+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7

Thread: طيب وبعدين هنفضل كدة لحد امتى ؟

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    ashraf aly is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1457 USD
    Thanks
    518
    SubscribeSubscribe
    subscribed 5

important طيب وبعدين هنفضل كدة لحد امتى ؟

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    الحقيقة مش عارف اقول ايه هل هنفضل كدة لحد امتى فى موضوع البونص القليل اللى بييجى دة يعنى اشتغلت شهر يوليو وصل لى 5 دولار بعد كدة حوار البونص الاسبوعى وصل ليا مرتين مرة كان 8 دولار وهذا الاسبوع 10 دولار هنفضل كدة لحد امتى مش معقول اعمل 3 صفحات فى اقسام مختلفة يصل لى 10 دولار هل سيستمر الوضع هكذا ؟ وهل فى حد بيوصل له بونص اسبوعى كبير ولا كله كدة بيوصل ليه بونص قليل ياريت حد من المشرفين يفيدنا

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. الاعضاء التاليين يشكرون ashraf aly علي هذه المشاركة المفيدة

Mahmoud Rashwan(08-28-2020)

3. #2 Collapse post
    borisforex is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    4957 USD
    Thanks
    2,599
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    بما ان المنتدى الاجنبي يعمل بالنظام الاسبوعي قبل مدة طويلة فيمكنك التواصل مع المشرفين او الاعضاء هناك و تسئلهم عن الفرق بين الاسبوعي و الشهري الخ...

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. الاعضاء التاليين يشكرون borisforex علي هذه المشاركة المفيدة

5. #3 Collapse post
    ashraf aly is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1457 USD
    Thanks
    518
    SubscribeSubscribe
    subscribed 5
    Quote Originally Posted by borisforex
    بما ان المنتدى الاجنبي يعمل بالنظام الاسبوعي قبل مدة طويلة فيمكنك التواصل مع المشرفين او الاعضاء هناك و تسئلهم عن الفرق بين الاسبوعي و الشهري الخ...
    اخي انا لا اتحدث عن المنتدى الاجنبي انا اتحدث هنا عن المنتدى العربي حيث ان البونص الاسبوعي بدا منذ شهر اغسطس وحتى الان وبعض الاعضاء وصل اليهم بونص اسبوعي والبعض الاخر لم يصل اليهم البونص الاسبوعي فبالنسبه الى الاعضاء الذين وصل إليهم البونص الاسبوعي هل كان قليل ام ان هناك اعضاء يحصلون على بونص مرتفع فاذا كان كل الاعضاء يحصلون على بونص قليل فهل سيستمر الوضع بهذه الطريقه ام لا لذلك ارجو افادتي من قبل المشرفين وتقبل مروري

6. The Following 2 Users Say Thank You to ashraf aly For This Useful Post:

borisforex(08-28-2020), Mahmoud Rashwan(08-28-2020)

7. #4 Collapse post
    RAHIME DZ is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    967 USD
    Thanks
    4,523
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    اخي فرضا كنا نأخذ 100$شهريا بونص و الآن أصبح أسبوعيا يعني المعدل اتغير في حدود 20-40$أسبوعيا ادا كان عملك جيد
    انا يا أخي هادا الاسبوع وصلني بونص أسبوعي أفضل من أي وقت مضى وصلني 26$ كان يجيني سنتات و لكن اقولك اخي أن مشاركات لفي المراجع و المسابقة لا تحتسب بونص لدا العمل في جميع الاقسام

8. The Following 2 Users Say Thank You to RAHIME DZ For This Useful Post:

Mahmoud Rashwan(08-28-2020), rooooor1(09-06-2020)

