+ الرد على الموضوع
النتائج 1 إلى 10 من 10

الموضوع: بونص اللايكات 0

1. #1 اطو البريد
    doaa sary غير متواجد حالياً
    ***دكتورة الفوركس*** Array
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    5334 USD
    شكراً
    38,433
    تم الشكر 23,070 رات في 4,978 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0

Unhappy بونص اللايكات 0

السلام عليكم انا طبعا موضوعى ياهيتقفل يا مش هاخد رد يامن مشرف او ادمن ومش عارفه لية مع ان دة مفروض قسم بيحل المشاكل!
    انا واحدة من ناس كتير مبيجلهاش بونص لايكات لية معرفش مع انى عارفة ان بيجيلى لايكات كتير
    واى حد شايف ان عندى مشكلة او بتبادل مثلا يثبت دة انا ردودى فى قسم النقاش العام والمسابقه والنقاش العام مواضيعه الردود لاتذكر فية
    طبعا بعيدا عن بونص الشهر القليل واللى شايفه ناس ماشاء الله وصلها 400 و500 معرفش على اية ماعلينا مش موضوعى
    لاكن انا اعتقد انى من الناس اللى بتتعب فى المنتدى وموجودة يوميا وبونص اللايكات بيرفع من بونص الردود فا لية يجيلى 0 وهل فى حل ولا مفروض ارضى واسكت
    ادى الصور عشان برضة ااكد وانا عارفه ان جالى لايكات فوق400 بين مسابقه وردود عادية وادى الاثبات بالصور وياريت حلول
    وياريت برضة الاشخاص المظلومة اللى مبيجلهاش بونص لايكات ترد وتتكلم ودى ردود من شهر 10 اهى

الاســـم:	لايك1.jpg
المشاهدات: 66
الحجـــم:	273.0 كيلوبايتالاســـم:	لايك2.jpg
المشاهدات: 67
الحجـــم:	282.9 كيلوبايتالاســـم:	لايك.jpg
المشاهدات: 65
الحجـــم:	292.2 كيلوبايت
    الاســـم:	0.jpg
المشاهدات: 63
الحجـــم:	533.3 كيلوبايت
    لينك الفيس بوك للتواصل معى
    https://www.facebook.com/lovely.girle.7902
    لينك الوكاله بشركه انستا فوركس
    https://www.instaforex.com/?x=DFNAI

2. #2 اطو البريد
    skylol غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    29 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    5672 USD
    شكراً
    36,803
    تم الشكر 36,001 رات في 5,651 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    الصراحة انتي مظلومة وكتير من الاعضاء انظلمت في الشهور السابقة لان كان في كمية مواضيع كلها بتشتكي من انخفاض البونص

ومع ذلك لازم الادارة ترد عليكي بشكل سريع عشان الادارة الوحيدة الي ممكن تتواصل مع الشركة عشان تحل المشكلة دي

ارسلي رابط الموضوع للمشرف
    اذا عجبك ما انشره لا تنسى الضغط على شكرا + التقيم

3. #3 اطو البريد
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    5334 USD
    شكراً
    38,433
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة skylol
    الصراحة انتي مظلومة وكتير من الاعضاء انظلمت في الشهور السابقة لان كان في كمية مواضيع كلها بتشتكي من انخفاض البونص

ومع ذلك لازم الادارة ترد عليكي بشكل سريع عشان الادارة الوحيدة الي ممكن تتواصل مع الشركة عشان تحل المشكلة دي

ارسلي رابط الموضوع للمشرف

بعتلهم رسايل على الخاص ولسة مفيش استجابة لحد دلوقتى انا بقالى 6سنين و7شهور يعنى عمر وحرام لما اشتغل بجد من غير نسخ واتعب وفى الاخر مفيش تقدير معرفش لية السيستم دة متغيرش وناس كتير اشتكت منة يعنى لية ناس تتظلم وناس تستفاد ببونص كبير لاتستحقه؟

4. #4 اطو البريد
    belalelsaid غير متواجد حالياً
    عضو ماسى Array
    المدفوعات المستحقة
    258 USD
    شكراً
    92
    تم الشكر 1,994 رات في 550 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    طيب ليه استاذه دعاء البونص بتاعك قليل كدا ؟

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

5. الاعضاء التاليين يشكرون belalelsaid علي هذه المشاركة المفيدة

bshbro(01-28-2020)

6. #5 اطو البريد
    amrelkomy غير متواجد حالياً
    Banned Array
    قابلت الضيوف
    88 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    1444 USD
    شكراً
    8,518
    تم الشكر 15,281 رات في 2,862 مشاركات
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doaa sary
    السلام عليكم انا طبعا موضوعى ياهيتقفل يا مش هاخد رد يامن مشرف او ادمن ومش عارفه لية مع ان دة مفروض قسم بيحل المشاكل!
    انا واحدة من ناس كتير مبيجلهاش بونص لايكات لية معرفش مع انى عارفة ان بيجيلى لايكات كتير
    واى حد شايف ان عندى مشكلة او بتبادل مثلا يثبت دة انا ردودى فى قسم النقاش العام والمسابقه والنقاش العام مواضيعه الردود لاتذكر فية
    طبعا بعيدا عن بونص الشهر القليل واللى شايفه ناس ماشاء الله وصلها 400 و500 معرفش على اية ماعلينا مش موضوعى
    لاكن انا اعتقد انى من الناس اللى بتتعب فى المنتدى وموجودة يوميا وبونص اللايكات بيرفع من بونص الردود فا لية يجيلى 0 وهل فى حل ولا مفروض ارضى واسكت
    ادى الصور عشان برضة ااكد وانا عارفه ان جالى لايكات فوق400 بين مسابقه وردود عادية وادى الاثبات بالصور وياريت حلول
    وياريت برضة الاشخاص المظلومة اللى مبيجلهاش بونص لايكات ترد وتتكلم ودى ردود من شهر 10 اهى

