+ Reply to Thread
Page 3 of 5 1 2 3 4 5
Results 21 to 30 of 41

Thread: هام للاعضاء بخصوص البونص الشهري

• Thread Tools
  1. #21 Collapse post
    Smart is online now
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    Quote Originally Posted by سمير
    والله يا اخى انت عمال تعشم نفسك على الفاضى وايه يعنى لما الاعلان ينتهى يوم 17 عادى ده مش دليل ان البونص هيحولوه النهارة كدة خلاص انستا مش هتحول بونص تانى وانا متأكد من كدة لان انا مع انستا من 2013 وعمر الموضوع ده ما حصل من سنة 2013 يا خسارة تعب الشهر كله اللى فضلت احط ردود وتعبت اوى والله العظيم وللاسف معنديش مصدر دخل تانى غير العمل بالبونص واللى حصل ده وقف حالى اوى والله حرااااااام مش عارف اعمل ايه
    Quote Originally Posted by tamermosa
    انا أثق في منتدانا الغالى و أثق فيك يا ا/ اسمارت
    اللي كسب دولار واحد من المنتدى و مش قادر يستحمل تأخير شهر
    يبقي ما يستهلشي خير المنتدى
    تسلم أخى
    الشىء المحزن ان عضو يستلم سنوات طويلة ويحدث مره واحدة تأخير خارج عن ارادتنا فتجده يطعن فى المنتدى
    كأن السنوات الماضية ضاعت فى ثانيه

عموما تم مراسلة الشركة وان شاء الله سيتم اضافة البونص قبل انتهاء هذا الاسبوع
    Think Smart

2. The Following 2 Users Say Thank You to Smart For This Useful Post:

amrelkomy(07-17-2017), big.pharaoh(07-17-2017)

3. #22 Collapse post
    aymansaleh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    3 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4742 USD
    Thanks
    42,757
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Smart
    تسلم أخى
    الشىء المحزن ان عضو يستلم سنوات طويلة ويحدث مره واحدة تأخير خارج عن ارادتنا فتجده يطعن فى المنتدى

استاذ سمارت
    والله الموضوع ماهو عدم ثقه ولكن احنا تايهين ومش عارفين ايه المشكله ومافيش ميعاد محدد لحلها, واحد زيي انا الفوركس هو مصدر دخلي الوحيد والمنتدى وانستافوركس هم اللي باشتغل معاهم فقط, يعني الموضوع بالنسبه لي هام وحيوي جدا بل ومصيري, عايزين نفهم ونعرف اللي بيحصل ايه وبس, لكن انا باطلب من حضرتك تعذرنا وتعذر كل من تطرق الشك وعدم الثقه لقلبه علشان الحكايه مش سهله والله
    اتمنى حل المشكله قريبا وعودة الامور لمسارها الطبيعي
    بالتوفيق للجميع

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. The Following 4 Users Say Thank You to aymansaleh For This Useful Post:

ahmed.mohamed(07-29-2017), hos7sam(07-28-2017), ragab012(07-30-2017), Saif-msn(07-29-2017)

