+ Reply to Thread
Results 1 to 4 of 4

Thread: هل 50 ٪ ارباح تكفي شهريا ؟

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    cairodevil is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    255 USD
    Thanks
    437
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

هل 50 ٪ ارباح تكفي شهريا ؟

أعتقد أن هذا يكفي إذا حصلنا على 50٪ شهريًا من استثماراتنا لأن الربح من تداول الفوركس صعب للغاية وإذا حصلنا على شيء ما على أسس ثابتة ، فأعتقد أنه يكفي بالنسبة لنا كوننا متداولين إذا كنا احصل على ربح في تداول الفوركس وهو أمر جيد بالنسبة لنا.

هناك راي اخر يقول ذلك يعتمد على التجارة ومهاراتها ولكنن لا تذهب لتحقيق هدف أكثر. هدف الربح بنسبة 5-10٪ كافٍ بالنسبة لنا لأنه الهدف الذي يمكننا تحقيقه بسهولة والقدرة على كسب المزيد والمزيد من المال في كل مرة ، لذلك يجب أن يكون هناك هدف أدنى حتى نتمكن من تحقيقه بسهولة.

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #2 Collapse post
    Eman eltaib is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    282 USD
    Thanks
    1,104
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اتفق معك لان الطمع مش محبذ في عالم الفوركس الملئ بالمفاجأت والاسرار والذي يتأثر بالاخبار وقرارات البنك المركزي وكمان لان دخل الفوركس لا يصح ان يكون دخل اساسي يعتمد عليه كمصدر رقم ١في الدخل لكن ممكن نعتبره دخل اضافي فنسبة ٥٠%شئ جيد..والله قدرنا نجيب اكثر يبقي كويس ماكانش يبقي الحمدلله
    مجهود مشكور عليه وفي انتظار المزيد
    تحياتي

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #3 Collapse post
    Ahmed Mansour is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    1880 USD
    Thanks
    78
    عايز اقولك على صدمه بس ماتخفش دا حقيقى ولو هى صدمه بالنسباك هاتبقى دى قمه السعاده بالنسبالى انى لو قدرت احقق 10%بس كل شهر من حسابى هابقى اسعد انسان فى العالم اللى عايز يشتغل صح ويتسمر فى الشغل ويفضل يكسب اعتقد لو عمل النسبه دى كل شهر يبقى عبقرى لكن تقولى 50% وانته كدا يادوب شايفها كويسه متواضع يعنى وبعدين عن الطمع انا هاعمل النسبه دى عايز اقولك هو ممكن بس صدقنى هاتعمل النسبه دى مرا واحده ب فى الشهر ومش هاتلحق تفرح بارباحك والشهر اللى بعده هتلاقى حسابك اتمرجن وكل شئ راح علشان مع النسبه دى انا متاكد انك هاشتغل بشكل عشوائى من غير اداره راس مال ودى المكاسب بتعتها مؤقته جدا هاتخدعك فى الاول وتتغر فى نفسك وهاتتصدم بالواقع بقا لما كل شئ يروح منك

4. #4 Collapse post
    مصطفي السيد is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    33 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    881 USD
    Thanks
    6,542
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اخي الكريم ان نسبه ال50% ارباح شهريا هي نسبه كبيره جدا في مجال الفوركس فمعني انني حولت
    100 الي 150 دولار مثلا او 1000 الي 1500 دولار خلال شهر متفاديا الخسائر فهذا في رايي
    انجاز رائع المهم ان تضع الخطه للوصول الي هذه النسبه ودعك من الذين يقولون انك من الممكن ان تدبل حسابك
    فهولاء كما يكسبوا بسرعه فهم يخسرون اموالهم اسرع ولا يستطيعوا الاستمرار طويلا في هذا المجال

+ Reply to Thread