ملف مرفق 71997ملف مرفق 71996ملف مرفق 71998
    ملف مرفق 71999
    خشي علي لوحة التحكم هتلاقي واحد بن حلال مرازيكي في التقيمات كالعادة

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

7. الاعضاء التاليين يشكرون amrelkomy علي هذه المشاركة المفيدة

mostafa.hamdy640(11-14-2019)

8. #6 اطو البريد
    kareemeldakrory غير متواجد حالياً
    عضو ماسى Array
    المدفوعات المستحقة
    2853 USD
    شكراً
    3,702
    تم الشكر 3,530 رات في 940 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    حاولى فى مواضيعك ان تتعدى 500 حرف وان شاء الله ربنا يكرمك ويكرمنا جميعا

9. #7 اطو البريد
    alym غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    3 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    4192 USD
    شكراً
    16,842
    تم الشكر 34,699 رات في 4,374 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 1
    في الحقيقه اختي الفاضله نرجو من الاداره ان يتم الرد على موضوعك لانه يوجد ظلم كبير عليك بخصوص بونص اللايكات واعتقد
    انه يوجد خطا في السيستم وليس من المعقول ان لا ياتي اليك بونص لايكات اما بالنسبه لي فانا ايضا منذ خمس شهور والبونص الخاص
    بى قليل وتواصلت بالفعل مع السيد سمارت والسيد مدير المنتدى وللاسف لم يتم الرد على موضوعى ولكن الاستاذ سمارت مشكور قد
    تم الرد وقال لي انه يجب عليك ان تكون الردود اكثر من 500 حرف و بالفعل اغلب الردود التي اقدمها في المنتدى تتعدى 500 حرف
    مع انني ارى ان هناك اعضاء كثيرون في المنتدى تكون الردود سيئة بل ومنسوخة ومع ذلك يحصلون علي بونص مرتفع واكثر دليل هذا الشهر
    حيث ان هناك اعضاء كثيرون قد حصلوا على 500 و 600 دولار وهذا رزقهم وبارك الله في رزقهم ولكن هناك تفاوت كبير وواضح
    بين البونص لبعض الاشخاص وبعض الاشخاص الاخرون وانني اعتقد ان المنتدى يعرف بعض الحسابات لاشخاص معينين ثم يقوم باعطاء
    بونص كبير لهم والدليل ان هناك اعضاء يقدمون ردود جيدة ومع ذلك البونص الخاص بهم قليل لذلك نرجوا من اداره المنتدى بالفعل ان يتم
    توزيع البونص بالعدل وحيادية اكثر من ذلك علما بانني كنت احصل على بونص مرتفع ولكن منذ 5 شهور والبونص قليل جدا و لا يتعدى
    100 دولار في الشهور الاربع الماضية علما اننى قمت بعمل 220 رد ما بين التحليلات والمسابقة والنقاشات ومع ذلك البونص ضعبف
    وفى النهاية اتمنى حد من مديرى المنتدى يرد علينا ويقولنا الحل

10. #8 اطو البريد
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    5334 USD
    شكراً
    38,433
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    شكرا للجميبع ولسة مفيش اى استجابة الى الان وانا فى انتظار الرد من المسؤلين

11. #9 اطو البريد
    tazi larbi غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    5995 USD
    شكراً
    4,294
    تم الشكر 17,649 رات في 5,565 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 1
    السلام عليكم اهلاا اختى دعاء انت من الاعضاء القدماء في المنتدى واكيد وحت تسميتكي تشهد بذلك -دكتورة الفوركس- ارجو ان تحل مشكلتكي في اقرب وقت واتمنى ان لا يجعلكي هذا تبتعدين عن المنتدى وكلها شهر وسياتيكي بونص افضل باذن الله ونحن باقون في المنتىدى والاهم ان المنتدى بدا يحرم اصحاب النسخ والمشاركات الغير فاعلة في المنتى من البونص وهذا جيد وسيكون في مصلحة الاعضاء المثابرين فلتكن عندكي عزيمة وباذن الله سيكون لكي بونص جيد في الشهر المقبل اتمنى لكم النجاح والله الموفق

12. الاعضاء التاليين يشكرون tazi larbi علي هذه المشاركة المفيدة

HOPE2014(11-13-2019)

13. #10 اطو البريد
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    5334 USD
    شكراً
    38,433
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tazi larbi
    السلام عليكم اهلاا اختى دعاء انت من الاعضاء القدماء في المنتدى واكيد وحت تسميتكي تشهد بذلك -دكتورة الفوركس- ارجو ان تحل مشكلتكي في اقرب وقت واتمنى ان لا يجعلكي هذا تبتعدين عن المنتدى وكلها شهر وسياتيكي بونص افضل باذن الله ونحن باقون في المنتىدى والاهم ان المنتدى بدا يحرم اصحاب النسخ والمشاركات الغير فاعلة في المنتى من البونص وهذا جيد وسيكون في مصلحة الاعضاء المثابرين فلتكن عندكي عزيمة وباذن الله سيكون لكي بونص جيد في الشهر المقبل اتمنى لكم النجاح والله الموفق
    مهو لو مفيش تقدير ولا رد تفتكر اية الحل يعنى لية ارضى بالظلم طب هتظلم ماشى على الاقل يكون فى رد وتقدير من الادارة مش اكتب موضوع وابعت رسايل ومفيش اى رد كدا ! انا فى انتظار اى رد من المسؤلين لان ليا حق

+ الرد على الموضوع

الإشترك في هذا الموضوع (1)

مفتوح