5. #23 Collapse post
    big.pharaoh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    7 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    6754 USD
    Thanks
    24,420
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by aymansaleh
    استاذ سمارت
    والله الموضوع ماهو عدم ثقه ولكن احنا تايهين ومش عارفين ايه المشكله ومافيش ميعاد محدد لحلها, واحد زيي انا الفوركس هو مصدر دخلي الوحيد والمنتدى وانستافوركس هم اللي باشتغل معاهم فقط, يعني الموضوع بالنسبه لي هام وحيوي جدا بل ومصيري, عايزين نفهم ونعرف اللي بيحصل ايه وبس, لكن انا باطلب من حضرتك تعذرنا وتعذر كل من تطرق الشك وعدم الثقه لقلبه علشان الحكايه مش سهله والله
    اتمنى حل المشكله قريبا وعودة الامور لمسارها الطبيعي
    بالتوفيق للجميع
    على فكره انا كمان الفوركس هو مصدر دخلي الوحيد وتعاملي فقط مع المنتدى وانستا وشايل الهم اكتر من اى حد هنا. لكن انا تواصلت مع الدعم الفنى فى انستا وقالوا ان حملة البونص مستمرة + انى مطمئن نوعآ ما لان المنتدى الانجليزي بيعانى من نفس المشكله . وعلى فكره المنتدى الانجليزي شغال من 2010 .. ودخلت على موضوع تأخر البونص عندهم. تقريبا ملاقيتش غير واحد فقط بيهاجم المديرين والمنتدى انما باقي الاعضاء عندهم ولاء للمنتدى والشركه. لكن هنا بصراحه لاقيت ناس كتير ناكره للجميل. ونفسي البونص يتحول النهاردة قبل بكره. عشان اشوف رد فعل الناس دى . اللى هما فى الاساس خساره فيهم . ربنا يصلح حالنا وحالهم .. وانا كنت ولازلت بأكد دعمى للمنتدى فى محنته
    هـلُِ صلُِيت عٍلُِﮯ آلُِنبَي آلُِيوُم ؟

صلُِوُآ عٍلُِﮯ من بَڪﮯ شُوُقٌآ لُِرٍؤيتنآ

6. The Following 4 Users Say Thank You to big.pharaoh For This Useful Post:

amrelkomy(07-17-2017), bassoumy(07-29-2017), hamadasalama(07-29-2017), mr.khalled(07-29-2017)

7. #24 Collapse post
    Charef is offline
    عضو محترف Array
    قابلت الضيوف
    5 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    180 USD
    Thanks
    18
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    نعم اخوتي هكذا تكون بداية نصب الشركات واضن والله اعلم ان الشركة ستوقف البونص وانا ايضا وكل الاعضاء المسجلين تحتي سانصحهم بالتوقف عن الردود والمشاركات . حتى لو عشمونا نحن فلا يجب ا نكدب على اخواننا نحن يا خسارة أحببنا هذا المنتدى

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

8. الاعضاء التاليين يشكرون Charef علي هذه المشاركة المفيدة

amrelkomy(07-17-2017)

9. #25 Collapse post
    big.pharaoh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    7 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    6754 USD
    Thanks
    24,420
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Charef
    نعم اخوتي هكذا تكون بداية نصب الشركات واضن والله اعلم ان الشركة ستوقف البونص وانا ايضا وكل الاعضاء المسجلين تحتي سانصحهم بالتوقف عن الردود والمشاركات . حتى لو عشمونا نحن فلا يجب ا نكدب على اخواننا نحن يا خسارة أحببنا هذا المنتدى
    نصب !! نصب في ايه بالظبط؟؟ دا على اساس انك عامل ايداع في الشركه 10.000$ .. يا اخي عيب الكلام ده خصوصا انك عضو قديم مسجل من ٢٠١٦.
    واذا انت شايف ان المنتدى نصاب. انسحب بهدوء. لكن مفيش داعي لفضح نفسك على العامه انك ( أحد ناكري الجميل )
    والله نفسي أعمل بلاك ليست للاعضاء المهاجمين للمنتدى. واواجههم بحقيقتهم بعد استلام البونص
    هـلُِ صلُِيت عٍلُِﮯ آلُِنبَي آلُِيوُم ؟

صلُِوُآ عٍلُِﮯ من بَڪﮯ شُوُقٌآ لُِرٍؤيتنآ

10. The Following 4 Users Say Thank You to big.pharaoh For This Useful Post:

amrelkomy(07-18-2017), bassoumy(07-29-2017), hamadasalama(07-29-2017), mr.khalled(07-29-2017)

11. #26 Collapse post
    doaa sary is offline
    ***دكتورة الفوركس*** Array
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5334 USD
    Thanks
    38,433
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Smart
    تسلم أخى