9. #5 Collapse post
    ashraf aly is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1457 USD
    Thanks
    518
    SubscribeSubscribe
    subscribed 5
    Quote Originally Posted by RAHIME DZ
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    اخي فرضا كنا نأخذ 100$شهريا بونص و الآن أصبح أسبوعيا يعني المعدل اتغير في حدود 20-40$أسبوعيا ادا كان عملك جيد
    انا يا أخي هادا الاسبوع وصلني بونص أسبوعي أفضل من أي وقت مضى وصلني 26$ كان يجيني سنتات و لكن اقولك اخي أن مشاركات لفي المراجع و المسابقة لا تحتسب بونص لدا العمل في جميع الاقسام
    استاذ رحيم اعرف ان أقسام المسابقة لا تحتسب بونص اسبوعى لذلك اعمل فى جميع الأقسام فى المنتدى ورغم ذلك البونص قليل حتى بونص المسابقة اخى يصل لى سنتات لا اعرف ما هو العمل هل سيستمر الوضع هكذا ام ان الامور سوف تتحسن فى المستقبل لان بذل مجهود وإضاعة الوقت والعمل في المنتدى دون مقابل هذا امر صعب فى الحقيقة

10. الاعضاء التاليين يشكرون ashraf aly علي هذه المشاركة المفيدة

11. #6 Collapse post
    borisforex is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    4957 USD
    Thanks
    2,599
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by ashraf aly
    اخي انا لا اتحدث عن المنتدى الاجنبي انا اتحدث هنا عن المنتدى العربي حيث ان البونص الاسبوعي بدا منذ شهر اغسطس وحتى الان وبعض الاعضاء وصل اليهم بونص اسبوعي والبعض الاخر لم يصل اليهم البونص الاسبوعي فبالنسبه الى الاعضاء الذين وصل إليهم البونص الاسبوعي هل كان قليل ام ان هناك اعضاء يحصلون على بونص مرتفع فاذا كان كل الاعضاء يحصلون على بونص قليل فهل سيستمر الوضع بهذه الطريقه ام لا لذلك ارجو افادتي من قبل المشرفين وتقبل مروري
    انا قصدت ان الاعضاء و المشرفين هنا لا يعرفون اي شيء عن النظام الاسبوعي الجديد و بما ان المنتدى الاجنبي يعمل بالنظام الاسبوعي مند فترة طويلة فيمكنك التواصل مع المشرفين و الاعضاء في المنتدى الاجنبي للحصول على المعلومات.

12. The Following 2 Users Say Thank You to borisforex For This Useful Post:

ashraf aly(08-28-2020), Mahmoud Rashwan(08-28-2020)

13. #7 Collapse post
    RAHIME DZ is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    967 USD
    Thanks
    4,523
    SubscribeSubscribe
    subscribed 2
    Quote Originally Posted by ashraf aly
    استاذ رحيم اعرف ان أقسام المسابقة لا تحتسب بونص اسبوعى لذلك اعمل فى جميع الأقسام فى المنتدى ورغم ذلك البونص قليل حتى بونص المسابقة اخى يصل لى سنتات لا اعرف ما هو العمل هل سيستمر الوضع هكذا ام ان الامور سوف تتحسن فى المستقبل لان بذل مجهود وإضاعة الوقت والعمل في المنتدى دون مقابل هذا امر صعب فى الحقيقة
    أن شاء الله تتحسن اخي الكريم و اقولك انا كنت مثلك و لكن يجب تنويع في كل الأقسام حتى الأقسام التي تعطي 15$للرد حتى تكون نتيجة جيدة و أن شاء الله خير انا الاسبوع الماضي ااني 0.68$يعني نظن هده الفترة فترة تحديثات لدا أن شاء الله يتحسن الوضع و يكون قوانين و نعلم كيف يحتسب البونص

توقع العقبات لكن لا تسمح لها بمنعك من التقدم, لأن خلف كل عزيمة هناك دافع و بقوة الدافع تقوى العزيمة.

ورشة استراتيجية الترند المكسور

14. The Following 3 Users Say Thank You to RAHIME DZ For This Useful Post:

ashraf aly(08-28-2020), Mahmoud Rashwan(08-28-2020), naif111(08-28-2020)

+ Reply to Thread