف اوقوم بتصوير صورة عن الحساب يوميا وارفاقها ان شاء الله حتى تتم متابعة العملية .
    وادعوا لي بالتوفيق

مرحب بمشاركات جميع الاخوان وطرح افكارهم من اجل تطوير العملة ...

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #2 Collapse post
    mohamedsous is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    20 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    النقطه العاديه المتبعه 0.1 سنت وعاوز تضاعف الحساب من 100 دولار الي 200 دولار اعتقد انها مستحيله الا بقي لو كل حركه للسعر هتاخدها صاعد هابط وبرضو مش هتوصل للمضاعفه المطلوبه لازم تغير اللوت المتبع علشان توصل للي بتقوله
    ملحوظه صغيره :- توقيعك لا يدل علي تفكيرك في الفوركس !!

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #3 Collapse post
    majdquran is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    89 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mohamedsous
    النقطه العاديه المتبعه 0.1 سنت وعاوز تضاعف الحساب من 100 دولار الي 200 دولار اعتقد انها مستحيله الا بقي لو كل حركه للسعر هتاخدها صاعد هابط وبرضو مش هتوصل للمضاعفه المطلوبه لازم تغير اللوت المتبع علشان توصل للي بتقوله
    ملحوظه صغيره :- توقيعك لا يدل علي تفكيرك في الفوركس !!
    اخي العزيز لقد قمت بارفاق كشف الحساب لليومين الفاتوا وبس تشوفوا راح تفهم ...

وبالنسبة للتوقيع دا موضوع اخر لا يتعارض مع الفوركس ...

---------- Post added at 06:54 PM ---------- Previous post was at 06:50 PM ----------

كشف حساب بتاريخ اليوم المرحلة الاولى .....

مش عارف ارفع الكسف حدا يدلني على الطريقة -- بعطيني ملف غير صالح عند محاولة الرفع ...

4. #4 Collapse post
    maaado is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    43 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    يعني ايه الاستراتيجية المتبعة للمضاعفة
    وللا هيا مضاعفة وخلاص يعني اي كلام
    المفروض تحط الاسلوب وطريقة العمل والخطة للوصول

5. #5 Collapse post
    willy is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    198 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ياجماعة انتو بداتو بالهجوم على الراجل ليه ننتظر كشف الحساب وربنا يسهل اخي حاول رفع كشف الحساب بالامتدادات المسموحة للملفات يعني امتداد ممكن ترفع من خلاله الملف وهي موجودة في سيرفر المنتدى
    عاشق الايشموكوكينكوهيو

6. #6 Collapse post
    forex.masr is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    200 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    الكلام اللى انت بتقولوه ده مستحيل يا باشا لان فعلا حجم النقطه مش مستاهل
    وكمان اخى الكريم انت كده هتفضل قاعد قدام الفوركس طول اليوم وتقبل مرورى وشكرا على الموضوع الرائع

---------- Post added at 04:25 AM ---------- Previous post was at 04:24 AM ----------

الكلام اللى انت بتقولوه ده مستحيل يا باشا لان فعلا حجم النقطه مش مستاهل
    وكمان اخى الكريم انت كده هتفضل قاعد قدام الفوركس طول اليوم وتقبل مرورى وشكرا على الموضوع الرائع

7. #7 Collapse post
    majdquran is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    89 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    يا اخوان لو سمحتم اذا انت ما بتفهمش بالمصاعفات يبقى ما تقعد تقول كلام فاضي وما الوا طعمة وانتا مش فاهم شو اللي بتحكي ...

انا راح ارفع كشف حساب الي منذ سنتين لحساب قديم كنت شغال فيه مضاعفات ... بلشتوا من 10 تالاف دولا .. مع عقود مايكروا يعني النقطه 10 سنت وعملت ارباح 40 الف في 4 شهور ...يعني نفس النسبة والتناسب مع ال100 دولار وال 0.1 سنت ...

واتفضل اخي دا الكشف ....

http://www.mediafire.com/?sv611m5fqgp3i7j

---------- Post added at 12:07 PM ---------- Previous post was at 12:05 PM ----------

وسوف اقوم برفع الحساب الحالي عند انتهاء اليوم حتى نحسب النسبة المؤوية للارباح والمطلوب هو 3% يعني 3 دولارات باليوم لهذه المرحلة ....

---------- Post added at 12:11 PM ---------- Previous post was at 12:07 PM ----------

طبعا هاي مشكلة الشعب العربي ... بدال ما يحاول يفهم ويساعد ببلش يهاجم ويحطم بالمعنويات ...

لو سمحتوا اي حد مش فاهم المضاعفات وما يفهمش اللي انا بعملوا لا يعلق بالموضوع والمنتدى مليء بالمواضيع -- انا فاتح الموضوع ومضحي ب 100 دولار من مالي الخاص مش بونص حتى نعمل التجارب ونتوصل الى ما فيه فائدة الجميع ..
    الى اذا كان عاوز يفهم او يستفسر . واي احد يقلي مستحيل والبطيخ والحكي الفاضي انا مش طالب رأيك.

8. #8 Collapse post
    kingptc is offline
    عضو نشيط Array
    Accrued Payments
    24 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اتمنى لك كل التوفيق اخي وانت محطوط بالمفضلة لمراقبت نجاحك باذن الله

ولا تهتم لكل من تكلم فليس كل من قال شيئا فهو عالم به
    تمنياتي لك بالنجاح

9. #9 Collapse post
    majdquran is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    89 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by kingptc
    اتمنى لك كل التوفيق اخي وانت محطوط بالمفضلة لمراقبت نجاحك باذن الله

ولا تهتم لكل من تكلم فليس كل من قال شيئا فهو عالم به
    تمنياتي لك بالنجاح
    الف شكر اخي العزيز ...
    اخي انا كل ما هنالك اني استغرب من بعض الناس ... بدل انا نتعاون وان نتساعد ونطرح الافكار لتطوير استراتيجية لنستفيد منها نحكم عليها بالفشل حتى من دون محاولة فهمها فلماذا ذلك ....
    اعظم اغنياء العالم من الفوركس ابتدأوا بمبالغ صغيرة مثل الياباني الذي ابتدأ من 16 الف وحولها الى 22 مليون في سنة .. فهو ممكن بالتفكير الصحيح .. فلماذا هو يستطسع ونحن العرب لا نستطيع ...
    هل هم اذكى منا .. بالتاكيد لا والتاريخ اثبات على ذلك . ولكن النفسية السلبية هي التي تقتل الطموح العربي ..

10. #10 Collapse post
    mdgazy is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    50 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    الســـلام عليكــم ..
    أتمنى لك التوفيق و النجاح يا أخي الكريم .. و بإذن الله سأتابع معك من أول ما أستلم البونص

+ Reply to Thread
Page 1 of 30 1 2 3 11 ...

Subscribe to this Thread (6)