احنا واثقين ف المنتدى لاكن شاكين ان حملة البونص تكون انتهت لان دة كلام موجود ومثبت ف المنتدى كل الحكاية عايزين نعرف نكمل ونستنا ولا خلاص زى منتا عارف البونص والمنتدى دخل شهرى لناس كتير معتمدة علية وانا منهم بقالى شهر ممسكتش دولار حتى فانتمنا حل المشكلة سريعا دى اول مرة تحصل يوم17ولسة البونص متدفعش
    لينك الفيس بوك للتواصل معى
    https://www.facebook.com/lovely.girle.7902
    لينك الوكاله بشركه انستا فوركس
    https://www.instaforex.com/?x=DFNAI

12. #27 Collapse post
    tamermosa is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    5 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4486 USD
    Thanks
    35,552
    SubscribeSubscribe
    subscribed 3
    للأسف اللي ذيك بيسيئوا لينا كأعضاء لهذا المنتدى المحترم
    نصب في أيه ؟ هو سيادتك عملت ايداعات بكام ؟؟؟؟
    عيب كده
    و بكد لازم وقه من ادارة المنتدى للأعضاء أمثال سيادتك

---------- Post added at 03:34 PM ---------- Previous post was at 03:33 PM ----------

للأسف اللي ذيك بيسيئوا لينا كأعضاء لهذا المنتدى المحترم
    نصب في أيه ؟ هو سيادتك عملت ايداعات بكام ؟؟؟؟
    عيب كده
    و بكد لازم وقه من ادارة المنتدى للأعضاء أمثال سيادتك
    لو سمحت LIKE أكن شاكرا
    الرضا
    *
    الصحة
    *
    المال

13. الاعضاء التاليين يشكرون tamermosa علي هذه المشاركة المفيدة

amrelkomy(07-18-2017)

14. #28 Collapse post
    Black Scorpion is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    108 USD
    Thanks
    312
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم

اظن ان البونص سيتم تحويله لحسابات الاعضاء رغم تأخر صرفه عن موعده
    وببساطة ان كانت هناك نية لعدم صرفه لتم اعلان ذلك بوضوح من قبل الشركة والمنتدى فلا يوجد شئ يخشونه مثلا

لكن انا لدي عدة استفسارات
    اولا هل يتاح للمتداول بالبونص ان يحقق ربح مثلا اكثر من 10 % من قيمة البونص المتاح في صفقة واحدة ام ان هذا (غير مستحسن)
    ثانيا فرضا استلم المتداول في الشهر الاول بونص بقيمة 100 دولار ثم قام بصفقة خاسرة اغلقها بنفسه بخسارة 50 دولار (لم يتعرض للمرجنة) ثم استلم بونص بقيمة 100 دولار في الشهر الثاني ليصبح اجمالي البونص في حسابه يساوي 150 دولار ثم قام بصفقة خاسرة جديدة وحدث له خروج اجباري من الصفقة (تعرض للمرجنة) ثم استلم بونص للشهر الثالث
    السؤال هنا هل بعد المرجنة يصبح رصيد السحب يساوي صفر ام انه سيظل سالب 50 دولار خسارة الشهر الاول ؟
    ثالثا هل اسلوب التداول (ربح او مرجنة فقط لا ثالث لهما) طبيعي ولا مشكلة به ام ان هناك مشكلة ؟؟

15. #29 Collapse post
    amrelkomy is offline
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    1444 USD
    Thanks
    8,518
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اشكر كل الاعضاء المحترمين الي وثقوا في هذا المنتدي وايضا وثقوا في المشرف بتاعنا الاخ العزيز سمارت
    واحب اقول للناس التانية عايز اشوفكم في موضوع اخر عند نزول البونص الشخصي وتنزيل اثبات خاص بي
    هيبقي موقفكم ايه ساعتها فعلا دلوقتي انا عرفت ليه سمارت مش بيرد علي الرسايل
    تحياتي للجميع.......

16. #30 Collapse post
    hishamhilmy is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    20 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    240 USD
    Thanks
    1,525
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا معتقدش ان البونص ميتبعتش لان الشركه كبيره مش صغيره ولو عملت كده هتخسر سمعه ليها جامده , انا لسه جديد لكن ده رايي

+ Reply to Thread
Page 3 of 5 1 2 3 4 5

Subscribe to this Thread (1)

Open